Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

24.05.2012 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - RGiRL.271.1.4.2012 >>>

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

RGiRL.271.1.4.2012

Przebudowa drogi gminnej w Jamnicach o nawierzchni asfaltowej

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128472 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698004, faks 062 7698062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w Jamnicach o nawierzchni asfaltowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni z kruszywa łamanego na nawierzchnie asfalto-betonową drogi gminnej w Jamnicach na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 119 w gminie Brzeziny, powiat Kalisz. Zakres robót obejmuje II etap przebudowy drogi. Długość projektowanej przebudowy drogi wynosi 535 m. 2) Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45233226-9 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: - roboty pomiarowe - ręczne oczyszczanie poboczy z trawy i chwastów, - profilowanie i zagęszczanie, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, - skropienie asfaltem, - wykonanie wcięcia, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, - formowanie poboczy, - plantowanie, - ustawienie znaków pionowych. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5) Termin gwarancji ustala się na 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót 6) Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy tj. zapoznał się z dokumentacją projektową oraz dokonał wizji lokalnej na terenie budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIDROG SP. ZO.O., Domaniew 9, 98-235 Błaszki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74785,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87206,54
  • Oferta z najniższą ceną: 87206,54 / Oferta z najwyższą ceną: 114933,64
  • Waluta: PLN

 

Wójt Gminy

/-/ Krzysztof Niedźwiedzki

Lista wiadomości