Brzeziny, dnia 09.06.2009r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 Pzp, którego przedmiotem jest:
„Kredyt długoterminowy w wysokości 200.000,00 zł (dwieście tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pod nazwą:
znak sprawy: PN/2/2009
1) Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Brzeziny, z siedzibą w Brzezinach
ul.1000-lecia 8
62-874 Brzeziny
tel. (062) 7698004, fax. (062) 7698062
strona: http://www.brzeziny-gmina.pl i http://www.brzeziny-gmina.pl/bip
e-mail: referat.gospodarki@brzeziny-gmina.pl
godziny urzędowania: poniedziałek od 800do 1600
wtorek -piątek od 730do 1530
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Ewa Wabnik - Skarbnik Gminy, tel. 062 7698773
Marek Pejaś - Kierownik Referatu Gospodarki i Rozwoju Lokalnego - tel. 062 7698779
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 Pzp.
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest zamieszczona do pobrania na stronach internetowych Gminy Brzeziny:
http://www.brzeziny-gmina.pl i http://www.brzeziny-gmina.pl/bip
SIWZ zostanie przesłana lub przekazana Wykonawcy na jego pisemny wniosek skierowany na adres: Urząd Gminy Brzeziny, ul. 1000 lecia-8, 62-874 Brzeziny, lub osobiście w pokoju nr 11 w Urzędzie Gminy Brzeziny.
4) Nazwa zamówienia: „Kredyt długoterminowy w wysokości 200.000,00 zł (dwieście tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pod nazwą:
a. „Przebudowa drogi powiatowej nr 6232P w miejscowości Brzeziny w zakresie chodnika"
b. „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Ostrów Kaliski gm. Brzeziny"
c. „Przebudowa nawierzchni ul. Bankowej w miejscowości Brzeziny"
d. „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Aleksandrii"
5) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest : „Kredyt długoterminowy w wysokości 200.000,00 zł (dwieście tysięcy zł) z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pod nazwą:
a. „Przebudowa drogi powiatowej nr 6232P w miejscowości Brzeziny w zakresie chodnika"
b. „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Ostrów Kaliski gm. Brzeziny"
c. „Przebudowa nawierzchni ul. Bankowej w miejscowości Brzeziny"
d. „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Aleksandrii"
Termin uruchomienia kredytu:
- I transza w kwocie 200.000,00 zł w dniu 06.07.2009 r.
- Spłata rat kapitałowych począwszy od 1-ego kwartału 2010 roku w ratach kwartalnych w miesiącu kończącym kwartał,
- Wysokość kapitałowych rat kwartalnych wynosi w latach 2010 - 2011 po 5.000,00 zł, w latach 2012-2013 po 20.000,00 zł.
- Okres spłaty kapitału - od 1-ego kwartału 2010 roku do IV-ego kwartału 2013 roku wg harmonogramu zawartego w projekcie umowy § 7 pkt 3,
- Spłata odsetek w okresach miesięcznych w wysokości wynikającej z aktualnego stanu zadłużenia począwszy od pierwszego dnia wykorzystania środków z kredytu, po upływie każdego miesiąca,
- Forma zabezpieczenia kredytu: weksel "in blanco"
-Oprocentowanie: wg zmiennej stopy procentowej oferowanej przez bank w oparciu o stawkę referencyjną WIBOR 3M na dzień 15.06.2009 roku
Wspólny Słownik Zamówień: 66113000-5 Usługi udzielania kredytu
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
6) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7) Termin wykonania zamówienia: tzn. udzielenia kredytu
Wymagany termin wykonania zamówienia (uruchomienia kredytu) :
- I transza w kwocie 200.000,00 zł w dniu 06.07.2009 r.
8) Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX SIWZ.
Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
11) Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1,
2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2,
3) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek - załącznik nr 3,
4) Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 4,
5) Wyliczenie ceny kredytu przy założeniu, że wykorzystanie kredytu nastąpi w dniu:
- I transza w kwocie 200.000,00 zł w dniu 06.07.2009 r.
6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej „zamówieniem",
8) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
9) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa jednoznacznie powinna wskazywać czynności, do wykonywania, których Pełnomocnik jest upoważniony.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę:
1. oświadczenie wymienione w pkt. 2 i 3 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców,
2. dokumenty wymienione w pkt. 6 i 7 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę,
3. pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
12) Informacja na temat wadium:
wadium nie jest wymagane
13) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
--------------------------------------------------------------------------
Nazwa kryterium Waga
--------------------------------------------------------------------------
Cena zadania 100
--------------------------------------------------------------------------
14) Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie Zamawiającego tj.
Urząd Gminy Brzeziny
ul.1000 - lecia 8
62-874 Brzeziny
Pokój nr 9, I piętro
do dnia 18.06.2009r. do godz. 10:00
15) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
16) Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17) Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.06.2009 pod numerem 184668-2009
Wójt Gminy Brzeziny
/-/ Krzysztof Niedźwiedzki
Dokumenty przetargowe do pobrania:
1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
2) Formularz ofertowy - załącznik nr 1,
4) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek - załącznik nr 3 ,
5) Projekt umowy - załącznik nr 4.