Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

28.09.2012 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - RGiRL.271.1.8.2012 >>>

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

RGiRL.271.1.8.2012

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie do 255.258,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt pięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt osiem zł 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Brzezinach wraz z modernizacją kotłowni i instalacji c.o. oraz instalacją kolektora słonecznego

 

Numer ogłoszenia: 370768 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313606 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698004, faks 062 7698062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie do 255.258,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt pięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt osiem zł 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Brzezinach wraz z modernizacją kotłowni i instalacji c.o. oraz instalacją kolektora słonecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie do 255.258,00 (słownie: dwieście pięćdziesiąt pięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt osiem zł 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Brzezinach wraz z modernizacją kotłowni i instalacji c.o. oraz instalacją kolektora słonecznego Termin uruchomienia kredytu: - I transza w kwocie 255.258,00 zł w dniu 12.10.2012 r. - Spłata rat kapitałowych począwszy od 1-ego kwartału 2013 roku w ratach kwartalnych w miesiącu kończącym kwartał, - Wysokość kapitałowych rat kwartalnych wynosi w roku: w roku 2013 I kwartał - 258,00 zł, II-IV kwartał po 200,00 zł w roku 2014 I-IV kwartał po 250,00 zł w roku 2015 I-IV kwartał po 2.500,00 zł w roku 2016 I-IV kwartał po 5.000,00 zł w roku 2017 I-IV kwartał po 5.000,00 zł w roku 2018 I-IV kwartał po 5.000,00 zł w roku 2019 I-IV kwartał po 11.350,00 zł w roku 2020 I-IV kwartał po 11.500,00 zł w roku 2021 I-IV kwartał po 11.500,00 zł w roku 2022 I-IV kwartał po 11.500,00 zł - Okres spłaty kapitału - od 1-ego kwartału 2013 roku do IV-ego kwartału 2022 roku wg harmonogramu zawartego w projekcie umowy § 7 pkt 3, - Spłata odsetek w okresach miesięcznych w wysokości wynikającej z aktualnego stanu zadłużenia począwszy od pierwszego dnia wykorzystania środków z kredytu, po upływie każdego miesiąca, - Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco -Oprocentowanie: wg zmiennej stopy procentowej oferowanej przez bank w oparciu o stawkę referencyjną WIBOR 3M na dzień 28.08.2012 roku Wspólny Słownik Zamówień: 66113000-5 Usługi udzielania kredytu - Zmiana treści zawartej umowy 1. Zamawiający (Kredytobiorca) dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następującym zakresie: 1) wydłużenia lub skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy, w zakresie udzielonego kredytu, 2) zmiany harmonogramu spłaty kredytu, 3) wydłużenia okresu postawienia kredytu do dyspozycji. 2. Zmiana będzie możliwa w przypadku wystąpienia istotnej zmiany warunków finansowych w szczególności w wypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany sytuacji finansowej Zamawiającego (Kredytobiorcy) w stosunku do sytuacji opisanej przepływami pieniężnymi, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 3) zmiany wynikające z działania siły wyższej. 3. Warunki wprowadzenia zmian do umowy: 1) zmiana może być inicjowana na wniosek Banku bądź Zamawiającego (Kredytobiorcy), a strona wnioskująca zobowiązana jest do jej szczegółowego uzasadnienia, 2) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron umowy, 3) zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 4) zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej, Pl. Wolności 6, 62-840 Koźminek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152695,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127370,64
  • Oferta z najniższą ceną: 127370,64 / Oferta z najwyższą ceną: 127758,11
  • Waluta: PLN.

 

Wójt Gminy

/-/ Krzysztof Niedźwiedzki

Lista wiadomości