Zamówienia publiczne

03.03.2010 - Ogłoszenie o zamówieniu - dostawa fabrycznie nowego zestawu asenizacyjnego >>>

Brzeziny: Dostawa fabrycznie nowego zestawu asenizacyjnego tj. ciągnika z beczką o pojemności od 6000 do 7000 litrów


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Komunalnej Brzeziny Sp. z o.o., ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 62 7698612, faks 62 7698062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny-gmina.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego zestawu asenizacyjnego tj. ciągnika z beczką o pojemności od 6000 do 7000 litrów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego zestawu asenizacyjnego do wywozu nieczystości ciekłych składającego się z ciągnika rolniczego i beczki asenizacyjnej. Szczegółowe wymagania sprzętowe i warunki techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ zamieszczonym na zakładce Zakładu Obsługi Komunalnej Brzeziny Sp. z o.o. w BIP urzędu Gminy Brzeziny. 1) Ciągnik rolniczy: L.p. Parametry techniczne wymagane 1. Rok produkcji 2009/2010, 2. masa całkowita pomiędzy 4100 a 4700 kg. 4. Silnik typu diesel o mocy 80-85 KM z turbodoładowaniem, intercoolerem i sprężarką, spełniający normy spalania emisji spalin - EURO III. Ilość cylindrów - 4. Chłodzony cieczą. 5. Skrzynia biegów 16 do przodu 16 do tyłu synchronizowana z jednostopniowym wzmacniaczem momentu i rewersem. 6. Rozdzielacz wyjść hydrauliki 4 + 1 (2 wyjścia na przód) 7. Udźwig podnośnika min 4100 kg max 4200 kg 8. Wydajność pompy 50 l/min 9. Filtr oleju hydrauliki. 10. Wałek obrotu mocy - tylny WOM - 540/1000 obr/min. zależny i niezależny. 12. Blokada mechanizmu różnicowego załączana elektropneumatycznie. 13. Tylny TUZ z hakami (CBM). Zaczep przesuwny sterowany. 14. Instalacja elektryczna 12 V. 15. Wysokość do 2800 mm 16. Szerokość max 2400 mm 17. Długość max 5000 mm 18. Rozstaw osi min 1900 mm 19. Kabina z ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją. Przyciemniane szyby, szyberdach, spryskiwacz przedniej i tylniej szyby, przednia i tylna wycieraczka. Siedzenie kierowcy typu Grammer , dodatkowe podnoszone siedzenie dla pasażera. Pojazd powinien posiadać homologację zezwalającą na poruszanie się po drogach publicznych dla dwóch osób w kabinie. Niezbędną instalacją i dokumentacją.. 20. Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: 2 główne światła, 2 reflektory robocze z przodu, 3 reflektory robocze z tyłu, światła ostrzegawcze i kierunkowskazy oraz kogut w kolorze pomarańczowym. 21. Skrzynia biegów 40 km/h 22. Napęd na 2 osie (4 WD) 23. Obciążniki kół przednich i tylnich. 24. Przedni TUZ z hakami CBM 25. Poziom hałasu w kabinie 75-80 dB 26. Sprzęgło olejowe WOM 27. dolny zaczep uniwersalny hitch ( nacisk pionowy minimum 2900 kg) do współpracy z beczką. 28. Komplet dokumentów do rejestracji na terenie RP. 2) Beczka Asenizacyjna L.p. Parametry wymagane: 1. Zbiornik wykonany z blachy min. 5mm ,dodatkowo wzmocnionej , pojemność od 6000 do 7000 litrów. 2. Ocynkowany ogniowo wewnątrz i na zewnątrz. 3. Wewnątrz zbiornika falochron z wręgą wzmacniającą. 4. Dyszel malowany. 5. Zestaw na czterech kołach TANDEM 6. Sprężarka 7. Zawór dwukulowy odcinający dopływ gnojowicy do sprężarki 8. Syfon 9. Armatura 6 cali 10. Odolejacz /Tłumik. 11. Z instalacją elektryczną 12 V, zgodną z przepisami drogowymi. 12. Hamulec postojowy i pneumatyczny. 13. Wąż 150 o długości 6m. z koszem ssawnym. 14. Dolny zaczep hitch na wysokości 400 mm 15. Mechanicznie regulowana stopka podporowa. 16. Główna zasuwa spustowa o średnicy 6 cali sterowana hydraulicznie. 17. Manowakuometr 18. Tylny właz o średnicy 900 mm 19. Urządzenie rozlewające. 20. Błotniki na kołach. 21. Zawór bezpieczeństwa nadciśnieniowy i podciśnieniowy. 22. Zaślepiony tylny króciec czerpalny. 23. Świadectwo homologacji - umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych z prędkością do 25 km/h 24. Znak CE 25. Załączony wałek przekaźnika mocy przystosowany do pracy z beczkowozem 6700 l pod dużymi kątami. 26. Wszystkie potrzebne instalacje muszą być zgodne z Ciągnikiem. 27. Dokumentacja techniczno-ruchowa zabudowy w języku polskim, niezbędne certyfikaty zgodności urządzenia z aktualnie obowiązującymi przepisami bhp warunkującymi dopuszczenie urządzenia do eksploatacji oraz rejestracji pojazdu. 3) Wymagania dodatkowe 1. Gwarancja na ciągnik - 18 miesiące, beczka asenizacyjna - 12 miesięcy. 2. Pojazd musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach dotyczące parametrów technicznych, budowy i rozwiązań konstrukcyjnych tego typu pojazdów. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z pojazdem komplet dokumentów umożliwiających zarejestrowanie pojazdu zgodnie z polskim prawem oraz instrukcję obsługi w języku polskim. 4. Wykonawca zobowiązuje się wydać pojazd z pełnym zbiornikiem paliwa. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zakładu Obsługi Komunalnej Brzeziny Sp. z o.o. ul. 1000-lecia 8 62-874 Brzeziny gdzie dokona rozruchu oraz przeszkoli pracowników z obsługi urządzenia na własny koszt. 7. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji oraz zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w obszarze do 40 km od siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00-2, 34.14.45.20-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi zestawienie dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostaw sprzętu o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu według formuły -spełnia - nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.brzeziny-gmina.pl/bip/jednostki-organizacyjne-samorzadu-terytorialnego.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Komunalnej Brzeziny Sp. z o.o. ul. 1000-lecia 8 62-874 Brzeziny tel 627698612; kom 601093122 e-mail zok@brzeziny-gmina.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Zakład Obsługi Komunalnej Brzeziny Sp. z o.o. ul. 1000-lecia 8 62-874 Brzeziny w pokoju nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup współfinansowany ze środków Unijnych Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie o przetargu zostało umieszczone w Bazie Zamówień Publicznych  

Numer ogłoszenia w BZP : 57866 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010

 

Prezes Zarządu

/-/ Piotr Wolarz       

                                                                                       

Dokumentu przetargowe do pobrania:

- załącznik nr 1 wzór umowy  do SIWZ

- załącznik nr 2 formularz ofertowy do SIWZ

- załącznik nr 3 dane techniczne do SIWZ

- załącznik nr 4 wykaz dostaw do SIWZ

- załącznik nr 5 Oświadczenie do SIWZ

- załącznik nr 6 Oświadczenie do SIWZ

Lista wiadomości