Ogłoszenie nr 17807 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.
Brzeziny: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Brzeziny - ulica Klonowa oraz część ulicy Jodłowej i Dębowej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej dla operacji typu Budowa
lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji
związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej
infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii
objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina
Brzeziny, krajowy numer identyfikacyjny 25085556400000, ul. ul. 1000-lecia
8, 62874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel.
627 698 004, e-mail referat.gospodarki@brzeziny-gmina.pl, faks
627 698 062.
Adres strony internetowej (URL): www.brzeziny-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
tak
www.brzeziny-gmina.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z
dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U z 2016 r. poz. 1113 z
późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Uząd Gminy Brzeziny, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, pokój nr 9
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi
gminnej w miejscowości Brzeziny - ulica Klonowa oraz część ulicy Jodłowej i
Dębowej
Numer referencyjny: RGRL.271.1.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiot
zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie
drogi gminnej w miejscowości Brzeziny - ulica Klonowa oraz część ulicy Jodłowej
i Dębowej. Długość przebudowywanego odcinka to 264 m. Projekt
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej dla operacji typu Budowa lub
modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji
związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej
infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii
objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020". Wspólny Słownik
Zamówień: CPV 45233140-2 Roboty drogowe Zakres robót obejmuje: - roboty
przygotowawcze - roboty ziemne - roboty rozbiórkowe - regulacja pionowa
urządzeń - odwodnienie drogi - remont przepustów drogowych - jezdnia o
nawierzchni asfaltowej - zjazdy - krawężniki i obrzeża - ściek przykrawężnikowy
- chodniki - roboty wykończeniowe - oznakowanie pionowe, poziome -
inwentaryzacja powykonawcza Parametry projektowe: - klasa drogi D (dojazdowa) -
dostępność nieograniczona - kategoria ruchu KR1 - prędkość projektowa 30 km/h - szerokość pasa
drogowego 10,00 m
- szerokość jezdni 6,00 m
w tym ścieki przykrawężnikowe 2 x 0,30 m kostki betonowej - szerokość chodnika 2
x 2,0 m
Konstrukcja jezdni: Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej zaprojektowano
konstrukcję na ruch lekki KR1 składającą się z następujących warstw: 0 + 000,00
- 0 +264,00 - szerokość jezdni 6,0
m, przekrój spadek daszkowy 2% na odcinku całej drogi -
Nawierzchnia z mieszanek mineralno - asfaltowych grubość warstwy ścieralnej 4 cm - Górna warstwa podbudowy
z kruszywa łamanego 0 -31,5 o gr. 15
cm - Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego o
gr. 10 cm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej,
specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót, który stanowi załączniki
do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: dołączony do
SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy
charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste
koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWIORB i
zapisów SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot
zamówienia przez okres: minimalnie 3 lata - maksymalnie 5 lat od dnia odebrania
przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu
końcowego. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Zaleca się, aby
Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania
oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy tj. zapoznał się z
dokumentacją projektową oraz dokonał wizji lokalnej na terenie budowy.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi wykonać inwentaryzację
geodezyjno-powykonawczą. Jeżeli na rysunkach, w Specyfikacji Technicznej
Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót zostało wskazane
pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy,
aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy
Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. Cechy
techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom
przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich
Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2.Rodzaj czynności niezbędnych do
realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w
trakcie realizacji zamówienia 1)Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy
Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji
zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
(Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do
realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo
określonych w przedmiarze robót. 2)Sposób udokumentowania zatrudnienia osób:
Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie przedmiotowego
zamówienia, zobowiązany jest, przed zawarciem umowy, przekazać Zamawiającemu
dokument/-y w formie oryginału (np. wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy
o pracę w formie oświadczenia podpisana przez Wykonawcę) lub kserokopie innych
dokumentów kadrowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające
zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności,
jakie będą oni wykonywać. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy
osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób
posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które
upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika
budowy, kierowników robót, geodety. 3)Uprawnienia Zamawiającego w zakresie
kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a,
oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych Wymagań: a)Zamawiający uprawniony jest
do kontroli na placu budowy czy czynności o których mowa w ust. 1) wykonują
osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Pracownicy Wykonawcy lub
Podwykonawcy zobowiązani są do podania swoich danych (tj. imienia i nazwiska)
dla przeprowadzenia kontroli. b)O każdym wykrytym przypadku, w którym
czynności, o których mowa w ust. 1) wykonuje osoba niezatrudniona na podstawie
umowy o pracę, Zamawiający zawiadomi odpowiednie służby. 4)Zamawiający nie
przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Art. 22 § 1
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn.
zm.) stanowi: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do
wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego
kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a
pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem
II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
data zakończenia: 09/06/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie
spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie
spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 1.
przedstawi udokumentowane należyte wykonanie, nie wcześniej niż w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacjico najmniej 1
zadania o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto odpowiadającej swoim
rodzajem przedmiotowi zamówienia 2. wykaże że, dysponuje w celu wykonania
zamówienia przynajmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania
robotami drogowymi lub uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
1)Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania
i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
inne dokumenty. Zakres dowodów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku
określonego w Rozdziale XII.I.1.2).c1.) - załącznik nr 5, 2)Wykaz osób,
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zakres ww. dokumentu musi
potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale
XII.I.1.2).c2.) - załącznik nr 6.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1)Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2)Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2, 3)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) - załącznik nr 3a i 3b. 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 4 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
długość okresu gwarancji |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli
zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w przypadku zmiany
przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeżeli ta zmiana wpływa na zakres
lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy.
2.Zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających
wykonywanie prac lub spełnienie wymogów technologicznych - o czas trwania
niesprzyjających warunków atmosferycznych. 3.Wprowadzenia zmian w dokumentacji
projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu
zakończenia realizacji umowy, 4.Stwierdzenia wad w dokumentacji projektowej
uniemożliwiającej prawidłową realizację przedmiotu umowy termin zakończenia
robot może zostać przedłużony o czas potrzebny na dokonanie zmian w
dokumentacji
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 16/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wójt Gminy Brzeziny
/-/ Krzysztof Niedźwiedzki
Załączniki:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
2. Załączniki do SIWZ - od 1 - 6
3. Projekt umowy - załącznik nr 7
4. Projekt budowlany - część opisowa
5. Projekt budowlany - część rysunkowa
6. Projekt budowlany - przedmiar, kosztorys ofertowy