Zamówienia publiczne

20.06.2012 - Ogłoszenie o zamówieniu: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu Gminy Brzeziny - Nr 211412 - 2012 >>>

Brzeziny: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu Gminy Brzeziny w dni nauki szkolnej
Numer ogłoszenia: 211412 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach , ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698775, faks 062 7698062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do szkół z terenu Gminy Brzeziny w dni nauki szkolnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług w zakresie przygotowania i dostarczenia posiłków do szkół z terenu gminy Brzeziny w dni nauki szkolnej, realizowane w ramach Programu Rządowego Pomoc państwa w zakresie dożywiania; tzn.: a) przygotowanie i dostarczenie drugiego dania do Szkoły Podstawowej i Publicznego Przedszkola w Brzezinach, Gimnazjum w Brzezinach, Szkoły Podstawowej w Aleksandrii, Szkoły Podstawowej w Czempiszu, Szkoły Podstawowej w Dzięciołach oraz Szkoły Podstawowej w Sobiesękach, gdzie porcja obiadowa musi spełniać następujące wymogi dotyczące wielkości i składu posiłków: - ziemniaki, ryż, kasza, kluski etc.- nie mniej niż 200g, - mięso/ryba- nie mniej niż 150g, - warzywa- nie mniej niż 120g, - gotowane jarzyny- nie mniej niż 120g. Obiad musi składać się z wybranych produktów wyszczególnionych powyżej. Posiłki muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych z aktualną datą ważności. Jeden raz w tygodniu może wystąpić danie bezmięsne, zastąpione innym produktem. Posiłek należy zabezpieczyć przed dwoma najważniejszymi zagrożeniami, a mianowicie zanieczyszczeniami mogącymi przedostać się z otoczenia i utratą odpowiedniej temperatury podczas transportu. Dlatego należy zapewnić im zarówno odpowiednie pojemniki do przewożenia jak i właściwe środki transportu. Transportowany obiad musi być umieszczony w opakowaniach jednostkowych tj. jednorazowych pojemnikach z tworzywa sztucznego. Ciepły posiłek typu: ziemniaki, ryż, mięso, sos, itp. i zimne przystawki: surówka, mizeria, buraczki itp. muszą być zapakowane oddzielnie, ze względu na zachowanie odpowiedniej temperatury danego produktu wchodzącego w skład obiadu. Posiłki należy dostarczyć najpóźniej do godziny 1200, po uprzednim ustaleniu godzin przywozów w danej szkole. Wykonawca musi zachować wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji i odpowiada za ich przestrzeganie. Wykonawca będzie przedkładał zamawiającemu jadłospis z pięciodniowym wyprzedzeniem. Faktyczna liczba posiłków uzależniona będzie od liczby dzieci, które objęte zostaną programem dożywiania. Wielkość ta nie jest stała i może ulegać zmianom w trakcie realizacji Szacunkowa liczba uczniów objętych programem dożywiania wynosi 111..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w zakresie spełnienia przez Wykonawcę wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji posiłków i obrotu oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej artykułów żywnościowych.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie tego warunku -załącznik nr 2 do SIWZ.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie tego warunku -załącznik nr 2 do SIWZ.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie tego warunku -załącznik nr 2 do SIWZ.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie tego warunku -załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2) Zaparafowany projekt umowy- załącznik nr 4.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.brzeziny-gmina.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach ul. 1000-lecia 8 62-874 Brzeziny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brzeziny ul. 1000-lecia 8 62- 874 Brzeziny pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.06.2012r. pod numerem 211412 - 2012

 

Kierownik GOPS Brzeziny

Lilia Marciniak

 

Dokumenty przetargowe do pobrania:

1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

2) Załączniki do SIWZ - załącznik nr 1, nr 2, nr 3

3) Projekt umowy - załącznik nr 4

Lista wiadomości