Brzeziny:
Organizacja i przeprowadzenie w okresie od lipca 2013 r. do lutego 2015 r.
warsztatów i kursów dla 12 uczestników projektu Twoja ALTERNATYWA
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego
Numer ogłoszenia: 223392 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach , ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698775, faks 062 7698062.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie w okresie od lipca 2013 r. do lutego 2015 r. warsztatów i kursów dla 12 uczestników projektu Twoja ALTERNATYWA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów i różnych rodzajowo kursów zawodowych w ramach projektu Twoja ALTERNATYWA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym dla 12 osób (4 niepełnosprawnych mężczyzn, 8 niepełnosprawnych kobiet) będących m.in. osobami bezrobotnymi, nieaktywnymi zawodowo, korzystającymi ze wsparcia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób skierowanych na dany rodzaj kursu. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia (szkolenia, kursy, , doradztwo), w zakresach tematycznych, stanowiących cztery odrębne części zamówienia: Część I - Warsztaty: 1. Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy: - zajęcia grupowe z psychologiem dla 12 uczestników projektu - 20 godz. zegarowych ( 4 spotkania po 5 godzin). Realizacja warsztatów zaplanowana jest na miesiąc lipiec 2013 r. - zajęcia indywidualne z psychologiem dla 12 uczestników projektu - łącznie 120 godzin, po 10 godzin zegarowych indywidualnych konsultacji psychologicznych dla każdego z 12 uczestników projektu (10 godzin x 12 osób ). Realizacja warsztatów zaplanowana jest cyklicznie w roku 2013, 2014, do lutego 2015. - zajęcia grupowe z doradcą zawodowym dla 12 uczestników projektu - 20 godz. zegarowych z zakresu doradztwa zawodowego ( 4 spotkania po 5 godzin dydaktycznych). Realizacja warsztatów zaplanowana jest na miesiąc lipiec 2013 r. - indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla 12 uczestników projektu - łącznie 120 godzin po 10 godzin zegarowych indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym dla każdego z 12 uczestników projektu (10 godzin x 12 osób). Realizacja warsztatów zaplanowana jest cyklicznie w roku 2013, 2014, do lutego 2015. 2. Przeprowadzenie 3 - dniowych warsztatów wyjazdowych na temat ulg i uprawnień osób niepełnosprawnych - dla 12 uczestników projektu - 20 godzin dydaktycznych (program warszt. obejmie m.in. omówienie karty praw osób niepełnosprawnych, zatrudnienie osób niepłn. - przywileje i obowiązki - orzecznictwo rentowe i poza rentowe, zwolnienia, przepisy prawne dot. zakładania własnej firmy przez osoby niepełn.). Warsztaty będą wyjazdowe zorganizowane w ośrodku położonym w odległości do 60 km od Brzezin. Realizacja warsztatów zaplanowana jest na miesiąc wrzesień, październik 2013 r. Część II przedmiotu zamówienia: kursy zawodowe gr 1: 1. kosmetyczka, stylistka paznokci z elementami wizażu - dla 2 uczestników projektu - kurs powinien obejmować minimum 100 godzin zajęć dydaktycznych (20 godz. zajęć teoretycznych, 80 godzin zajęć praktycznych). 2. palacz kotłów wodnych - dla 1 uczestnika projektu - kurs powinien obejmować minimum 35 godzin zajęć dydaktycznych. 3. opiekun osób starszych - dla 4 uczestników projektu - kurs powinien obejmować minimum 80 godzin zajęć dydaktycznych. Planowany czas rozpoczęcia i zakończenia w/w kursów sierpień 2013 r. do 15.11.2013 r. Część III przedmiotu zamówienia: kursy zawodowe gr.2: 1. kierowca wózków jezdniowych wraz z wymianą butli gazowej - dla 3 uczestnika projektu - kurs powinien obejmować minimum 70 godzin zajęć dydaktycznych. Planowany czas rozpoczęcia i zakończenia kursów sierpień 2013 r. do wrzesień 2013 r Część IV przedmiotu zamówienia: kursy zawodowe gr. 3: 1) kurs prawo jazdy kat B - dla 2 uczestników projektu - kurs powinien obejmować min. 30 godz. zegarowych zajęć teoretycznych i min. 30 godz. zegarowych zajęć praktycznych. Planowany czas rozpoczęcia i zakończenia kursów: lipiec 2013 r. do 30.11.2013 r..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: dla wszystkich części - posiadają aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U z 2008. Nr 69, poz. 415 z późn. zm). według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz., dla części nr I - posiadają wpisu do Rejestru Podmiotów Prowadzących Agencje Zatrudnienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do siwz. - oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do siwz zawierające wykaz należycie zrealizowanych zamówień/szkoleń (minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, że posiada odpowiedni potencjał techniczny według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i doświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta cenowa zgodna z załącznikiem nr 2 do siwz; w przypadku składania oferty wspólnej, należy złożyć jeden dokument, 2) Odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział IV pkt 1 siwz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: 1) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, 2) zmiany miejsca odbywania szkolenia, 3) zmiany personalnej osób skierowanych do przeprowadzenia w/w szkolenia 4) zmiany liczby osób wskazanych do uczestnictwa w w/w szkoleniu, 4) zmiany harmonogramu zajęć. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.brzeziny-gmina.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny,
woj. wielkopolskie, pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, pokój nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Twoja ALTERNATYWA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kursy zawodowe gr. 1.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kursy zawodowe gr. 2.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kursy zawodowe gr. 3.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.06.2013 r. pod numerem 223392 - 2013.
Kierownik GOPS
Lilia Marciniak
Dokumenty do pobrania:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.
3. Załączniki do SIWZ - od 2 do 8.
4. Projekt umowy - załącznik nr 9.