Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

27.05.2010 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - PN/3/2010 >>>

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

PN/3/2010

 

Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Rożenno, gm. Brzeziny

Numer ogłoszenia: 146756 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82295 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698004, faks 062 7698062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Rożenno, gm. Brzeziny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Rożenno, gm. Brzeziny. 2) Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45233226-9 3). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: PRZEDMIOT, ZAKRES Przebudowa obejmuje odcinek drogi gminnej w miejscowości Rożenno, gm. Brzeziny o długości 1055 m. Zakres robót objęty w projekcie stanowi I ETAP przebudowy w/w drogi gminnej. ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: - roboty pomiarowe, - rozebranie i wykonanie przepustu pod drogą, - profilowanie podłoża tłuczniowego - wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni, - wykonanie poboczy, - ustawienie znaków pionowych 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5) Termin gwarancji ustala się na 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót 6) Dodatkowe roboty, które muszą być wykonane w ramach niniejszego zamówienia: A.Pełna obsługa geodezyjna /tyczenie, inwentaryzacja/. B.Naprawa urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót. C.Niezbędne próby, badania. 7) Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy tj. zapoznał się z dokumentacją projektową oraz dokonał wizji lokalnej na terenie budowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo-Inżynieryjne KAREX, ul. Piwonicka 12, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147420,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128798,75
  • Oferta z najniższą ceną: 128798,75 / Oferta z najwyższą ceną: 157439,80
  • Waluta: PLN.

Wójt Gminy

/-/ Krzysztof Niedźwiedzki

Lista wiadomości