Stanowisko ds. obsługi Rady
Stanowisko ds. obsługi Rady
Zgodnie z § 17 Statutu Gminy Brzeziny obsługę Rady i jej organów zapewnia pracownik Urzędu Gminy, zatrudniony przez Wójta.
Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy Brzeziny
ul. 1000-lecia 8
62-874 Brzeziny
woj. wielkopolskie
Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy znajduje się w budynku Urzędu Gminy Brzeziny, I piętro, pok. nr 9.
Przyjęcia interesantów w godzinach pracy Urzędu Gminy:
- poniedziałek-piątek - od 7.30 do 15.30
- sobota - nieczynne
Zagadnienia z zakresu obsługi Rady Gminy prowadzi p. Joanna Wróbel, nr tel. (62) 7698004, fax (62) 7698062, e-mail:
urzad@brzeziny-gmina.pl
-
protokoły z sesji,
-
protokoły z posiedzeń komisji Rady, w tym Komisji Rewizyjnej,
-
rejestr uchwał Rady,
-
rejestr wniosków i opinii komisji Rady,
-
rejestr interpelacji i wniosków radnych,
-
dokumenty z zakresu działania Wójta.
Dostęp do dokumentów Rady, Komisji, Wójta oraz urzędu przysługuje mieszkańcom gminy posiadającym czynne prawo wyborcze (§ 110 Statutu Gminy Brzeziny).
Uprawnienia określone w § 110 Statutu Gminy Brzeziny nie znajdują zastosowania:
-
w przypadku wyłączenia - na podstawie ustaw - jawności,
-
gdy informacje publiczne stanowią prawem chronione tajemnice,
-
w odniesieniu do spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej, o ile ustawa nie stanowi inaczej, niż art. 73 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Dokumenty, o których mowa w § 108 Statutu Gminy Brzeziny będą udostępniane w poniedziałki i czwartki, w godz. od 11.00 do 15.00 w Sekretariacie Urzędu Gminy.
Interesantom przysługuje prawo sporządzenia notatek, odpisów oraz kserokopii dokumentów.
Przeglądanie dokumentów będzie następować w obecności pracowanika Urzędu Gminy.
Kserokopie dokumentów można sporządzić w siedzibie Urzędu Gminy za odpłatnością określoną przez Wójta.