Zamówienia publiczne

11.06.2013 - Ogłoszenie o zamówieniu: Organizacja i przeprowadzenie w okresie od lipca 2013 r. do lutego 2015 r. warsztatów i kursów dla 12 uczestników projektu Twoja ALTERNATYWA: nr 223392 -

Brzeziny: Organizacja i przeprowadzenie w okresie od lipca 2013 r. do lutego 2015 r. warsztatów i kursów dla 12 uczestników projektu Twoja ALTERNATYWA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Numer ogłoszenia: 223392 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach , ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698775, faks 062 7698062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie w okresie od lipca 2013 r. do lutego 2015 r. warsztatów i kursów dla 12 uczestników projektu Twoja ALTERNATYWA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów i różnych rodzajowo kursów zawodowych w ramach projektu Twoja ALTERNATYWA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym dla 12 osób (4 niepełnosprawnych mężczyzn, 8 niepełnosprawnych kobiet) będących m.in. osobami bezrobotnymi, nieaktywnymi zawodowo, korzystającymi ze wsparcia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób skierowanych na dany rodzaj kursu. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia (szkolenia, kursy, , doradztwo), w zakresach tematycznych, stanowiących cztery odrębne części zamówienia: Część I - Warsztaty: 1. Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy: - zajęcia grupowe z psychologiem dla 12 uczestników projektu - 20 godz. zegarowych ( 4 spotkania po 5 godzin). Realizacja warsztatów zaplanowana jest na miesiąc lipiec 2013 r. - zajęcia indywidualne z psychologiem dla 12 uczestników projektu - łącznie 120 godzin, po 10 godzin zegarowych indywidualnych konsultacji psychologicznych dla każdego z 12 uczestników projektu (10 godzin x 12 osób ). Realizacja warsztatów zaplanowana jest cyklicznie w roku 2013, 2014, do lutego 2015. - zajęcia grupowe z doradcą zawodowym dla 12 uczestników projektu - 20 godz. zegarowych z zakresu doradztwa zawodowego ( 4 spotkania po 5 godzin dydaktycznych). Realizacja warsztatów zaplanowana jest na miesiąc lipiec 2013 r. - indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla 12 uczestników projektu - łącznie 120 godzin po 10 godzin zegarowych indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym dla każdego z 12 uczestników projektu (10 godzin x 12 osób). Realizacja warsztatów zaplanowana jest cyklicznie w roku 2013, 2014, do lutego 2015. 2. Przeprowadzenie 3 - dniowych warsztatów wyjazdowych na temat ulg i uprawnień osób niepełnosprawnych - dla 12 uczestników projektu - 20 godzin dydaktycznych (program warszt. obejmie m.in. omówienie karty praw osób niepełnosprawnych, zatrudnienie osób niepłn. - przywileje i obowiązki - orzecznictwo rentowe i poza rentowe, zwolnienia, przepisy prawne dot. zakładania własnej firmy przez osoby niepełn.). Warsztaty będą wyjazdowe zorganizowane w ośrodku położonym w odległości do 60 km od Brzezin. Realizacja warsztatów zaplanowana jest na miesiąc wrzesień, październik 2013 r. Część II przedmiotu zamówienia: kursy zawodowe gr 1: 1. kosmetyczka, stylistka paznokci z elementami wizażu - dla 2 uczestników projektu - kurs powinien obejmować minimum 100 godzin zajęć dydaktycznych (20 godz. zajęć teoretycznych, 80 godzin zajęć praktycznych). 2. palacz kotłów wodnych - dla 1 uczestnika projektu - kurs powinien obejmować minimum 35 godzin zajęć dydaktycznych. 3. opiekun osób starszych - dla 4 uczestników projektu - kurs powinien obejmować minimum 80 godzin zajęć dydaktycznych. Planowany czas rozpoczęcia i zakończenia w/w kursów sierpień 2013 r. do 15.11.2013 r. Część III przedmiotu zamówienia: kursy zawodowe gr.2: 1. kierowca wózków jezdniowych wraz z wymianą butli gazowej - dla 3 uczestnika projektu - kurs powinien obejmować minimum 70 godzin zajęć dydaktycznych. Planowany czas rozpoczęcia i zakończenia kursów sierpień 2013 r. do wrzesień 2013 r Część IV przedmiotu zamówienia: kursy zawodowe gr. 3: 1) kurs prawo jazdy kat B - dla 2 uczestników projektu - kurs powinien obejmować min. 30 godz. zegarowych zajęć teoretycznych i min. 30 godz. zegarowych zajęć praktycznych. Planowany czas rozpoczęcia i zakończenia kursów: lipiec 2013 r. do 30.11.2013 r..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające dla części IV zamówienia - kurs prawa jazdy kat. B. Dotyczyć będą one głównie możliwości rozszerzenia ilości zajęć praktycznych kursu wg indywidualnych potrzeb uczestników, których niezbędność określi indywidualnie do potrzeb uczestników kursu Wykonawca. Dopuszcza się możliwość ewentualnych dwóch egzaminów dodatkowych poprawkowych: teoretycznego i/lub praktycznego na każdego uczestnika kursu za opłatę zgodną z obowiązującymi przepisami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: dla wszystkich części - posiadają aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U z 2008. Nr 69, poz. 415 z późn. zm). według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz., dla części nr I - posiadają wpisu do Rejestru Podmiotów Prowadzących Agencje Zatrudnienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do siwz. - oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do siwz zawierające wykaz należycie zrealizowanych zamówień/szkoleń (minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, że posiada odpowiedni potencjał techniczny według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i doświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta cenowa zgodna z załącznikiem nr 2 do siwz; w przypadku składania oferty wspólnej, należy złożyć jeden dokument, 2) Odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział IV pkt 1 siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: 1) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, 2) zmiany miejsca odbywania szkolenia, 3) zmiany personalnej osób skierowanych do przeprowadzenia w/w szkolenia 4) zmiany liczby osób wskazanych do uczestnictwa w w/w szkoleniu, 4) zmiany harmonogramu zajęć. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.brzeziny-gmina.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, pokój nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Twoja ALTERNATYWA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy: - zajęcia grupowe z psychologiem dla 12 uczestników projektu - 20 godz. zegarowych ( 4 spotkania po 5 godzin). Realizacja warsztatów zaplanowana jest na miesiąc lipiec 2013 r. - zajęcia indywidualne z psychologiem dla 12 uczestników projektu - łącznie 120 godzin, po 10 godzin zegarowych indywidualnych konsultacji psychologicznych dla każdego z 12 uczestników projektu (10 godzin x 12 osób ). Realizacja warsztatów zaplanowana jest cyklicznie w roku 2013, 2014, do lutego 2015. - zajęcia grupowe z doradcą zawodowym dla 12 uczestników projektu - 20 godz. zegarowych z zakresu doradztwa zawodowego ( 4 spotkania po 5 godzin dydaktycznych). Realizacja warsztatów zaplanowana jest na miesiąc lipiec 2013 r. - indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla 12 uczestników projektu - łącznie 120 godzin po 10 godzin zegarowych indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym dla każdego z 12 uczestników projektu (10 godzin x 12 osób). Realizacja warsztatów zaplanowana jest cyklicznie w roku 2013, 2014, do lutego 2015. 2. Przeprowadzenie 3 - dniowych warsztatów wyjazdowych na temat ulg i uprawnień osób niepełnosprawnych - dla 12 uczestników projektu - 20 godzin dydaktycznych (program warszt. obejmie m.in. omówienie karty praw osób niepełnosprawnych, zatrudnienie osób niepłn. - przywileje i obowiązki - orzecznictwo rentowe i poza rentowe, zwolnienia, przepisy prawne dot. zakładania własnej firmy przez osoby niepełn.). Warsztaty będą wyjazdowe zorganizowane w ośrodku położonym w odległości do 60 km od Brzezin. Realizacja warsztatów zaplanowana jest na miesiąc wrzesień, październik 2013 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kursy zawodowe gr. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. kosmetyczka, stylistka paznokci z elementami wizażu - dla 2 uczestników projektu - kurs powinien obejmować minimum 100 godzin zajęć dydaktycznych (20 godz. zajęć teoretycznych, 80 godzin zajęć praktycznych). 2. palacz kotłów wodnych - dla 1 uczestnika projektu - kurs powinien obejmować minimum 35 godzin zajęć dydaktycznych. 3. opiekun osób starszych - dla 4 uczestników projektu - kurs powinien obejmować minimum 80 godzin zajęć dydaktycznych. Planowany czas rozpoczęcia i zakończenia w/w kursów sierpień 2013 r. do 15.11.2013 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kursy zawodowe gr. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. kierowca wózków jezdniowych wraz z wymianą butli gazowej - dla 3 uczestnika projektu - kurs powinien obejmować minimum 70 godzin zajęć dydaktycznych. Planowany czas rozpoczęcia i zakończenia kursów sierpień 2013 r. do wrzesień 2013 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kursy zawodowe gr. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) kurs prawo jazdy kat B - dla 2 uczestników projektu - kurs powinien obejmować min. 30 godz. zegarowych zajęć teoretycznych i min. 30 godz. zegarowych zajęć praktycznych. Planowany czas rozpoczęcia i zakończenia kursów: lipiec 2013 r. do 30.11.2013 r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.06.2013 r. pod numerem 223392 - 2013.

 

Kierownik GOPS

Lilia Marciniak

 

Dokumenty do pobrania:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.

3. Załączniki do SIWZ - od 2 do 8.

4. Projekt umowy - załącznik nr 9.

 

 

Lista wiadomości