OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
PN/2/2010
Brzeziny: Rozbudowa i nadbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Brzezinach
Numer ogłoszenia w
BZP: 98916 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33763 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698004, faks 062 7698062.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i nadbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Brzezinach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i nadbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Brzezinach Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45215000-7 Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie w dwóch etapach. Zakres rzeczowy zadania dla etapu I obejmuje: roboty rozbiórkowe przebudowa i modernizacja pomieszczeń parteru rozbudowa i nadbudowa budynku - wykopy fundamenty, ściany fundamentowe, izolacje słupy żelbetowe, trzpienie, ściany windy ściany zewnętrzne - rozbudowa stropy, podciągi, wieńce schody wewnętrzne zbrojenie kanały wentylacyjne wewnętrzne i ponad dachem konstrukcja stalowa dachu termomodernizacja dachu, pokrycie obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe ścianki działowe stolarka drzwiowa stolarka okienna Zakres rzeczowy zadania dla etapu II obejmuje: sufity podwieszane tynki wewnętrzne okładziny ścian z płytek szpachlowanie posadzki okładziny schodów wewnętrznych ślusarka-kraty, balustrady malowanie elewacja budynku schody terenowe, zjazd dla osób niepełnosprawnych winda przyłącze kanalizacji sanitarnej instalacja wodociągowa i p.poż instalacja kanalizacyjna instalacja c.o. wentylacja montaż złącz i tablic instalacja elektryczna wewnętrzna instalacja odgromowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 48 miesięcy od dnia odbioru końcowego i przekazania obiektu do użytkowania, a na zakupione, dostarczone i zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancją producenta licząc od dnia przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1082130,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Wójt Gminy
/-/
Krzysztof Niedźwiedzki