OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
RGiRL.271.1.2.2015
Budowa chodnika przy drodze gminnej o szczególnym znaczeniu dla mieszkańców w miejscowości Brzeziny (ul. J. Bema, ul. T. Kościuszki, ul. W. Sikorskiego, ul. W. Jagiełły)
Numer ogłoszenia: 71495 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47771 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7698004, faks 062 7698062.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze gminnej o szczególnym znaczeniu dla mieszkańców w miejscowości Brzeziny (ul. J. Bema, ul. T. Kościuszki, ul. W. Sikorskiego, ul. W. Jagiełły).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową chodnika o nawierzchni z kostki betonowej wraz z wykonaniem zjazdów na posesje w ciągu ulic: J. Bema, ul. T. Kościuszki, ul. W. Sikorskiego i ul. W. Jagiełły w miejscowości Brzeziny, gmina Brzeziny. Budowa obejmuje odcinek o łącznej długości 460 m (110 m + 140 m +210 m). Projekt współfinansowany w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45.23.32.22-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - przebudowa studzienek urządzeń podziemnych - regulacja pionowa, - roboty ziemne - wykonanie koryta pod chodnik, zjazdy i krawężniki, - ułożenie obrzeży i krawężników, - wykonanie ścieku przkrawężnikowego, - wykonanie konstrukcji nawierzchni chodników i zjazdów, - profilowanie terenu przy chodniku, - malowanie przejść dla pieszych. Parametry techniczne: - długość chodnika ze zjazdami 460 m (110 m +140 m + 210 m) - powierzchnia chodnika 712,5 m2 - powierzchnia zjazdów 170 m2 - szerokość chodnika 1,5 m - szerokość zjazdu 5,0 m - długość zjazdu 2,0 m - spadek poprzeczny chodnika i zjazdów 2 % Konstrukcja nawierzchni chodnika: - nawierzchnia z kostki betonowej o gr. 6 cm - warstwa odcinająca o gr. 10 cm Konstrukcja nawierzchni zjazdów: - nawierzchnia z kostki betonowej o gr. 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa o gr. 3 cm - górna podbudowa z kruszywa łamanego twardego (gabro, granit, melafir) o gr. 20 cm - warstwa odcinająca o gr. 10 cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarze robót - stanowi uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca udziela Zamawiającemu co najmniej 3 letniej rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy tj. zapoznał się z dokumentacją projektową oraz dokonał wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia musi wykonać na własny koszt inwentaryzację geodezyjno-powykonawczą. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć, że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym, jakościowym od wskazanych w opisie). Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136801,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Wójt Gminy
/-/ Krzysztof Niedźwiedzki