Ogłoszenia o przetargach
21.05.2008 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - pozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Pieczyska gm. Brzeziny o II° pompowania - PN/2/2008 >>>
Brzeziny, dnia 21.05.2008 r
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
znak sprawy: PN / 2 / 2008
1) Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Brzeziny,
ul.1000-lecia 8,
62-874 Brzeziny
tel. (062) 7698004, fax. (062) 7698062
strona: http://www.brzeziny-gmina.pl i http://bip.brzeziny-gmina.pl
e-mail: referat.gospodarki@brzeziny-gmina.pl
godziny urzędowania: poniedziałek od 800 do 1600
wtorek - piątek od 730 do 1530
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1/ Ewa Wiśniewska, tel.062 7698779 - sprawy formalne
2/ Marek Pejaś, tel. 062 7698779 - sprawy merytoryczne
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14 000 EURO
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ zostanie przesłana lub przekazana Wykonawcy na jego pisemny wniosek skierowany na adres: Urząd Gminy Brzeziny, ul. 1000 lecia-8, 62-874 Brzeziny, lub osobiście w pokoju nr 11 w Urzędzie Gminy Brzeziny.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w wersji papierowej będzie udostępniana Wykonawcom odpłatnie. Cena formularza wynosi 20,00 zł.
4) Nazwa zamówienia: " "Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Pieczyska gm. Brzeziny o II° pompowania"
5) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest: "Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m. Pieczyska gm. Brzeziny o II° pompowania".
Roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje roboty w zakresie:
- Branży technologiczno-sanitarnej, obejmującej:
- wymianę pompy głębinowej na typ dostosowany do nowych warunków pracy dla etapu I i II,
- demontaż jednego z istniejących dwóch hydroforów wraz z przynależną częścią instalacji sprężonego powietrza, dla stworzenia miejsca pod zabudowę zestawu pompowego II°,
- dobór i montaż zestawu pompowego II° [docelowego], pracującego w oparciu o przetwornicę częstotliwości,
- montaż zbiornika retencyjnego, stalowego Ø 4,50 m, V=100 m3 - dla etapu I wraz z rurociągami technologicznymi docelowymi,
- prace technologiczno wewnętrzne usprawniające działanie eksploatacyjne stacji [ rotametr; wodomierze MZ Ø 100 szt. 3; zmiana typu i usytuowania odpowietrznika kulowego na aeratorze ].
- Branży budowlanej obejmującej wykonanie fundamentu żelbetowego dla konstrukcji zbiornika retencyjnego,
- Branży elektrycznej obejmującej zmianę sterowania pracą pompy głębinowej oraz zasilanie energetyczne zestawu pompowego II° pracującego w oparciu o przetwornicę częstotliwości.
Przedmiot zamówienia to robota budowlana w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wspólny Słownik Zamówień: 45.00.00.00-7 - roboty budowlane
45.23.21.51-5 - węzły do przepompowywania wody
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót tak, aby zapewnić ciągłość pracy stacji
wodociągowej, a jeśli to konieczne jak najkrótsze przerwy w dostawie wody.
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
6) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7) Termin wykonania zamówienia: do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.
8) Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, tj. od dnia 11.06.2008r.
9) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki:
- Przedstawią ofertę zgodną z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- Zobowiązali się do wykonania umowy w wymaganym terminie,
- Posiadają doświadczenie w realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. w ciągu ostatnich 5 lat (2004 - 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, co najmniej 2 zadania o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każde zadanie, którego przedmiotem była modernizacja, rozbudowa lub budowa stacji ujęcia (uzdatniania) wody.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp),
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp) tj.:
dysponują przynajmniej:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności uprawnień budowlanych, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych;
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności uprawnień budowlanych konstrukcyjno-budowlanej
i osoby te posiadają wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
- Udzielą na wykonane roboty budowlane, gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania,
- Zaakceptują warunki przetargu określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów, których żąda od Wykonawców oraz form, w jakich zostały złożone.
Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo:
- czy dany dokument jest wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia,
- czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo,
- czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu,
- czy adresatem dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu,
- czy kserokopia załączona przez Wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona "za zgodność" przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione,
- czy złożony dokument jest kompletny.
Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane w sposób spełnia / nie spełnia.
11) Informacja na temat wadium:
wadium nie jest wymagane
12) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
---------------------------------------------------------------------------
Nazwa kryterium Waga
---------------------------------------------------------------------------
Cena zadania 100
---------------------------------------------------------------------------
13) Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie Zamawiającego tj.
Urząd Gminy Brzeziny
ul.1000 - lecia 8
62-874 Brzeziny
Pokój nr 9, I piętro
do dnia 11.06.2008r. do godz. 10:00
14) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
15)Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Wójt Gminy Brzeziny
/-/ Krzysztof Niedźwiedzki
Dokumenty przetargowe do pobrania:
Branża technologiczno-sanitarna
Branża budowlana
Branża elektryczna
Kosztorys "ślepy"
Lista wiadomości