POWIATOWY URZĄD PRACY W CHODZIEŻY
UL. SKŁADOWA 3, 64-800 CHODZIEŻ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Specjalista ds. rozwoju zawodowego - stażysta
w Centrum Aktywizacji Zawodowej
w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat
………………………………………………………………………………………..
(nazwa stanowiska, komórka organizacyjna, wymiar czasu pracy, liczba wolnych etatów)
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- osoba nie skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- dwuletni staż pracy w zakresie organizacji szkoleń zawodowych,
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku prac, przepisów wykonawczych ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących pośrednictwa pracy oraz przepisów z zakresu działania urzędu pracy,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania Administracyjnego,
- znajomość sytuacji na lokalnym rynku pracy,
- umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy,
- umiejętności interpersonalne, asertywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
- umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami oraz empatycznego podejścia do ich problemów,
- predyspozycje do pracy związanej z obsługa klienta,
- dobra znajomość obsługi komputera.
- organizacja szkoleń we współpracy z pracodawcami, instytucjami szkoleniowymi
i instytucjami dialogu społecznego.
- informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez powiatowe urzędy pracy oraz promowanie tych usług w formie drukowanej i elektronicznej, w tym z wykorzystaniem stron internetowych.
- diagnozowanie zapotrzebowania za zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.
- sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.
- zlecanie przeprowadzenia szkoleń instytucjom szkoleniowym.
- organizacja szkoleń w ramach trójstronnej umowy szkoleniowej.
- organizacja szkoleń w ramach bonu szkoleniowego.
- kierowanie na szkolenia grupowe zgodnie z planem szkoleń.
- kierowanie na szkolenia wskazane przez osobę uprawnioną.
- monitorowanie przebiegu szkoleń.
- prowadzenie postępowania przy finansowaniu kosztów egzaminu, uzyskania licencji lub studiów podyplomowych.
- prowadzenie postępowania przy udzielaniu pożyczki szkoleniowej.
- prowadzenie analiz skuteczności i efektywności szkoleń.
- organizacja szkoleń dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych w urzędzie pracy jako bezrobotni lub poszukujący pracy niepozostający w zatrudnieniu.
- organizacja działań na rzecz kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców finansowanych ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
- przygotowywanie indywidualnego planu działań dla bezrobotnych i poszukujących pracy w celu doprowadzenia do podjęcia przez niego odpowiedniej pracy.
- przygotowywanie wniosków i programów w celu pozyskiwania środków z funduszy UE, a zwłaszcza z Europejskiego Funduszu Społecznego.
- realizacja programów finansowanych bądź współfinansowanych ze środków UE w zakresie ustalonym odrębnie dla każdego programu.
- praca administracyjno – biurowa,
- wymagająca bezpośredniej obsługi klienta,
- stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy wraz z drukarką,
- środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci internet.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2018 r. wynosił powyżej 6%.
- życiorys (CV) ,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu
- oświadczenie o niekaralności (oświadczenie sporządza kandydat)
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego podpisane odręcznie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie umieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży pod adresem: http://chodziez.praca.gov.pl/
Osoby z ww. listy zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w PUP będą dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Organizacyjnym przez okres 14 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W tym czasie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży.
Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży,
ul. Składowa 3. Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: biuro@iodopila.pl lub ABI – Audyt, Consulting, Outsourcing Beata Lewandowska, 64-965 Lędyczek, ul. Złotowska 4.
Dane podane przez Panią/Pana na formularzu będą przetwarzane w celu procedowania wniosku. Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych dostępne są w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Chodzieży, ul. Składowa 3 pok. Nr 22
Kierownik
Centrum Aktywizacji Zawodowej
Aleksandra Maczyńska
Chodzież, dnia 04.09.2018 r.