Zamówienia publiczne
29.11.2011 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - cykliczna dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych budynku Zespołu Szkół w Brzezinach - Z S. 271.1.2.2011 >>>
Brzeziny,
dnia 29.11.2011r.
OGŁOSZENIE O
PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych,
którego przedmiotem jest:
„Cykliczna dostawa
oleju opałowego lekkiego o parametrach technicznych zgodnych z Polskimi Normami
dla potrzeb grzewczych budynku Zespołu Szkół w Brzezinach"
znak sprawy: ZS.271.1.2.2011
Numer ogłoszenia: 400980 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Zespół
Szkół w Brzezinach , ul. Wrocławska 17, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie,
tel. 0-62 7698101, faks 0-62 7698101.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.brzeziny-gmina.pl/bip
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Inny:
szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Cykliczna
dostawa oleju opałowego lekkiego o parametrach technicznych zgodnych z Polskimi
Normami dla potrzeb grzewczych budynku Zespołu Szkół w Brzezinach.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczna dostawa oleju opałowego
lekkiego o parametrach technicznych zgodnych z Polskimi Normami dla potrzeb
grzewczych budynku Zespołu Szkół w Brzezinach w okresie od dnia 01.01.2012 r.
do dnia 31.12.2012 r. w ilości ok. 67.000 litrów, 2) Miejscem dostaw będą
zbiorniki paliw zainstalowane w budynku Zespołu Szkół w Brzezinach przy ul.
Wrocławskiej 17, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub
zmniejszenia określonej w niniejszej specyfikacji przybliżonej ilości dostawy,
4) Dostawy realizowane będą sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Żądana
przez Zamawiającego ilość oleju opałowego nie może być mniejsza niż 1.000
litrów dla każdej dostawy, 5) Zapotrzebowanie na ilość oleju oraz termin
składać będzie telefonicznie lub faksem wskazany przez Zamawiającego pracownik,
co najmniej 3 dni przed terminem dostawy, 6) Dostawy realizowane będą środkami
transportu Wykonawcy, 7) Wszelkie koszty związane z dostawą pokrywa Dostawca,
8) Do każdej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości dostarczonego oleju
opałowego, 9) Kod według Wspólnego Słownika Zamówień: 09135100-5.
II.1.4) Czy
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: wadium nie
jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania - Działalność prowadzona na potrzeby
wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień
(koncesja, zezwolenie, licencja) - Zamawiający uzna, że warunek ten
zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży decyzję Prezesa Urzędu
Regulacji i Energetyki o udzieleniu koncesji na obrót paliwami ciekłymi,
o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r.
Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z poźn. zm.)
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez
Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie XI SIWZ.
Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści
załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki
Wykonawca spełnił.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia
warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Ustawy Pzp wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełnienia warunku
nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i
oświadczeń, o których mowa w punkcie XI SIWZ. Ocena warunków dokonana
zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje
zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów
musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia
warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Ustawy Pzp wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełnienia warunku
nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i
oświadczeń, o których mowa w punkcie XI SIWZ. Ocena warunków dokonana
zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje
zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów
musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania
zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia
warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Ustawy Pzp wg
wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełnienia warunku
nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i
oświadczeń, o których mowa w punkcie XI SIWZ. Ocena warunków dokonana
zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje
zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów
musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- posiadają opłaconą polisę, a w
przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem działalności. Ocena spełnienia
warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i
oświadczeń, o których mowa w punkcie XI SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie
zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w
dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi
wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
należy przedłożyć:
- koncesję,
zezwolenie lub licencję
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)
Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2) Wypełniony formularz cenowy
- załącznik nr 2, 3) Wydruk ceny netto obowiązującej w dniu 02.12.2011 r.
opublikowanej na stronie internetowej producenta (jeżeli producent oferowanego
oleju opałowego nie publikuje cen w Internecie Wykonawca powinien zamieścić
wydruk ze strony internetowej PKN ORLEN www.orlen.pl ), 4) Zaparafowany projekt
umowy - załącznik nr 5, 5) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób
podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych
dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla
wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA
OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA
UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w przypadku zmiany przepisów prawa
powszechnie obowiązującego, jeżeli ta zmiana wpływa na zakres lub warunki
wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.brzeziny-gmina.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół szkół w Brzezinach, ul. Wrocławska 17, 62 - 874 Brzeziny.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 10:00, miejsce:
Zespół szkół w Brzezinach, ul. Wrocławska 17, 62 - 874 Brzeziny, sekretariat
szkoły.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie
zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.11.2011r. pod numerem 400980 -
2011
Dyrektor Zespołu Szkół w Brzezinach
Maria Więcław
Dokumenty
przetargowe do pobrania:
1) Specyfikacja
Istotnych Warunków Zamówienia,
2) Formularz
oferty - załącznik nr 1,
3) Formularz
cenowy - załącznik nr 2,
4) Oświadczenie
z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3,
5) Oświadczenie
z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4,
6) Projekt
umowy - załącznik nr 5.
Lista wiadomości