Ogłoszenia o przetargach

14.01.2010 - Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym - kredyt długoterminowy - PN/1/2010 >>>

                                                                                            Brzeziny, dnia 14.01.2010 r.

                 OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości zamówienia nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 Pzp, którego przedmiotem jest:

„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 665.000,00 zł (sześćset sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów"

znak sprawy: PN/1/2010

1) Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Brzeziny

z siedzibą w Brzezinach

ul. 1000-lecia 8

62-874 Brzeziny

tel. (062) 7698004, fax. (062) 7698062

strona: http://www.brzeziny-gmina.pl i http://www.brzeziny-gmina.pl/bip

e-mail: referat.gospodarki@brzeziny-gmina.pl

godziny urzędowania: poniedziałek - piątek od 730 do 1530

Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Ewa Wabnik - Skarbnik Gminy, tel. 062 7698773

Ewa Wiśniewska - Podinspektor do spraw zamówień publicznych, tel. 062 7698779

2) Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest zamieszczona do pobrania na stronach internetowych Gminy Brzeziny:

http://www.brzeziny-gmina.pl  i  http://www.brzeziny-gmina.pl/bip

SIWZ zostanie przesłana lub przekazana Wykonawcy na jego pisemny wniosek skierowany na adres: Urząd Gminy Brzeziny, ul. 1000 lecia-8, 62-874 Brzeziny, lub osobiście w pokoju nr 11 w Urzędzie Gminy Brzeziny.

4) Nazwa zamówienia: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 665.000,00 zł (sześćset sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów"

5) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 665.000,00 zł (sześćset sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

Termin uruchomienia kredytu:

- I    transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 16.02.2010 r.

- II   transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 17.05.2010 r.

- III  transza w kwocie 167.000,00 zł w dniu 16.08.2010 r.

- IV  transza w kwocie 165.000,00 zł w dniu 16.11.2010 r.

- Spłata rat kapitałowych począwszy od 1-ego kwartału 2011 roku w ratach kwartalnych w miesiącu kończącym kwartał,

- Wysokość kapitałowych rat kwartalnych wynosi w roku 2011 po 6.250,00, w latach 2012 - 2013  po 5.000,00 zł, w latach 2014-2018 po 30.000,00 zł.

- Okres spłaty kapitału - od 1-ego kwartału 2011 roku do IV-ego kwartału 2018 roku wg harmonogramu zawartego w projekcie umowy § 7 pkt 3,

- Spłata odsetek w okresach miesięcznych w wysokości wynikającej z aktualnego stanu zadłużenia począwszy od pierwszego dnia wykorzystania środków z kredytu, po upływie każdego miesiąca,

- Forma zabezpieczenia kredytu: weksel  "in blanco"

-Oprocentowanie: wg zmiennej stopy procentowej oferowanej przez bank w oparciu o stawkę referencyjną WIBOR 3M na dzień 21.01.2010 roku

Wspólny Słownik Zamówień: 66113000-5 Usługi udzielania kredytu

Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

6) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7) Termin wykonania zamówienia: tzn. udzielenia kredytu

Wymagany termin wykonania zamówienia (uruchomienia kredytu) :

- I    transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 16.02.2010 r.

- II   transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 17.05.2010 r.

- III  transza w kwocie 167.000,00 zł w dniu 16.08.2010 r.

- IV  transza w kwocie 165.000,00 zł w dniu 16.11.2010 r.

8) Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

9) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

10) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) Spełnią warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,

2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp,

3) Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej.

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX SIWZ.

Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.

11) Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1,

2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w  art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2,

3) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek - załącznik nr 3,

4) Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 4,

5) Wyliczenie ceny kredytu przy założeniu, że wykorzystanie kredytu nastąpi w dniu:

- I    transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 16.02.2010 r.

- II   transza w kwocie 166.500,00 zł w dniu 17.05.2010 r.

- III  transza w kwocie 167.000,00 zł w dniu 16.08.2010 r.

- IV  transza w kwocie 165.000,00 zł w dniu 16.11.2010 r.

6) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania

wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo

składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1

pkt 2 ustawy,

7) Koncesji, zezwolenia lub licencji,

8) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,

9) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.

Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa jednoznacznie powinna wskazywać czynności, do wykonywania, których Pełnomocnik jest upoważniony.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę:

1. oświadczenie wymienione w pkt. 2 i 3 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców,

2. dokumenty wymienione w pkt. 6 i 7 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę,

3. pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817 z dnia 31 grudnia 2009 r.), składa dokument lub dokumenty, o których mowa w § 4 w/w rozporządzenia

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

12) Informacja na temat wadium:

      wadium nie jest wymagane

13) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

-----------------------------------------------------------------------

  Nazwa kryterium                                                 Waga   

-----------------------------------------------------------------------

  Cena zadania                                                      100  

-----------------------------------------------------------------------

14) Miejsce i termin składania ofert:

w siedzibie Zamawiającego tj.

Urząd Gminy Brzeziny

ul.1000 - lecia 8

62-874 Brzeziny

Pokój nr 9, I piętro

do dnia 25.01.2010 r. do godz. 10:00

15) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

16) Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17) Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.01.2010 r. pod numerem 9325-2010

 

Wójt Gminy Brzeziny

/-/ Krzysztof Niedźwiedzki

 

Dokumenty przetargowe do pobrania:

Załączniki do specyfikacji :

1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1.

2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w  art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2.

3) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek - załącznik nr 3.

4) Projekt umowy - załącznik nr 4.

 

 

 

 

Lista wiadomości