Zamówienia publiczne

11.06.2013 - Ogłoszenie o zamówieniu: Organizacja i przeprowadzenie w roku 2013 warsztatów i kursów dla 15 uczestników projektu TWÓJ KROK W PRZYSZŁOŚĆ: nr 223884 - 2013 >>>

Brzeziny: Organizacja i przeprowadzenie w roku 2013 warsztatów i kursów dla 15 uczestników projektu TWÓJ KROK W PRZYSZŁOŚĆ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 223884 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach , ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698775, faks 062 7698062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie w roku 2013 warsztatów i kursów dla 15 uczestników projektu TWÓJ KROK W PRZYSZŁOŚĆ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów i różnych rodzajowo kursów zawodowych w ramach projektu systemowego TWÓJ KROK W PRZYSZŁOŚĆ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej dla 15 uczestników projektu ( 6 mężczyzn, 9 kobiet w tym 2 osoby niepełnosprawne) będących osobami m.in. bezrobotnymi, nieaktywnymi zawodowo, korzystającymi z pomocy Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób skierowanych na dany rodzaj kursu. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji przez wszystkich uczestników z danego kursu - kurs nie odbędzie się i w tej sytuacji Zamawiający nie będzie ponosił konsekwencji finansowych. Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia (szkolenia, kursy, doradztwo), w zakresach tematycznych, stanowiących pięć odrębne części zamówienia: 1) Część I przedmiotu zamówienia: a) Organizacja i przeprowadzenie Warsztatów Aktywnego Poszukiwania Pracy: zajęcia grupowe i indywidualne z doradcą zawodowym i psychologiem. - dla 14 uczestników projektu 2) Część II przedmiotu zamówienia: a) Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego - dla 8 uczestników projektu b) Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej - dla 7 uczestników projektu c) Organizacja i przeprowadzenie kursu sprzedawcy z obsługą programu magazynowego SUBIEKT- dla 3 uczestników projektu d) Organizacja i przeprowadzenie kursu kosmetyczka, stylistka paznokci z elementami wizażu - dla 1 uczestnika projektu 3) Część III przedmiotu zamówienia: a) Organizacja i przeprowadzenie kursu na uprawnienia do pracy z koparką jednonaczyniową do 0,8 m3 kl. III - dla 2 uczestników b) Organizacja i przeprowadzenie kursu na uprawnienia do pracy z koparko - ładowarką wszystkie typy kl. III - dla 2 uczestników 4) Część IV przedmiotu zamówienia: a) Organizacja i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat B - dla 6 uczestników projektu 5) Część V przedmiotu zamówienia: a) Organizacja i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat C - dla 2 uczestników projektu b) Organizacja i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat C + E - dla 1 uczestnika projektu.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające dla części IV, V zamówienia - kurs prawa jazdy kat. B, kat C, kat C+E. Dotyczyć będą one głównie możliwości rozszerzenia ilości zajęć praktycznych kursów wg indywidualnych potrzeb uczestników, których niezbędność określi indywidualnie do potrzeb uczestników kursów Wykonawca. Dopuszcza się możliwość ewentualnych dwóch egzaminów dodatkowych poprawkowych: teoretycznego i/lub praktycznego na każdego uczestnika kursów za opłatę zgodną z obowiązującymi przepisami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: dla wszystkich części - posiadają aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zgodnie z art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U z 2008. Nr 69, poz. 415 z późn. zm). według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz., dla części nr I - posiadają wpisu do Rejestru Podmiotów Prowadzących Agencje Zatrudnienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do siwz. - oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do siwz zawierające wykaz należycie zrealizowanych zamówień/szkoleń (minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, że posiada odpowiedni potencjał techniczny według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i doświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta cenowa zgodna z załącznikiem nr 2 do siwz; w przypadku składania oferty wspólnej, należy złożyć jeden dokument, 2) Odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział IV pkt 1 siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: 1) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, 2) zmiany miejsca odbywania szkolenia, 3) zmiany personalnej osób skierowanych do przeprowadzenia w/w szkolenia 4) zmiany liczby osób wskazanych do uczestnictwa w w/w szkoleniu, 4) zmiany harmonogramu zajęć. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.brzeziny-gmina.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzezinach, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, pokój nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu TWÓJ KROK W PRZYSZŁOŚĆ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty Aktywnego Poszukiwania Pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Organizacja i przeprowadzenie Warsztatów Aktywnego Poszukiwania Pracy w ramach projektu. Warsztaty powinny uwzględniać tematykę w zakresie analizy potrzeb uczestników projektu, pomocy w przygotowaniu do rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowania dokumentów aplikacyjnych, wyszukiwania odpowiednich ofert pracy, autoprezentacji, a także równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym i zawodowym: - zajęcia grupowe z psychologiem dla 14 uczestników projektu - 20 godz. zegarowych (godzina zegarowa warsztatów liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny) treningu rozwoju osobistego ( 4 spotkania po 5 godzin dydaktycznych rozwijających umiejętności psycho - społeczne) Realizacja warsztatów zaplanowana jest na miesiąc lipiec 2013 r. - przeprowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych dla 14 uczestników projektu - łącznie 14 godzin zegarowych indywidualnych konsultacji psychologicznych dla 14 uczestników po 1 godzinie dla każdego (1 godzin x 14 osób). Realizacja warsztatów zaplanowana jest na miesiąc sierpień 2013 r. - zajęcia grupowe z doradcą zawodowym dla 14 uczestników projektu - 20 godz. zegarowych z zakresu doradztwa zawodowego (4 spotkania po 5 godzin dydaktycznych). Realizacja warsztatów zaplanowana jest na miesiąc lipiec 2013 r. - przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym dla 14 uczestników projektu - łącznie 14 godzin zegarowych indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym dla 14 uczestników po 1 godzinie dla każdego. Realizacja warsztatów zaplanowana jest na miesiąc sierpień 2013 r. Miejsce przeprowadzenia warsztatów zostanie ustalone przez Zamawiającego na terenie Brzezin. Zamawiający pokryje koszty wynajmu sali na zajęciach grupowych i indywidualnych z psychologiem i doradcą zawodowym oraz cateringu na zajęciach grupowych z psychologiem i doradcą zawodowym dla 14 uczestników warsztatów. Zamawiający zakupi także niezbędne skoroszyty oraz długopisy dla wszystkich uczestników warsztatów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kursy zawodowe gr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu komputerowego - dla 8 uczestników projektu - kurs powinien obejmować 60 godzin zegarowych zajęć (10 spotkań po 6 godz.).Miejsce przeprowadzenia kursów zostanie ustalone przez Zamawiającego na terenie Brzezin. Zamawiający pokryje koszty wynajmu sali komputerowej oraz cateringu na zajęciach dla 8 uczestników kursu komputerowego. 2. Organizacja i przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej - dla 7 uczestników projektu - kurs powinien obejmować 10 godzin zegarowych zajęć (2 spotkania po 5 godz.)Miejsce przeprowadzenia kursu zostanie ustalone przez Zamawiającego na terenie Brzezin. Zamawiający pokryje koszty wynajmu sali komputerowej oraz cateringu na zajęciach 7 uczestników kursu obsługi kasy fiskalnej. 3. Organizacja i przeprowadzenie kursu sprzedawcy z obsługą programu magazynowego SUBIEKT- dla 3 uczestników projektu - kurs powinien obejmować 50 godzin zajęć dydaktycznych (10 godz. zajęć teoretycznych, 40 godzin zajęć praktycznych). Miejsce przeprowadzenia kursu zostanie ustalone przez Zamawiającego na terenie Brzezin. Zamawiający pokryje koszty wynajmu sali komputerowej oraz cateringu na zajęciach dla 3 uczestników kursu sprzedawcy. 4. Organizacja i przeprowadzenie kursu kosmetyczka, stylistka paznokci z elementami wizażu - dla 1 uczestnika projektu - kurs powinien obejmować minimum 100 godzin zajęć dydaktycznych (20 godz. zajęć teoretycznych, 80 godzin zajęć praktycznych). Miejsce przeprowadzenia kursu Kalisz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kursy zawodowe gr. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu na uprawnienia do pracy z koparką jednonaczyniową do 0,8 m3 kl. III - dla 2 uczestników projektu 2. Organizacja i przeprowadzenie kursu na uprawnienia do pracy z koparko - ładowarką wszystkie typy kl. III - dla 2 uczestników projektu - Planowany czas rozpoczęcia i zakończenia kursów: od lipiec 2013 r. do 30.11.2013 r. - Miejsce realizacji kursów: miasto Kalisz. - Łączną dla wskazanych powyżej kursów minimalną liczbę godz. zajęć teoretycznych ustala się na 142 godziny. - Łączną dla wskazanych powyżej kursów minimalną liczbę godz. zajęć praktycznych ustala się na 114 godzin. - Wykonawca pokryje koszt przeprowadzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa badań lekarskich w celu uzyskania orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia wskazanych w niniejszej części kursów w tym wykonywania zadań operatora koparko ładowarki kl. III i do pracy z koparką jednonaczyniową do 0,8 m3 kl. III - Wykonawca pokryje koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. - Szkolenie kończy się egzaminem przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz uzyskaniem świadectwa i wpisu do książki operatora maszyn roboczych potwierdzającego uzyskane kwalifikacje w zakresie obsługi koparko-ładowarki kl.III. i koparki jednonaczyniowej do 0,8 m3 kl. III Wykonawca pokrywa koszt egzaminu. - Wykonawca opłaci egzamin przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie wszystkim uczestnikom, którzy ukończyli szkolenie oraz złożyli Wykonawcy deklaracje o przystąpieniu do egzaminu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kursy zawodowe gr. 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat B - dla 6 uczestników projektu. Liczba godzin kursu: - kat. B min. 30 godz. zegarowych zajęć teoretycznych i min. 30 godz. zegarowych zajęć praktycznych, Cena w/w kursów obejmie: - wynagrodzenie wykładowców i instruktorów, - koszty wynajmu sali wykładowej, - koszty wynajmu placu manewrowego, - koszty eksploatacji samochodu/ów osobowego- np.: zużycie paliwa, oleju i inne. - koszty związane z prowadzeniem zajęć z pierwszej pomocy lekarskiej, - koszty badań lekarskich uczestników, - koszty egzaminu wewnętrznego, - koszty państwowego egzaminu teoretycznego i praktycznego - pierwsze podejście, - koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, - koszty materiałów dydaktycznych. - miejsce realizacji szkolenia: zajęcia dydaktyczne - pomieszczenia wskazane przez Wykonawcę ( w odległości nie większej niż 25 km od Brzezin), zajęcia praktyczne - plac manewrowy wskazany przez Wykonawcę (w odległości nie większej niż 25 km od Brzezin), zajęcia w ruchu miejskim: miasto Kalisz - zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone maksymalnie 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), maksymalnie 4 godziny zegarowe dziennie. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w dni ustawowo wolne od pracy. Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana elastycznie. Planowany czas rozpoczęcia i zakończenia kursów: od lipca 2013 r. do 30.11.2013 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kursy zawodowe gr. 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Organizacja i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat C - dla 2 uczestników projektu 2. Organizacja i przeprowadzenie kursu prawo jazdy kat C + E - dla 1 uczestnika projektu Cena w/w kursów obejmie: - wynagrodzenie wykładowców i instruktorów, - koszty wynajmu sali wykładowej, - koszty wynajmu placu manewrowego, - koszty eksploatacji samochodu/ów osobowego- np.: zużycie paliwa, oleju i inne. - koszty związane z prowadzeniem zajęć z pierwszej pomocy lekarskiej, - koszty badań lekarskich uczestników oraz badań psychologicznych. - koszty egzaminu wewnętrznego, - koszty państwowego egzaminu teoretycznego i praktycznego - pierwsze podejście, - koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, - koszty materiałów dydaktycznych. Liczba godzin kursu: - kat. C min. 20 godz. zegarowych zajęć teoretycznych i min. 30 godz. zegarowych zajęć praktycznych, - kat. C + E min. 20 godz. zajęć teoretycznych i min. 25 godz. zegarowych zajęć praktycznych - miejsce realizacji szkolenia: zajęcia dydaktyczne - pomieszczenia wskazane przez Wykonawcę ( w odległości nie większej niż 25 km. od Brzezin), zajęcia praktyczne - plac manewrowy wskazany przez Wykonawcę ( w odległości nie większej niż 25 km. od Brzezin), zajęcia w ruchu miejskim: miasto Kalisz - zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone maksymalnie 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), maksymalnie 4 godziny zegarowe dziennie. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w dni ustawowo wolne od pracy. Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana elastycznie. Planowany czas rozpoczęcia i zakończenia kursów: od lipca 2013 r. do 30.11.2013 r.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.06.2013 r. pod numerem 223884 - 2013

 

Kierownik GOPS

Lilia Marciniak

 

Dokumenty do pobrania:

1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.

3. Załączniki do SIWZ - od 2 do 8.

4. Projekt umowy - załącznik nr 9.

 

 

 

Lista wiadomości