Brzeziny, dnia 25.11.2011 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem jest:
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Brzeziny realizowanych w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. w dni nauki szkolnej
znak sprawy: RGiRL.271.1.10.2011.EW
Numer ogłoszenia: 397464 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny , ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698004, faks 062 7698062.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Brzeziny realizowanych w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. w dni nauki szkolnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczniom przewozu do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od dnia 01.01.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. w dni nauki szkolnej CPV: 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: 1.Zespół Szkół w Brzezinach 2.Gimnazjum w Brzezinach 3.Szkoła Podstawowa w Sobiesękach 4.Szkoła Podstawowa w Dzięciołach 3.Wykaz placówek oświatowych, prognozowana liczba uczniów w poszczególnych placówkach - stanowi załącznik nr 3 4.Trasy przebiegu kursów szkolnych - stanowi załącznik nr 1 5.Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 15 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1h w każdą stronę. 6.Zamawiający zapewnia opiekę w czasie przewozu uczniów. 7.Szczegółowa, imienna liczba uczniów dla których zostaną zakupione bilety (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół przed rozpoczęciem każdego semestru. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie, o czym dyrektor szkoły powiadomi Wykonawcę. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów - Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym i na podstawie zestawienia biletów miesięcznych. 8.Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, etc. 9.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią ilością autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. 10.Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC I NW oraz aktualne badania techniczne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jset wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli dołączy do oferty kopię aktualnej licencji na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem publicznym
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2, 2) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3, 2) W przypadku wykonywania zadania przez Wykonawcę przy współudziale podwykonawców, wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - załącznik nr 4, 3) Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 7.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w przypadku zmiany ilości dzieci korzystających z usług przewozu, jeżeli ta zmiana wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: http://www.brzeziny-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Brzeziny, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny lub osobiście w
Urzędzie Gminy Brzeziny - pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brzeziny ul. 1000-lecia 8 62-874 Brzeziny pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.11.2011 r. pod numerem 397464 - 2011.
Wójt Gminy Brzeziny
/-/ Krzysztof Niedźwiedzki
Dokumenty przetargowe do pobrania:
1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
2) Załączniki do SIWZ - załączniki 2, 4, 5, 6
3) Formularz cenowy - załącznik nr 3
4) Projekt umowy - załącznik nr 7
5) Trasy kursów szkolnych w Gminie Brzeziny - załącznik nr 1