Ogłoszenia o naborze

21.03.2007 - Nabór na stanowisko specjalisty do spraw inwestycji i budownictwa >>>

 
Wójt Gminy Brzeziny
o g ł a s z a  n a b ó r
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Brzeziny
62-874 Brzeziny, ul. 1000-lecia 8
 
 
  1. Określenie stanowiska urzędniczego
 
Specjalista do spraw inwestycji i budownictwa
 
  1. Wymagania niezbędne
 
Kandydat na stanowisko Specjalisty do spraw inwestycji i budownictwa powinien spełniać wymagania określone w załączniku Nr 3 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostach powiatowych i urzędach marszałkowskich (Dz.U. z 2005 r., Nr 146, poz. 1223 z późniejszymi zmianami) oraz wymagania określone w art. 3 ust.1, ust.3 pkt.3 oraz ust.4 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej ustawą, tj.:
 
1)  być obywatelem polskim,
2)  posiadać:
a) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na
    określonym stanowisku,
b) ukończyć 18 rok życia i mieć pełną zdolność do czynności prawnych
    oraz korzystać z pełni praw publicznych,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
3)  spełniać jeden z poniższych warunków:
a) minimalne wykształcenie - średnie zawodowe w zakresie budownictwa
b) 3 letni staż pracy
4)  nie być prawomocnie skazanym za przestępstwo umyślne,
5)  cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
 
  1. Wymagania dodatkowe
 
1)  dyspozycyjność, kreatywność i odpowiedzialność
2)  samodzielność w planowaniu i realizowaniu zadań,
3)  dobra organizacja pracy własnej,
4)  znajomość obsługi programów Word i Excel,
5)  umiejętność pracy w środowisku internetowym,
6)  dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań,
7)  znajomość prawa administracyjnego i samorządowego
8)  znajomość zagadnień z zakresu planowania przestrzennego, budownictwa,
     drogownictwa oraz przygotowywania i wdrażania projektów
     współfinansowanych z funduszy celowych oraz ze środków Unii Europejskiej
 
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
 
1)  Kontrola wykorzystania gruntów zgodnie z ich przeznaczeniem oraz
     decydowanie o wyłączeniu ich z produkcji rolnej
2)  Prowadzenie spraw przeznaczenia gruntów pod budownictwo komunalne
      i jednorodzinne
3)  Sporządzanie projektów planów przestrzennego zagospodarowania terenu,
     podawanie do publicznej wiadomości ich treści, zbieranie wniosków i uwag
     - przedkładanie Radzie Gminy do zatwierdzenia
4)  Ustalanie i wydawanie decyzji o lokalizacji inwestycji oraz ich realizacja,
     rejestracja i określenie zobowiązań partycypacyjnych inwestorów na rzecz
     gminy
5)  Opracowywanie i wydawanie na wniosek inwestorów, osób fizycznych
      informacji o terenie
6)  Prowadzenie i nadzorowanie inwestycji prowadzonych i realizowanych przez
     samorząd
7)  Przygotowywanie i wdrażanie projektów współfinansowanych z funduszy
     celowych oraz ze środków Unii Europejskiej
8)  Nadzorowanie remontów budynków komunalnych oraz planowanie środków
     finansowych
9)  Nadzór nad utrzymaniem obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów
     administracyjnych gminy
10) Prowadzenie podręcznego magazynu z materiałami budowlanymi z jednoczesną odpowiedzialnością materiałową za zgromadzony w nim materiał oraz rozliczanie
      zakupionych materiałów budowlanych przez gminę
11) Koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem
      dokumentów planistycznych
12) Koordynacja działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów
      planistycznych
13) Koordynacja i obsługa działań związanych z wprowadzeniem zadań rządowych
      do miejscowych planów zagospodarowanie przestrzennego
14) Obsługa techniczno - biurowa Gminnej Komisji Urbanistycznej
15) Prowadzenie spraw związanych z miejscowym planem zagospodarowanie
      przestrzennego w tym wydawanie odpisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego
16) Prowadzenie spraw z zakresu ustalania warunków zabudowy i zagospodarowania
      terenu
17) Prowadzenie spraw z dziedziny gospodarki komunalnej i lokalowej
18) Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi
 
  1. Wymagane dokumenty:
 
1)  list motywacyjny,
2)  życiorys (CV),
3)  kwestionariusz osobowy (oryginał)
4)  kopie świadectw pracy,
5)  kopie dyplomów poświadczających wykształcenie,
6)  kopie dokumentów o ukończonych kursach podnoszących kwalifikacje,
7)  zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania
     stanowiska,
8)  oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz
     zaświadczenie z Centralnego Rejestru Skazanych o niekaralności za przestępstwo
     wymienione w pkt.2 ppkt.4
9)  oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
     dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
 
  1. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
 
Dokumenty z dopiskiem " Nabór na stanowisko specjalisty do spraw inwestycji i budownictwa" należy przesłać na adres:
 
Urząd Gminy Brzeziny
ul. 1000-lecia 8
62-874 Brzeziny
 
lub składać osobiście w Referacie Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Brzeziny pokój Nr 9  (I piętro) w terminie do dnia  6 kwietnia 2007 r.
 
  1. Inne informacje:
 
1)  Na kopercie kandydaci podają imię, nazwisko i adres do korespondencji.
2)  Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia
     wymogów formalnych.
3)  Oferty, które wpłyną do tutejszego Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
4)  Nabór prowadzi Wójt Gminy Brzeziny.
5)  O terminie i miejscu przeprowadzenia naboru kandydaci zostaną poinformowani
     indywidualnie.
6)  Osoba wyłoniona w drodze naboru zostanie zatrudniona na czas określony.
 
 
 
Wójt Gminy Brzeziny
mgr inż. Krzysztof Niedźwiedzki
 
 
 
Lista wiadomości