Ogłoszenie nr 555941-N-2017 z dnia 2017-07-21 r.
Gmina Brzeziny: Przebudowa istniejących domków letniskowych
poprawiających infrastrukturę turystyczną na terenie Gminy Brzeziny
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej na operacje w ramach
poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju
lokalnego kierowanego przez społeczność" z wyłączeniem projektów grantowych
oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego
Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020".
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny, krajowy numer
identyfikacyjny 25085556400000, ul. ul. 1000-lecia 8 , 62874
Brzeziny, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 698 004, ,
e-mail referat.gospodarki@brzeziny-gmina.pl, , faks 627 698 062.
Adres strony internetowej (URL): www.brzeziny-gmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.brzeziny-gmina.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z
dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1113 z
poźn. zm), osobiście, za pośrednictwem poslańca
Adres:
Urząd Gminy Brzeziny, ul. 1000-lecia8, 62-874 Brzeziny, pokój nr 9
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa
istniejących domków letniskowych poprawiających infrastrukturę turystyczną na
terenie Gminy Brzeziny
Numer referencyjny: RGiRL.271.1.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot
zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch istniejących domków
letniskowych poprawiających infrastrukturę techniczną na terenie Gminy
Brzeziny. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej na operacje w
ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii
rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" z wyłączeniem projektów
grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej
objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020". Wspólny
Słownik Zamówień: CPV 45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków CPV
45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne CPV 45.33.00.00-9 Roboty
instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne CPV 45.31.00.00-3 Roboty
instalacyjne elektryczne CPV 42.50.00.00-1 Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
A. Zakres rzeczowy zadania dla Domku Letniskowego Nr 1 obejmuje: 1. Dach
pokrycie, obróbki blacharskie 1) Wymiana pokrycia dachowego bez naruszania
konstrukcji dachu, obróbki blacharskie 2. Zadaszenia nad wejściami - wymiana
pokrycia dachowego, obróbki blacharskie 3. Ocieplenie dachu wełną mineralną od
wewnątrz pomieszczenia 4. Przebudowa i modernizacja pomieszczeń na parterze i
na poddaszu 1) Demontaż ścianki działowej 2) Okładziny z płyt G-K wodo i
ognioodpornych ścian podłużnych i szczytowych 3) Podłoga z płyty OSB 4)
Posadzka z wykładziny PCV na parterze i z wykładziny dywanowej na poddaszu z
cokolokami 5) Lakierowanie sufitu lakierem bezbarwnym 6) Malowanie ścian
farbami emulsyjnymi 5. Sanitariat - wydzielenie na parterze pomieszczenia
sanitariatu 1) Ścianki działowe z G-K z płyt wodoodpornych 2) Drzwi wejściowe z
nawiewem 3) Okładziny ścian z płytek 4) Posadzki z płytek 5) Malowanie farbami
emulsyjnymi 6. Piwnica - remont pomieszczeń 7. Wejście do piwnicy 8. Stolarka
drzwiowa i okienna - wymiana 9. Elewacja 1) Docieplenie ścian styropianem z
wyprawami z tynku mineralnego 2) Parapety okienne z blachy powlekanej 10.
Izolacja i docieplenie ścian piwnic 11. Opaska przy budynku 12. Schody zewnętrzne
1) Rozbiórka schodów szt. 1 (od strony drogi) 2) Remont schodów wejściowych
frontowych 13. Pomosty wejściowe i balustrady 14. Instalacje sanitarne 15.
Instalacje elektryczne 16. Klimatyzacja B. Zakres rzeczowy zadania dla Domku
Letniskowego Nr 2 obejmuje: 1. Dach pokrycie, obróbki blacharskie 1) Wymiana
pokrycia dachowego bez naruszania konstrukcji dachu, obróbki blacharskie 2.
Zadaszenia nad wejściami - wymiana pokrycia dachowego, obróbki blacharskie 3.
Ocieplenie dachu wełną mineralną od wewnątrz pomieszczenia 4. Przebudowa i
modernizacja pomieszczeń na parterze i na poddaszu 1) Demontaż ścianki
działowej 2) Okładziny z płyt G-K wodo i ognioodpornych ścian podłużnych i
szczytowych 3) Podłoga z płyty OSB 4) Posadzka z wykładziny PCV na parterze i z
wykładziny dywanowej na poddaszu z cokolokami 5) Lakierowanie sufitu lakierem
bezbarwnym 6) Malowanie ścian farbami emulsyjnymi 5. Sanitariat - wydzielenie
na parterze pomieszczenia sanitariatu 1) Ścianki działowe z G-K z płyt
wodoodpornych 2) Drzwi wejściowe z nawiewem 3) Okładziny ścian z płytek 4)
Posadzki z płytek 5) Malowanie farbami emulsyjnymi 6. Piwnica - remont
pomieszczeń 7. Wejście do piwnicy 8. Stolarka drzwiowa i okienna - wymiana 9.
Elewacja 1) Docieplenie ścian styropianem z wyprawami z tynku mineralnego 2)
Parapety okienne z blachy powlekanej 10. Izolacja i docieplenie ścian piwnic
11. Opaska przy budynku 12. Schody zewnętrzne 1) Rozbiórka schodów szt. 1 (od
strony drogi) 2) Remont schodów wejściowych frontowych 13. Pomosty wejściowe i
balustrady 14. Instalacje sanitarne 15. Instalacje elektryczne 16. Klimatyzacja
C. Wykonanie w domku nr 1 i nr 2 instalacji zewnętrznej wodociągowej i
zewnętrznej kanalizacji sanitarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz w
przedmiarach robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: dołączone do SIWZ przedmiary robót mają
charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego
cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania
wynikające z dokumentacji projektowej, STWIORB i zapisów SIWZ. Zamawiający
wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres:
minimalnie 3 lata - maksymalnie 5 lat od dnia odebrania przez Zamawiającego
robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi
ustawowy. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być
konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania
umowy tj. zapoznał się z dokumentacją projektową oraz dokonał wizji lokalnej na
terenie budowy. Jeżeli na rysunkach, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i
Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie
(marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty,
specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień
publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w
odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Cechy techniczne i
jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym
europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru
Gospodarczego. 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia,
których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji
zamówienia 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień
publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia,
jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony
w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z
2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji
zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w
przedmiarach robót. 2) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób: Wykonawca, z
którym zostanie zawarta umowa o udzielenie przedmiotowego zamówienia,
zobowiązany jest, przed zawarciem umowy, przekazać Zamawiającemu dokument/-y w
formie oryginału (np. wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w
formie oświadczenia podpisana przez Wykonawcę) lub kserokopie innych dokumentów
kadrowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające zatrudnienie
osób na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni
wykonywać. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących
samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających
uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do
samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy,
kierowników robót. 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania
przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z
tytułu niespełnienia tych Wymagań: a) Zamawiający uprawniony jest do kontroli
na placu budowy czy czynności o których mowa w ust. 1) wykonują osoby
zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy
zobowiązani są do podania swoich danych (tj. imienia i nazwiska) dla
przeprowadzenia kontroli. b) O każdym wykrytym przypadku, w którym czynności, o
których mowa w ust. 1) wykonuje osoba niezatrudniona na podstawie umowy o
pracę, Zamawiający zawiadomi odpowiednie służby. 4) Zamawiający nie przewiduje
wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Art. 22 § 1 ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.)
stanowi: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do
wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego
kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a
pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45453000-7 |
45330000-9 |
45310000-3 |
42500000-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie
spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie
spełniania tego warunku,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: c.1)
przedstawi udokumentowane należyte wykonanie, nie wcześniej niż w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacji co najmniej 1
zadania o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto odpowiadającej swoim
rodzajem przedmiotowi zamówienia. c.2) wykaże że, dysponuje w celu wykonania
zamówienia przynajmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: -
konstrukcyjno - budowlanej,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania
i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
inne dokumenty. Zakres dowodów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku
określonego w Rozdziale XII.I.1.2).c1.) - załącznik nr 5, 2) Wykaz osób,
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zakres ww. dokumentu musi
potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w Rozdziale
XII.I.1.2).c2.) - załącznik nr 6.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 (Wykonawca wypełnia załącznik w formacie EXCEL lub WORD), 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) - załącznik nr 3a i 3b. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 4 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
długość okresu gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w przypadku zmiany
przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeżeli ta zmiana wpływa na zakres
lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. 2. Zmiany
stawki VAT podatku od towarów i usług - wartość brutto przedmiotu umowy ulegnie
zmianie odpowiednio do zmiany stawki podatku od towarów i usług. 3. Zaistnienia
niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac
lub spełnienie wymogów technologicznych - o czas trwania niesprzyjających
warunków atmosferycznych. 4. Wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, co
może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji
umowy, 5. Stwierdzenia wad w dokumentacji projektowej uniemożliwiającej
prawidłową realizację przedmiotu umowy termin zakończenia robot może zostać
przedłużony o czas potrzebny na dokonanie zmian w dokumentacji. 6. Przedłużenia
terminu zakończenia robót, w przypadku konieczności wstrzymania robót przez
organy do tego uprawnione, z przyczyn nie zawinionych przez Zamawiającego i
Wykonawcę, o okres tego wstrzymania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-08-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Wójt Gminy Brzeziny
/-/ Krzysztof Niedźwiedzki
Pliki do pobrania:
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
2. Załączniki do SIWZ - od 1 - 6
3. Projekt umowy - załącznik nr 7
4. Projekt budowlany - DOMEK 1
5. Projekt budowlany - DOMEK 2