Ogłoszenia o naborze

03.06.2015 - Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze>>>

Brzeziny, dnia 03.06.2015 r.

Wójt Gminy Brzeziny
o g ł a s z a  n a b ó r
na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Brzeziny
62-874 Brzeziny, ul. 1000 lecia 8



1.    Określenie stanowiska urzędniczego

Młodszy referent

2.    Wymagania niezbędne

Kandydat na stanowisko młodszego referenta powinien spełniać wymagania określone w art. 6 ust.1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2014 r. poz. 1202) zwanej dalej ustawą:

1) być obywatelem polskim
2) mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych
3) posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy – wykształcenie co najmniej średnie o profilu zawodowym – ekonomicznym
4) nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
5) cieszyć się nieposzlakowaną opinią

3.    Wymagania dodatkowe

1)    znajomość ustaw i wydanych na ich podstawie aktów wykonawczych: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa
2)    umiejętność pracy na komputerze


4.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) sporządzanie list płac pracowników Urzędu Gminy Brzeziny i wypłaconych świadczeń,
2) prowadzenie dokumentacji wypłat i wynagrodzeń za czas choroby oraz zasiłków
z ubezpieczenia społecznego, obliczanie i wypłacanie zgodnie z obowiązującymi przepisami ustaw o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego,
3) sporządzanie wynagrodzeń pracowników Urzędu Gminy zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia oraz umowy o dzieło,
4) naliczanie nagród, gratyfikacji, jubileuszy i odpraw emerytalnych,
5) naliczanie ryczałtów za używanie własnych samochodów do celów służbowych,
6) prowadzenie karty wynagrodzeń pracowników dla potrzeb Urzędu Skarbowego oraz wyliczania nagród, nadgodzin i ekwiwalentów za urlop,
7) ustalenie podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz fundusz pracy, potrącanie i naliczanie zasiłków chorobowych i macierzyńskich, terminowe przekazywanie składek od pracownika i od zakładu pracy na rachunek Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
8) sporządzanie i przekazywanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych odpowiednich raportów imiennych i deklaracji rozliczeniowych w imieniu obsługiwanych płatników składek,
9) sporządzanie imiennych raportów ZUS dla ubezpieczonych,
10) sporządzanie deklaracji rocznej o ubezpieczeniu wypadkowym (IWA),
11) rejestrowanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umowy zlecenia
w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych oraz wyrejestrowywanie ubezpieczonych (wygaśnięcie umowy),
12) obliczanie i pobieranie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych,
13) terminowe przekazywanie na rachunek bankowy Urzędu Skarbowego pobranych zaliczek podatkowych pomniejszonych o ulgę podatkową i składki na ubezpieczenie zdrowotne,
14) sporządzanie i przesyłanie do Urzędu Skarbowego deklaracji rocznych o pobranych zaliczkach podatkowych,
15) sporządzanie imiennych rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy dla podatników i Urzędu Skarbowego,
16) sporządzanie sprawozdań GUS i innych, analiz dotyczących wynagrodzeń pracowniczych oraz ich pochodnych,
17) przygotowanie wniosków o refundację kosztów z tytułu umów zawartych
z Powiatowym Urzędem Pracy,
18) wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
19) sprawdzanie, czy dowody księgowe potwierdzone są pod względem merytorycznym,
20) przygotowanie akt do archiwum z zakresu prowadzonego stanowiska – zgodnie
z obowiązującymi przepisami.

5.    Informacja o warunkach pracy na stanowisku

Praca wykonywana w siedzibie Urzędu. Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu na parterze budynku. Praca przy komputerze i wykorzystaniu urządzeń biurowych. Czas pracy – pełny wymiar czasu pracy.

6.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Brzeziny, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, był wyższy niż 6%.


7.    Wymagane dokumenty:

1)    życiorys – CV – z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
2)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3)    kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz,
w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu
w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę,
4)    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5)    oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6)    oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7)    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami),
8)    oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim.

8.    Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem „Nabór na stanowisko młodszego referenta w Referacie Finansowym” należy przesłać na adres:

Urząd Gminy Brzeziny
ul. 1000 - lecia 8
62-874 Brzeziny


lub składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Brzeziny pokój Nr 9  (I piętro)
w terminie do dnia  16 czerwca 2015 r. do godz. 15.30.

9.    Inne informacje:

1)    O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje data złożenia lub data wpływu dokumentów.
2)    Oferty, które wpłyną do tutejszego Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
3)    Kandydat może zostać zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
4)    Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Gminy Brzeziny
ul. 1000 – lecia 8, pok. nr 9 w godzinach pracy Urzędu, regulamin zamieszczony jest również w Biuletynie Informacji Publicznej przy niniejszym ogłoszeniu o naborze.



Wójt Gminy Brzeziny

mgr inż. Krzysztof Niedźwiedzki


KWESTIONARIUSZ OSOBOWY

REGULAMIN NABORU NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

 

Lista wiadomości