Ogłoszenia o naborze

05.06.2006 - Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze >>>

 
Wójt Gminy Brzeziny
o g ł a s z a  n a b ó r
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Brzeziny
62-874 Brzeziny, ul. 1000 lecia 8
 
 
  1. Określenie stanowiska urzędniczego
 
Samodzielny referent - Pełnomocnik Wójta Gminy Brzeziny do Spraw Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
 
  1. Wymagania niezbędne
 
Kandydat na stanowisko samodzielnego referenta - Pełnomocnika Wójta Gminy do Spraw Rozwiązywania Problemów Alkoholowych  powinien spełniać niżej określone wymagania określone w załączniku Nr 3 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostach powiatowych i urzędach marszałkowskich (Dz.U. z 2005 r., Nr 146, poz. 1223 z późniejszymi zmianami) oraz wymagania określone w art. 3 ust.1, ust.3 pkt.3 oraz ust.4 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej ustawą, tj.:
 
1)    jest obywatelem polskim,
2)    posiadać:
a)    kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na
       określonym stanowisku,
b)    ukończyć 18 rok życia i mieć pełną zdolność do czynności prawnych 
       oraz korzystać z pełni praw publicznych,
c)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
3)    spełniać jeden z poniższych warunków:
a)    minimalne wykształcenie - średnie o profilu ogólnym lub zawodowym
       umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku
b)   2 letni staż pracy
4)    nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko
       obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych
       oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów
       lub za przestępstwo karne skarbowe,
5)   cieszy się nieposzlakowaną opinią,
 
  1. Wymagania dodatkowe
 
1)    dyspozycyjność, kreatywność i odpowiedzialność
2)    samodzielność w planowaniu i realizowaniu zadań,
3)    dobra organizacja pracy własnej,
4)    znajomość obsługi programów Word i Excel,
5)    umiejętność pracy w środowisku internetowym,
6)    dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,
7)    znajomość ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu
       alkoholizmowi
 
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
 
-    wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
-    działanie na rzecz tworzenia i wzmacniania lokalnej koalicji trzeźwości,
-    działanie na rzecz zmniejszenia rozmiarów alkoholizmu,
-    przygotowanie posiedzeń Gminnej Komisji Przeciwdziałania Alkoholizmowi
     i Przemocy Domowej,
-    przygotowanie wspólnie z Gminną Komisją Przeciwdziałania Alkoholizmowi
     i Przemocy Domowej i przekładanie Wójtowi Gminy następujących projektów:  
     gminnego programu, preliminarza jego wykonania, sprawozdania z jego
     realizacji,
-    bieżąca koordynacja zadań wynikających z gminnego programu,
-   współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki
     i rozwiązywania  problemów alkoholowych,
-    udział w naradach i szkoleniach,
-    organizowanie świetlic integracyjnych oraz pracowni profilaktyki,
-    prowadzenie kampanii edukacyjnej ,
-    bieżąca znajomość przepisów wykonawczych do w/w spraw.
 
  1. Wymagane dokumenty:
 
1)    list motywacyjny,
2)    życiorys (CV),
3)    kwestionariusz osobowy (oryginał)
4)    kopie świadectw pracy,
5)    kopie dyplomów poświadczających wykształcenie,
6)    kopie dokumentów o ukończonych kursach podnoszących kwalifikacje,
7)    zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania
       stanowiska,
8)    oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz
       zaświadczenie z Centralnego Rejestru Skazanych o niekaralności za
       przestępstwa wymienione w pkt.2 ppkt.4
9)    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
       osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
 
  1. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
 
Dokumenty z dopiskiem " Nabór na stanowisko Samodzielnego referenta - Pełnomocnika Wójta Gminy Brzeziny do Spraw Rozwiązywania Problemów Alkoholowych" należy przesłać na adres:
 
Urząd Gminy Brzeziny
ul. 1000 lecia 8
62-874 Brzeziny
 
lub składać osobiście w Referacie Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Brzeziny pokój Nr 9  (I piętro) w terminie do dnia 19 czerwca 2006 r.
 
 
  1. Inne informacje:
 
1)    Na kopercie kandydaci podają imię, nazwisko i adres do korespondencji.
2)    Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia
       wymogów formalnych.
3)    Oferty, które wpłyną do tutejszego Urzędu po terminie nie będą
       rozpatrywane.
4)    Nabór prowadzi Wójt Gminy Brzeziny.
5)    O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru kandydaci zostaną
       poinformowani indywidualnie.
6)    Osoba wyłoniona w drodze naboru zostanie zatrudniona na czas określony
       a następnie na nieokreślony; w wymiarze czasu pracy - ½ etatu.
 
 
 
 
Wójt Gminy Brzeziny
 
mgr inż. Krzysztof Niedźwiedzki
 
 
 
Lista wiadomości