Ogłoszenie nr 372268 - 2016 z dnia 2016-12-22 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Brzeziny:
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy
Brzeziny realizowanych w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2017
r. do dnia 31.12.2017 r. w dni nauki szkolnej
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie
było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 352926
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych::
Informacje dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: Gmina
Brzeziny, krajowy numer identyfikacyjny 25085556400000, ul. ul.
1000-lecia 8, 62874 Brzeziny, państwo Polska, woj. wielkopolskie,
tel. 627 698 004, faks 627 698 062, e-mail referat.gospodarki@brzeziny-gmina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.brzeziny-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Brzeziny realizowanych w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2017 r. do dnia 31.12.2017 r. w dni nauki szkolnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RGiRL.271.1.2.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych uczniom do placówek oświatowych poprzez zakup biletów miesięcznych w okresie od dnia 01.01.2017 r. do dnia 31.12.2017 r. w dni nauki szkolnej CPV: 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: 1. Zespół Szkół w Brzezinach 2. Gimnazjum w Brzezinach 3. Szkoła Podstawowa w Sobiesękach 3) Wykaz placówek oświatowych, prognozowana liczba uczniów w poszczególnych placówkach - stanowi załącznik nr 3 4) Trasy przebiegu kursów szkolnych - stanowi załącznik nr 1 5) Uczniów należy dowieźć na zajęcia co najmniej 15 minut przed ich rozpoczęciem. Czas dojazdu ucznia z domu do szkoły i z powrotem nie może przekroczyć 1h w każdą stronę. 6) Zamawiający zapewnia opiekunów na przewozach szkolnych na wszystkich trasach będących przedmiotem niniejszej umowy. Natomiast Wykonawca umożliwia bezpłatny przejazd opiekunów. 7) Szczegółowa, imienna liczba uczniów dla których zostaną zakupione bilety (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) będzie podawana do wiadomości Wykonawcy przez Dyrektorów szkół za pośrednictwem Gminy przed rozpoczęciem każdego miesiąca. Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie, o czym Dyrektor szkoły powiadomi Wykonawcę. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów - Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym i na podstawie list uczniów z poszczególnych szkół podanych przez Dyrektora szkoły. 8) Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych, etc. 9) Zamawiający dopuszcza zmianę godzin przywozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia oraz zastrzega sobie prawo do modyfikacji trasy, poprzez ewentualne zwiększenie lub zmniejszenie jej długości ze względu na zmiany w organizacji dowozów. 10) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował 4 autobusami z ilością miejsc w pojazdach, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. 11) Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC I NW oraz aktualne badania techniczne. 12) Wykonywanie przewozów odbywać się będzie na utworzonych przez Wykonawcę liniach komunikacyjnych, w ramach przewozów regularnych. Realizacja usługi nie wyłącza prawa Wykonawcy do świadczenia usług transportowych wobec innych osób na podstawie stosownych zezwoleń uzyskanych zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.), jednakże Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pierwszeństwa przejazdu na danej trasie dzieciom uczęszczającym do szkoły oraz ilość wolnych miejsc siedzących koniecznych do bezpiecznego i terminowego przewozu dzieci do szkół podczas wykonywania powierzonego zadania. 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to kierowanie pojazdami przewożącymi osoby. Wymagana liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę - min. 4 kierowców. 2) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób: Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zobowiązany jest, przed zawarciem umowy, przekazać Zamawiającemu dokument/-y w formie oryginału (np. lista osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w formie oświadczenia podpisana przez Wykonawcę) lub kserokopie innych dokumentów kadrowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności o których mowa w ust. 1). 3) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych Wymagań: a) Zamawiający uprawniony jest do kontroli czy czynności o których mowa w ust. 1) wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy zobowiązani są do podania swoich danych (tj. imienia i nazwiska) dla przeprowadzenia kontroli. b) O każdym wykrytym przypadku, w którym czynności, o których mowa w ust. 1) wykonuje osoba niezatrudniona na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zawiadomi odpowiednie służby. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) stanowi: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę,a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
II.4)
Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5)
Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
Postępowanie/część
zostało unieważnione nie |
|
IV.1)
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
Wartość
bez VAT199379.64
Liczba
otrzymanych ofert2
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena
wybranej oferty/wartość umowy 183063,00
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1)
Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić,
dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wójt Gminy
/-/ Krzysztof Niedźwiedzki