Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

31.05.2013 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - RGiRL.271.1.1.2013 >>>

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

RGiRL.271.1.1.2013

Utwardzenie istniejącego placu parkingowego przy kościele w Brzezinach

 

Numer ogłoszenia: 95493 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153644 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698004, faks 062 7698062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie istniejącego placu parkingowego przy kościele w Brzezinach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utwardzenie istniejącego placu parkingowego przy kościele w Brzezinach. Powierzchnia placu i dojazdu (łącznika) przeznaczonego do utwardzenia kostką bukową betonową wynosi łącznie 1965 m2. Projekt współfinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45.22.33.00-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe, - koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni placu i dojazdu, - przebudowa studzienek urządzeń podziemnych - regulacja wysokościowa, - ustawienie krawężników, - ułożenie warstwy podbudowy placu parkingowego i dojazdu, - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - profilowanie i uzupełnianie terenu przy palcu. Stan projektowany: Na całej powierzchni palcu parkingowego i dojazdu (łącznika) zaprojektowano nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm w kolorze szarym (60%) i kolorze czerwonym (40%). Parametry techniczne: - powierzchnia placu 1890m2, - powierzchnia dojazdu (łącznika) 75m2, - szerokość placu 30m, - długość placu 63m, - szerokość dojazdu (łącznika) 4m, - spadek poprzeczny 1%. Konstrukcja nawierzchni: - kostka brukowa betonowa o gr. 8cm, - podsypka cementowo-piaskowa o gr. 3cm, - górna podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 10cm, - istniejąca podbudowa tłuczniowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Termin gwarancji ustala się na 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy tj. zapoznał się z dokumentacją projektową oraz dokonał wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi wykonać na własny koszt inwentaryzację geodezyjno-powykonawczą. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym, jakościowym od wskazanych w opisie). Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KNOP WOJCIECH, UL. OSTROWSKA 26, 62-872 GODZIESZE MAŁE, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162470,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134889,30
  • Oferta z najniższą ceną: 134889,30 / Oferta z najwyższą ceną: 226609,37
  • Waluta: PLN.

 

Wójt Gminy

/-/ Krzysztof Niedźwiedzki

Lista wiadomości