Zamówienia publiczne
11.06.2013 - Ogłoszenie o zamówieniu: Organizacja i przeprowadzenie w roku 2013 warsztatów i kursów dla 15 uczestników projektu TWÓJ KROK W PRZYSZŁOŚĆ: nr 223884 - 2013 >>>
Brzeziny:
Organizacja i przeprowadzenie w roku 2013 warsztatów i kursów dla 15
uczestników projektu TWÓJ KROK W PRZYSZŁOŚĆ współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 223884 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach ,
ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698775, faks
062 7698062.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i
przeprowadzenie w roku 2013 warsztatów i kursów dla 15 uczestników projektu
TWÓJ KROK W PRZYSZŁOŚĆ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów i różnych rodzajowo
kursów zawodowych w ramach projektu systemowego TWÓJ KROK W PRZYSZŁOŚĆ
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1
Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i
upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej dla 15
uczestników projektu ( 6 mężczyzn, 9 kobiet w tym 2 osoby niepełnosprawne)
będących osobami m.in. bezrobotnymi, nieaktywnymi zawodowo, korzystającymi z
pomocy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach. W przypadku, gdy
wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie
szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia
liczby osób skierowanych na dany rodzaj kursu. Zamawiający zastrzega sobie, że
w przypadku rezygnacji przez wszystkich uczestników z danego kursu - kurs nie
odbędzie się i w tej sytuacji Zamawiający nie będzie ponosił konsekwencji
finansowych. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia
(szkolenia, kursy, doradztwo), w zakresach tematycznych, stanowiących pięć
odrębne części zamówienia: 1) Część I przedmiotu zamówienia: a) Organizacja i
przeprowadzenie Warsztatów Aktywnego Poszukiwania Pracy: zajęcia grupowe i
indywidualne z doradcą zawodowym i psychologiem. - dla 14 uczestników projektu
2) Część II przedmiotu zamówienia: a) Organizacja i przeprowadzenie kursu
komputerowego - dla 8 uczestników projektu b) Organizacja i przeprowadzenie
kursu obsługi kasy fiskalnej - dla 7 uczestników projektu c) Organizacja i
przeprowadzenie kursu sprzedawcy z obsługą programu magazynowego SUBIEKT- dla 3
uczestników projektu d) Organizacja i przeprowadzenie kursu kosmetyczka,
stylistka paznokci z elementami wizażu - dla 1 uczestnika projektu 3) Część III
przedmiotu zamówienia: a) Organizacja i przeprowadzenie kursu na uprawnienia do
pracy z koparką jednonaczyniową do 0,8 m3 kl. III - dla 2 uczestników b)
Organizacja i przeprowadzenie kursu na uprawnienia do pracy z koparko -
ładowarką wszystkie typy kl. III - dla 2 uczestników 4) Część IV przedmiotu
zamówienia: a) Organizacja i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat B - dla 6
uczestników projektu 5) Część V przedmiotu zamówienia: a) Organizacja i
przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat C - dla 2 uczestników projektu b)
Organizacja i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat C + E - dla 1 uczestnika
projektu.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
zamówienia uzupełniające dla części IV, V zamówienia - kurs prawa jazdy
kat. B, kat C, kat C+E. Dotyczyć będą one głównie możliwości rozszerzenia
ilości zajęć praktycznych kursów wg indywidualnych potrzeb uczestników,
których niezbędność określi indywidualnie do potrzeb uczestników kursów
Wykonawca. Dopuszcza się możliwość ewentualnych dwóch egzaminów
dodatkowych poprawkowych: teoretycznego i/lub praktycznego na każdego
uczestnika kursów za opłatę zgodną z obowiązującymi przepisami.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0,
80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba
części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22
ust.1 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Wykonawcy
ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: dla
wszystkich części - posiadają aktualny wpis do Rejestru Instytucji
Szkoleniowych zgodnie z art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach
rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U z 2008. Nr 69, poz. 415 z późn.
zm). według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz., dla części nr I -
posiadają wpisu do Rejestru Podmiotów Prowadzących Agencje Zatrudnienia według
wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez
Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące
dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w
art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do
siwz. - oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do siwz zawierające wykaz
należycie zrealizowanych zamówień/szkoleń (minimum 2 zamówienia odpowiadające
swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia) w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez
Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, że posiada odpowiedni
potencjał techniczny według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Ocena
spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie
dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, że dysponuje odpowiednimi
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr
4 do siwz oraz oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i doświadczenie - zgodnie z
załącznikiem nr 6 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na
zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące
dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według
wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez
Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta cenowa zgodna z załącznikiem nr 2 do siwz; w przypadku składania
oferty wspólnej, należy złożyć jeden dokument, 2) Odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II pkt 5 zdanie 2 siwz lub w
przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział IV pkt 1 siwz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia
zmian do zawartej umowy w zakresie: 1) przesunięcia terminu wykonania
przedmiotu zamówienia, 2) zmiany miejsca odbywania szkolenia, 3) zmiany
personalnej osób skierowanych do przeprowadzenia w/w szkolenia 4) zmiany liczby
osób wskazanych do uczestnictwa w w/w szkoleniu, 4) zmiany harmonogramu zajęć.
Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem
nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.brzeziny-gmina.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach, ul. 1000-lecia 8, 62-874
Brzeziny, woj. wielkopolskie, pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 20.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy
Społecznej w Brzezinach, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie,
pokój nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest
w ramach projektu TWÓJ KROK W PRZYSZŁOŚĆ współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej
integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez
ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia: 1. Organizacja i przeprowadzenie Warsztatów Aktywnego
Poszukiwania Pracy w ramach projektu. Warsztaty powinny uwzględniać tematykę w
zakresie analizy potrzeb uczestników projektu, pomocy w przygotowaniu do
rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowania dokumentów aplikacyjnych, wyszukiwania
odpowiednich ofert pracy, autoprezentacji, a także równości szans kobiet i
mężczyzn w życiu społecznym i zawodowym: - zajęcia grupowe z psychologiem dla
14 uczestników projektu - 20 godz. zegarowych (godzina zegarowa warsztatów
liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę
liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób
elastyczny) treningu rozwoju osobistego ( 4 spotkania po 5 godzin dydaktycznych
rozwijających umiejętności psycho - społeczne) Realizacja warsztatów
zaplanowana jest na miesiąc lipiec 2013 r. - przeprowadzenie indywidualnych
konsultacji psychologicznych dla 14 uczestników projektu - łącznie 14 godzin
zegarowych indywidualnych konsultacji psychologicznych dla 14 uczestników po 1
godzinie dla każdego (1 godzin x 14 osób). Realizacja warsztatów zaplanowana
jest na miesiąc sierpień 2013 r. - zajęcia grupowe z doradcą zawodowym dla 14
uczestników projektu - 20 godz. zegarowych z zakresu doradztwa zawodowego (4
spotkania po 5 godzin dydaktycznych). Realizacja warsztatów zaplanowana jest na
miesiąc lipiec 2013 r. - przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z doradcą
zawodowym dla 14 uczestników projektu - łącznie 14 godzin zegarowych
indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym dla 14 uczestników po 1 godzinie
dla każdego. Realizacja warsztatów zaplanowana jest na miesiąc sierpień 2013 r.
Miejsce przeprowadzenia warsztatów zostanie ustalone przez Zamawiającego na
terenie Brzezin. Zamawiający pokryje koszty wynajmu sali na zajęciach grupowych
i indywidualnych z psychologiem i doradcą zawodowym oraz cateringu na zajęciach
grupowych z psychologiem i doradcą zawodowym dla 14 uczestników warsztatów.
Zamawiający zakupi także niezbędne skoroszyty oraz długopisy dla wszystkich
uczestników warsztatów.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub
termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kursy zawodowe gr 1.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia: 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego -
dla 8 uczestników projektu - kurs powinien obejmować 60 godzin zegarowych zajęć
(10 spotkań po 6 godz.).Miejsce przeprowadzenia kursów zostanie ustalone przez
Zamawiającego na terenie Brzezin. Zamawiający pokryje koszty wynajmu sali
komputerowej oraz cateringu na zajęciach dla 8 uczestników kursu komputerowego.
2. Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej - dla 7
uczestników projektu - kurs powinien obejmować 10 godzin zegarowych zajęć (2
spotkania po 5 godz.)Miejsce przeprowadzenia kursu zostanie ustalone przez
Zamawiającego na terenie Brzezin. Zamawiający pokryje koszty wynajmu sali
komputerowej oraz cateringu na zajęciach 7 uczestników kursu obsługi kasy
fiskalnej. 3. Organizacja i przeprowadzenie kursu sprzedawcy z obsługą programu
magazynowego SUBIEKT- dla 3 uczestników projektu - kurs powinien obejmować 50
godzin zajęć dydaktycznych (10 godz. zajęć teoretycznych, 40 godzin zajęć
praktycznych). Miejsce przeprowadzenia kursu zostanie ustalone przez
Zamawiającego na terenie Brzezin. Zamawiający pokryje koszty wynajmu sali
komputerowej oraz cateringu na zajęciach dla 3 uczestników kursu sprzedawcy. 4.
Organizacja i przeprowadzenie kursu kosmetyczka, stylistka paznokci z
elementami wizażu - dla 1 uczestnika projektu - kurs powinien obejmować minimum
100 godzin zajęć dydaktycznych (20 godz. zajęć teoretycznych, 80 godzin zajęć
praktycznych). Miejsce przeprowadzenia kursu Kalisz.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub
termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kursy zawodowe gr. 2.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia: 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu na uprawnienia
do pracy z koparką jednonaczyniową do 0,8 m3 kl. III - dla 2 uczestników projektu 2.
Organizacja i przeprowadzenie kursu na uprawnienia do pracy z koparko -
ładowarką wszystkie typy kl. III - dla 2 uczestników projektu - Planowany czas
rozpoczęcia i zakończenia kursów: od lipiec 2013 r. do 30.11.2013 r. - Miejsce
realizacji kursów: miasto Kalisz. - Łączną dla wskazanych powyżej kursów
minimalną liczbę godz. zajęć teoretycznych ustala się na 142 godziny. - Łączną
dla wskazanych powyżej kursów minimalną liczbę godz. zajęć praktycznych ustala
się na 114 godzin. - Wykonawca pokryje koszt przeprowadzenia zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa badań lekarskich w celu uzyskania orzeczenia lekarskiego o
braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia wskazanych w niniejszej części
kursów w tym wykonywania zadań operatora koparko ładowarki kl. III i do pracy z
koparką jednonaczyniową do 0,8
m3 kl. III - Wykonawca pokryje koszty ubezpieczenia od
następstw nieszczęśliwych wypadków. - Szkolenie kończy się egzaminem przed
komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w
Warszawie oraz uzyskaniem świadectwa i wpisu do książki operatora maszyn
roboczych potwierdzającego uzyskane kwalifikacje w zakresie obsługi
koparko-ładowarki kl.III. i koparki jednonaczyniowej do 0,8 m3 kl. III Wykonawca
pokrywa koszt egzaminu. - Wykonawca opłaci egzamin przed komisją powołaną przez
Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie wszystkim
uczestnikom, którzy ukończyli szkolenie oraz złożyli Wykonawcy deklaracje o
przystąpieniu do egzaminu.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub
termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kursy zawodowe gr. 3.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia: 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat
B - dla 6 uczestników projektu. Liczba godzin kursu: - kat. B min. 30 godz.
zegarowych zajęć teoretycznych i min. 30 godz. zegarowych zajęć praktycznych,
Cena w/w kursów obejmie: - wynagrodzenie wykładowców i instruktorów, - koszty
wynajmu sali wykładowej, - koszty wynajmu placu manewrowego, - koszty
eksploatacji samochodu/ów osobowego- np.: zużycie paliwa, oleju i inne. -
koszty związane z prowadzeniem zajęć z pierwszej pomocy lekarskiej, - koszty
badań lekarskich uczestników, - koszty egzaminu wewnętrznego, - koszty
państwowego egzaminu teoretycznego i praktycznego - pierwsze podejście, -
koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, - koszty materiałów
dydaktycznych. - miejsce realizacji szkolenia: zajęcia dydaktyczne - pomieszczenia
wskazane przez Wykonawcę ( w odległości nie większej niż 25 km od Brzezin), zajęcia
praktyczne - plac manewrowy wskazany przez Wykonawcę (w odległości nie większej
niż 25 km
od Brzezin), zajęcia w ruchu miejskim: miasto Kalisz - zajęcia teoretyczne
powinny być prowadzone maksymalnie 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do
piątku), maksymalnie 4 godziny zegarowe dziennie. Niedopuszczalne jest
zaplanowanie i prowadzenie zajęć w dni ustawowo wolne od pracy. Godzina
zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz
przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana
elastycznie. Planowany czas rozpoczęcia i zakończenia kursów: od lipca 2013 r.
do 30.11.2013 r.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub
termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kursy zawodowe gr. 4.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub
zakresu zamówienia: 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat
C - dla 2 uczestników projektu 2. Organizacja i przeprowadzenie kursu prawo
jazdy kat C + E - dla 1 uczestnika projektu Cena w/w kursów obejmie: -
wynagrodzenie wykładowców i instruktorów, - koszty wynajmu sali wykładowej, -
koszty wynajmu placu manewrowego, - koszty eksploatacji samochodu/ów osobowego-
np.: zużycie paliwa, oleju i inne. - koszty związane z prowadzeniem zajęć z
pierwszej pomocy lekarskiej, - koszty badań lekarskich uczestników oraz badań
psychologicznych. - koszty egzaminu wewnętrznego, - koszty państwowego egzaminu
teoretycznego i praktycznego - pierwsze podejście, - koszty ubezpieczenia od
następstw nieszczęśliwych wypadków, - koszty materiałów dydaktycznych. Liczba
godzin kursu: - kat. C min. 20 godz. zegarowych zajęć teoretycznych i min. 30
godz. zegarowych zajęć praktycznych, - kat. C + E min. 20 godz. zajęć
teoretycznych i min. 25 godz. zegarowych zajęć praktycznych - miejsce
realizacji szkolenia: zajęcia dydaktyczne - pomieszczenia wskazane przez
Wykonawcę ( w odległości nie większej niż 25 km. od Brzezin), zajęcia praktyczne - plac
manewrowy wskazany przez Wykonawcę ( w odległości nie większej niż 25 km. od Brzezin), zajęcia w
ruchu miejskim: miasto Kalisz - zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone
maksymalnie 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), maksymalnie 4 godziny
zegarowe dziennie. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w dni
ustawowo wolne od pracy. Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia
edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość
przerw może być ustalana elastycznie. Planowany czas rozpoczęcia i zakończenia
kursów: od lipca 2013 r. do 30.11.2013 r.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień
Publicznych w dniu 11.06.2013 r. pod numerem 223884 - 2013
Kierownik GOPS
Lilia Marciniak
Dokumenty do pobrania:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.
3. Załączniki do SIWZ - od 2 do 8.
4. Projekt umowy - załącznik nr 9.
Lista wiadomości