Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

18.09.2013 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - RGiRL.271.1.6.2013 >>>

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

RGiRL.271.1.6.2013

Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Chudoba (obręb Rożenno) gm. Brzeziny

 

Numer ogłoszenia: 189793 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161759 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698004, faks 062 7698062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Chudoba (obręb Rożenno) gm. Brzeziny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w miejscowości Chudoba w gminie Brzeziny. Długość przebudowy wynosi 540 m. Zakres robót objęty zamówieniem stanowi I Etap przebudowy w/w drogi. 2) Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45233226-9 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: - roboty pomiarowe, - profilowanie podłoża tłuczniowego, - ułożenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, - wykonanie pobocza gruntowego. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5) Termin gwarancji ustala się na 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót 6) Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy tj. zapoznał się z dokumentacją projektową oraz dokonał wizji lokalnej na terenie budowy. 7) W przypadku użycia w SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy traktować je jako przykładowe, które mają na celu doprecyzować przedmiot zamówienia. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i dokumentacji projektowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIDROG Sp. z o.o., Domaniew 9, 98-235 Błaszki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68050,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83245,11
  • Oferta z najniższą ceną: 83245,11 / Oferta z najwyższą ceną: 83245,11
  • Waluta: PLN.

 

Wójt Gminy

/-/ Krzysztof Niedźwiedzki

Lista wiadomości