Brzeziny, dnia 16.09.2013 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem jest:
Wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś
znak sprawy: RGiRL.271.1.8.2013
Numer ogłoszenia: 187257 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny , ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698004, faks 062 7698062.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko-Wieś. Projekt współfinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wyposażenie, objęte przedmiotowym zamówieniem musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz musi posiadać (jeżeli dotyczy) odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonym obowiązującym prawem. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym, jakościowym od wskazanych w opisie). Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. W ramach zadania zostanie zrealizowany następujący zakres wyposażenia: Część 1 - wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś w urządzenia klimatyzacyjne: - klimatyzatory kasetonowe - szt. 4, - klimatyzator naścienny - 1 szt. - wentylacja wyciągowa kuchni, - komora chłodnicza Wspólny Słownik Zamówień: CPV 42500000-1 Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik nr 7A do niniejszej specyfikacji. W cenie zamówienia należy uwzględnić dowóz oraz montaż urządzeń klimatyzacyjnych w świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś. Wymagany okres gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Część 2 - zakup nowego umeblowania wraz z montażem do świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś Wspólny Słownik Zamówień: CPV 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni CPV 39112000-0 Krzesła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowi załącznik nr 7B do niniejszej specyfikacji. W cenie zamówienia należy uwzględnić dowóz oraz montaż mebli w świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś. Wymagany okres gwarancji: Termin gwarancji ustala się na okres 24 miesięcy licząc od daty montażu mebli. Część 3 - wyposażenie w naczynia i urządzenia do kuchni istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś Wspólny Słownik Zamówień: CPV 39221210-2 Talerze CPV 39223000-1 Łyżki i widelce CPV 39241110-7 Noże stołowe CPV 39221220-5 Półmiski CPV 39221200-9 Zastawa stołowa CPV 39221180-2 Naczynia do gotowania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowi załącznik nr 7C do niniejszej specyfikacji. W cenie zamówienia należy uwzględnić dowóz naczyń i urządzeń do kuchni w świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś. Wymagany okres gwarancji: Termin gwarancji ustala się na okres 24 miesięcy licząc od daty dostawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.50.00.00-1, 39.14.10.00-2, 39.11.20.00-0, 39.22.12.10-2, 39.22.30.00-1, 39.24.11.10-7, 39.22.12.20-5, 39.22.12.00-9, 39.22.11.80-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie X SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie X SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie X SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie X SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1A, lub 1B, lub 1C - odpowiednio do numeru Części dla którego Wykonawca składa ofertę 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2A, lub 2B, lub 2C - odpowiednio do numeru Części dla którego Wykonawca składa ofertę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.brzeziny-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Brzeziny ul. 1000-lecia 8 62-874 Brzeziny lub osobiście w pokoju nr
11 Urzędu Gminy Brzeziny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brzeziny ul. 1000-lecia 8 62-874 Brzeziny pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - wyposażenie istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś w urządzenia klimatyzacyjne: - klimatyzatory kasetonowe - szt. 4, - klimatyzator naścienny - 1 szt. - wentylacja wyciągowa kuchni, - komora chłodnicza.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - zakup nowego umeblowania wraz z montażem do świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - wyposażenie w naczynia i urządzenia do kuchni istniejącej świetlicy wiejskiej w miejscowości Piegonisko - Wieś.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.09.2013 r. pod numerem 187257 - 2013.
Wójt Gminy Brzeziny
Krzysztof Niedźwiedzki
Dokumenty przetargowe do pobrania:
1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia,
2) Załączniki do SIWZ - załączniki od 1-6,
3) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7.