Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

03.06.2014 - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - RGiRL.271.1.3.2014 >>>

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

RGiRL.271.1.3.2014

Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Brzeziny - Czempisz gm. Brzeziny

 

Numer ogłoszenia: 118855 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88799 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698004, faks 062 7698062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Brzeziny - Czempisz gm. Brzeziny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej na odcinku Brzeziny - Czempisz w gminie Brzeziny. Długość przebudowy wynosi 2990 m. Zakres robót objęty zamówieniem stanowi I Etap przebudowy w/w drogi. 2) Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45233226-9 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: - roboty pomiarowe i przygotowawcze, - przebudowa zaworów wodociągowych, - przebudowa przepustów pod drogą, - przebudowa zjazdów gospodarczych, - usunięcie pni z wywozem - roboty ziemne - koryta na poszerzenie jezdni i na całej jej szerokości, - oczyszczanie rowów z namułu, - ułożenie warstw konstrukcyjnych jezdni, - wykonanie poboczy gruntowych, - ustawienie znaków pionowych. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5) Termin gwarancji/rękojmi ustala się na 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót 6) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi wykonać na własny koszt inwentaryzację geodezyjno-powykonawczą. 7) Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy tj. zapoznał się z dokumentacją projektową oraz dokonał wizji lokalnej na terenie budowy. 8) W przypadku użycia w SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy traktować je jako przykładowe, które mają na celu doprecyzować przedmiot zamówienia. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i dokumentacji projektowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIDROG Sp. zo.o., Domaniew 9, 98-235 Błaszki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 731632,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 839477,40
  • Oferta z najniższą ceną: 839477,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1308909,42
  • Waluta: PLN.

 

Wójt Gminy

/-/ Krzysztof Niedźwiedzki

Lista wiadomości