Brzeziny, dnia 14.01.2010 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości zamówienia nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 Pzp, którego przedmiotem jest:
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 665.000,00 zł (sześćset sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów"
znak sprawy: PN/1/2010
1) Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Brzeziny
z siedzibą w Brzezinach
ul. 1000-lecia 8
62-874 Brzeziny
tel. (062) 7698004, fax. (062) 7698062
strona: http://www.brzeziny-gmina.pl i http://www.brzeziny-gmina.pl/bip
e-mail: referat.gospodarki@brzeziny-gmina.pl
godziny urzędowania: poniedziałek - piątek od 730 do 1530
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Ewa Wabnik - Skarbnik Gminy, tel. 062 7698773
Ewa Wiśniewska - Podinspektor do spraw zamówień publicznych, tel. 062 7698779
2) Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest zamieszczona do pobrania na stronach internetowych Gminy Brzeziny:
http://www.brzeziny-gmina.pl i http://www.brzeziny-gmina.pl/bip
SIWZ zostanie przesłana lub przekazana Wykonawcy na jego pisemny wniosek skierowany na adres: Urząd Gminy Brzeziny, ul. 1000 lecia-8, 62-874 Brzeziny, lub osobiście w pokoju nr 11 w Urzędzie Gminy Brzeziny.
4) Nazwa zamówienia: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 665.000,00 zł (sześćset sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów"
5) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 665.000,00 zł (sześćset sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.
Termin uruchomienia kredytu:- I transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 16.02.2010 r.
- II transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 17.05.2010 r.
- III transza w kwocie 167.000,00 zł w dniu 16.08.2010 r.
- IV transza w kwocie 165.000,00 zł w dniu 16.11.2010 r.
- Spłata rat kapitałowych począwszy od 1-ego kwartału 2011 roku w ratach kwartalnych w miesiącu kończącym kwartał,
- Wysokość kapitałowych rat kwartalnych wynosi w roku 2011 po 6.250,00, w latach 2012 - 2013 po 5.000,00 zł, w latach 2014-2018 po 30.000,00 zł.
- Okres spłaty kapitału - od 1-ego kwartału 2011 roku do IV-ego kwartału 2018 roku wg harmonogramu zawartego w projekcie umowy § 7 pkt 3,
- Spłata odsetek w okresach miesięcznych w wysokości wynikającej z aktualnego stanu zadłużenia począwszy od pierwszego dnia wykorzystania środków z kredytu, po upływie każdego miesiąca,
- Forma zabezpieczenia kredytu: weksel "in blanco"
-Oprocentowanie: wg zmiennej stopy procentowej oferowanej przez bank w oparciu o stawkę referencyjną WIBOR 3M na dzień 21.01.2010 roku
Wspólny Słownik Zamówień: 66113000-5 Usługi udzielania kredytu
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
6) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7) Termin wykonania zamówienia: tzn. udzielenia kredytu
Wymagany termin wykonania zamówienia (uruchomienia kredytu) :
- I transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 16.02.2010 r.
- II transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 17.05.2010 r.
- III transza w kwocie 167.000,00 zł w dniu 16.08.2010 r.
- IV transza w kwocie 165.000,00 zł w dniu 16.11.2010 r.
8) Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Spełnią warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp,
3) Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX SIWZ.
Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
11) Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1,
2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2,
3) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek - załącznik nr 3,
4) Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 4,
5) Wyliczenie ceny kredytu przy założeniu, że wykorzystanie kredytu nastąpi w dniu:
- I transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 16.02.2010 r.
- II transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 17.05.2010 r.
- III transza w kwocie 167.000,00 zł w dniu 16.08.2010 r.
- IV transza w kwocie 165.000,00 zł w dniu 16.11.2010 r.
6) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1
pkt 2 ustawy,
7) Koncesji, zezwolenia lub licencji,
8) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
9) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa jednoznacznie powinna wskazywać czynności, do wykonywania, których Pełnomocnik jest upoważniony.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę:
1. oświadczenie wymienione w pkt. 2 i 3 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców,
2. dokumenty wymienione w pkt. 6 i 7 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę,
3. pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817 z dnia 31 grudnia 2009 r.), składa dokument lub dokumenty, o których mowa w § 4 w/w rozporządzenia
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".12) Informacja na temat wadium:
wadium nie jest wymagane
13) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:-----------------------------------------------------------------------
Nazwa kryterium Waga
-----------------------------------------------------------------------
Cena zadania 100
-----------------------------------------------------------------------
14) Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie Zamawiającego tj.
Urząd Gminy Brzeziny
ul.1000 - lecia 8
62-874 Brzeziny
Pokój nr 9, I piętro
do dnia 25.01.2010 r. do godz. 10:00
15) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
16) Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17) Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.01.2010 r. pod numerem 9325-2010
Wójt Gminy Brzeziny
/-/ Krzysztof Niedźwiedzki
Dokumenty przetargowe do pobrania:
Załączniki do specyfikacji :
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1.
3) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek - załącznik nr 3.
4) Projekt umowy - załącznik nr 4.