POWIATOWY URZĄD PRACY W CHODZIEŻY
UL. SKŁADOWA 3, 64-800 CHODZIEŻ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Pośrednik Pracy -stażysta
w Centrum Aktywizacji Zawodowej
w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat
………………………………………………………………………………………..
(nazwa stanowiska, komórka organizacyjna, wymiar czasu pracy, liczba wolnych etatów)
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- osoba nie skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku prac, przepisów wykonawczych ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących pośrednictwa pracy oraz przepisów z zakresu działania urzędu pracy,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania Administracyjnego,
- znajomość sytuacji na lokalnym rynku pracy,
- umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy,
- umiejętności interpersonalne, asertywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
- umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami oraz empatycznego podejścia do ich problemów,
- predyspozycje do pracy związanej z obsługa klienta,
- dobra znajomość obsługi komputera.
- stała współpraca z pracodawcą w zakresie pomocy określonej w ustawie,
- pozyskiwanie ofert pracy,
- przyjmowanie i upowszechnianie zgłoszonych krajowych ofert pracy w tym na subsydiowane stanowiska w ramach umów realizowanych przez Urząd,
- realizowanie zadań związanych z podejmowaniem przez cudzoziemców pracy na terenie RP,
- organizacja giełd i targów pracy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- sporządzanie statystyki i analiz z zakresu pośrednictwa pracy,
- przedstawianie bezrobotnym lub poszukującym pracy możliwości pomocy wobec braku propozycji odpowiedniego zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej,
- utrzymywanie kontaktu z bezrobotnymi lub poszukującymi pracy,
- informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy oraz pracodawców o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy,
- przygotowywanie indywidualnego planu działania dla bezrobotnych lub poszukujących pracy,
- współdziałanie z innymi powiatowymi urzędami pracy w zakresie wymiany informacji o możliwościach uzyskania zatrudnienia i szkolenia na terenie ich działania.
- praca administracyjno – biurowa,
- wymagająca bezpośredniej obsługi klienta,
- stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy wraz z drukarką,
- środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci internet.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu
osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2018 r. wynosił powyżej 6%.
- życiorys (CV) ,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu
- oświadczenie o niekaralności (oświadczenie sporządza kandydat)
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego podpisane odręcznie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży pod adresem: http://chodziez.praca.gov.pl/
Osoby z ww. listy zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w PUP będą dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Organizacyjnym przez okres 14 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W tym czasie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży.
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży,
ul. Składowa 3. Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: biuro@iodopila.pl lub ABI – Audyt, Consulting, Outsourcing Beata Lewandowska, 64-965 Lędyczek, ul. Złotowska 4.
Dane
podane przez Panią/Pana na formularzu będą przetwarzane w celu procedowania
wniosku. Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych dostępne są w
Powiatowym Urzędzie Pracy
w Chodzieży, ul. Składowa 3 pok. Nr 22
Chodzież, dnia 29.08.2018 r.
Nabór na wolne stanowisko pracy referenta w Dziale Finansowo – Księgowym w Powiatowym Urzędzie Pracy.
Szczegóły w załączniku: pobierz plik
POWIATOWY URZĄD PRACY W CHODZIEŻY
UL. SKŁADOWA 3, 64-800 CHODZIEŻ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Referent ds. aktywizacji w Centrum Aktywizacji Zawodowej
w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat
………………………………………………………………………………………
(nazwa stanowiska, komórka organizacyjna, wymiar czasu pracy, liczba wolnych etatów)
1. Wymagania niezbędne:
2. Wymagania dodatkowe:
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Promocja usług świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracy, w zakresie organizacji staży:
Przygotowanie dokumentacji do realizacji finansowego rozliczenia umów o odbycie stażu przez osoby bezrobotne :
4. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu listopad 2016 r. wynosił
powyżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie /II piętro, pokój nr
24/ Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży, przy ul. Składowej 3 lub
przesłać pocztą z dopiskiem „Nabór na stanowisko referent ds. aktywizacji”, w terminie do 19 grudnia 2016 roku do godz. 15.00
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na stanowisko urzędnicze.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne zostanie przeprowadzona
dodatkowo rozmowa kwalifikacyjna, o której terminie kandydaci zostaną
powiadomieni telefonicznie.
W związku z powyższym prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży
oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w
Chodzieży przy ul. Składowej 3.
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
Jolanta Rozpłochowska
Chodzież, dnia 09.12.2016 r.
POWIATOWY URZĄD PRACY W CHODZIEŻY
UL. SKŁADOWA 3, 64-800 CHODZIEŻ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Specjalista ds. rozwoju zawodowego - stażysta
w Centrum Aktywizacji Zawodowej
w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat
………………………………………………………………………………………..
(nazwa stanowiska, komórka organizacyjna, wymiar czasu pracy, liczba wolnych etatów)
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- osoba nie skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- dwuletni staż pracy w zakresie organizacji szkoleń zawodowych,
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku prac, przepisów wykonawczych ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących pośrednictwa pracy oraz przepisów z zakresu działania urzędu pracy,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania Administracyjnego,
- znajomość sytuacji na lokalnym rynku pracy,
- umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy,
- umiejętności interpersonalne, asertywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
- umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami oraz empatycznego podejścia do ich problemów,
- predyspozycje do pracy związanej z obsługa klienta,
- dobra znajomość obsługi komputera.
- organizacja szkoleń we współpracy z pracodawcami, instytucjami szkoleniowymi
i instytucjami dialogu społecznego.
- informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez powiatowe urzędy pracy oraz promowanie tych usług w formie drukowanej i elektronicznej, w tym z wykorzystaniem stron internetowych.
- diagnozowanie zapotrzebowania za zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.
- sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.
- zlecanie przeprowadzenia szkoleń instytucjom szkoleniowym.
- organizacja szkoleń w ramach trójstronnej umowy szkoleniowej.
- organizacja szkoleń w ramach bonu szkoleniowego.
- kierowanie na szkolenia grupowe zgodnie z planem szkoleń.
- kierowanie na szkolenia wskazane przez osobę uprawnioną.
- monitorowanie przebiegu szkoleń.
- prowadzenie postępowania przy finansowaniu kosztów egzaminu, uzyskania licencji lub studiów podyplomowych.
- prowadzenie postępowania przy udzielaniu pożyczki szkoleniowej.
- prowadzenie analiz skuteczności i efektywności szkoleń.
- organizacja szkoleń dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych w urzędzie pracy jako bezrobotni lub poszukujący pracy niepozostający w zatrudnieniu.
- organizacja działań na rzecz kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców finansowanych ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
- przygotowywanie indywidualnego planu działań dla bezrobotnych i poszukujących pracy w celu doprowadzenia do podjęcia przez niego odpowiedniej pracy.
- przygotowywanie wniosków i programów w celu pozyskiwania środków z funduszy UE, a zwłaszcza z Europejskiego Funduszu Społecznego.
- realizacja programów finansowanych bądź współfinansowanych ze środków UE w zakresie ustalonym odrębnie dla każdego programu.
- praca administracyjno – biurowa,
- wymagająca bezpośredniej obsługi klienta,
- stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy wraz z drukarką,
- środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci internet.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2018 r. wynosił powyżej 6%.
- życiorys (CV) ,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu
- oświadczenie o niekaralności (oświadczenie sporządza kandydat)
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego podpisane odręcznie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie umieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży pod adresem: http://chodziez.praca.gov.pl/
Osoby z ww. listy zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w PUP będą dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Organizacyjnym przez okres 14 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W tym czasie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży.
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży,
ul. Składowa 3. Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: biuro@iodopila.pl lub ABI – Audyt, Consulting, Outsourcing Beata Lewandowska, 64-965 Lędyczek, ul. Złotowska 4.
Dane podane przez Panią/Pana na formularzu będą przetwarzane w celu procedowania wniosku. Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych dostępne są w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Chodzieży, ul. Składowa 3 pok. Nr 22
Kierownik
Centrum Aktywizacji Zawodowej
Aleksandra Maczyńska
Chodzież, dnia 04.09.2018 r.
Nabór na wolne stanowisko specjalisty ds. rozowju zawodowego w Powiatowym Urzędzie Pracy.
Szczegóły w załączniku: pobierz plik
POWIATOWY URZĄD PRACY W CHODZIEŻY
UL. SKŁADOWA 3, 64-800 CHODZIEŻ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Informatyk
w wymiarze czasu pracy - ½ etatu
.....................................................................................................
(nazwa stanowiska, komórka organizacyjna, wymiar czasu pracy, liczba wolnych etatów)
Nazwa i adres jednostki:
Powiatowy Urząd Pracy, ul. Składowa 3, 64-800 Chodzież
2. Określenie stanowiska:
Informatyk
3. Wymagania niezbędne:
Wymagania dodatkowe:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
4 Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
5 Wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu kwietniu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych osiągnął co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie /II piętro, pokój nr 24/ Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży, przy ul. Składowa 3 lub przesłać pocztą z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko informatyka ", w terminie do dnia 21 maja 2018 roku do godz. 15.00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży pod adresem: http://bip.wokiss.pl/chodziezp/bip/jednostki-organizacyjne-samorzadu-terytorialnego/powiatowy-urzad-pracy-w-chodziezy.html
Osoby z ww. listy zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w PUP będą dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Organizacyjnym przez okres 14 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W tym czasie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży.
Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy
Jolanta Rozpłochowska
Chodzież, dnia 10.05.2018 r.
Zgodnie z wymogami określonymi w art.13 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1202 ze zm.) ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w PUP w Chodzieży, ul. Składowa 3