Ogłoszenie Specjalista ds. rozwoju zawodowego - stażysta

POWIATOWY   URZĄD  PRACY  W  CHODZIEŻY

UL. SKŁADOWA 3, 64-800 CHODZIEŻ

OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE

Specjalista ds. rozwoju zawodowego  - stażysta

w Centrum Aktywizacji  Zawodowej

w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat

………………………………………………………………………………………..

(nazwa stanowiska, komórka organizacyjna, wymiar czasu pracy, liczba wolnych etatów)

 

  1. Wymagania niezbędne:

-        obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

-        wykształcenie wyższe,

-        posiadanie pełnej zdolność do czynności  prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

-        osoba nie skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

 

  1. Wymagania  dodatkowe:

 

-        dwuletni staż pracy w zakresie organizacji szkoleń zawodowych,

-        znajomość przepisów ustawy  o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku prac, przepisów wykonawczych ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących pośrednictwa pracy oraz przepisów z zakresu działania urzędu pracy,

-        znajomość przepisów Kodeksu postępowania Administracyjnego,

-        znajomość sytuacji na lokalnym rynku pracy,

-        umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy,

-        umiejętności interpersonalne, asertywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,

-        umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami oraz empatycznego podejścia do ich problemów,

-        predyspozycje do pracy związanej z obsługa klienta,

-        dobra znajomość obsługi komputera.

 

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:       

-    organizacja szkoleń we współpracy z pracodawcami, instytucjami szkoleniowymi
i instytucjami dialogu społecznego.

-    informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez powiatowe urzędy pracy oraz promowanie tych usług  w formie drukowanej i elektronicznej, w tym z wykorzystaniem stron internetowych.

-    diagnozowanie zapotrzebowania za zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.

-    sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.

-    zlecanie przeprowadzenia szkoleń instytucjom szkoleniowym.

-    organizacja szkoleń w ramach trójstronnej umowy szkoleniowej.

-    organizacja szkoleń w ramach bonu szkoleniowego.

-    kierowanie na szkolenia grupowe zgodnie z planem szkoleń.

-    kierowanie na szkolenia wskazane przez osobę uprawnioną.

-    monitorowanie przebiegu szkoleń.

-    prowadzenie postępowania przy finansowaniu kosztów egzaminu, uzyskania licencji lub studiów podyplomowych.

-    prowadzenie postępowania przy udzielaniu pożyczki szkoleniowej.

-    prowadzenie analiz skuteczności i efektywności szkoleń.

-    organizacja szkoleń dla osób niepełnosprawnych zarejestrowanych w urzędzie pracy jako bezrobotni lub poszukujący pracy niepozostający w zatrudnieniu.

-    organizacja działań na rzecz kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców finansowanych ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

-    przygotowywanie indywidualnego planu działań dla bezrobotnych i poszukujących pracy w celu doprowadzenia do podjęcia przez niego odpowiedniej pracy.

-    przygotowywanie wniosków i programów w celu pozyskiwania środków z funduszy UE, a zwłaszcza z Europejskiego Funduszu Społecznego.

-     realizacja programów finansowanych bądź współfinansowanych ze środków UE w zakresie ustalonym odrębnie dla każdego programu.

 

  1. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

-     praca administracyjno – biurowa,

-     wymagająca bezpośredniej obsługi klienta,

-     stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy wraz z drukarką,

-     środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci internet.

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2018 r. wynosił powyżej 6%.

 

  1. Wymagane  dokumenty:

-        życiorys (CV) ,

-        list motywacyjny,

-        kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

-        kopie dokumentów  potwierdzających  posiadane wykształcenie,

-        kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

-        kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy, zaświadczeń o odbyciu stażu

-        oświadczenie o niekaralności (oświadczenie sporządza kandydat)

-     oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego podpisane odręcznie.

 

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie /II piętro, pokój nr 24/ Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży,  przy ul. Składowej 3  lub przesłać pocztą z dopiskiem  „Nabór na stanowisko specjalista ds. rozwoju zawodowego - stażysta ”, w terminie do 14 września 2018 roku do godz. 15.00

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie umieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej  Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży pod adresem: http://chodziez.praca.gov.pl/

Osoby z ww. listy zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

 

Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w PUP będą dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Organizacyjnym  przez okres 14 dni od dnia upowszechnienia informacji  o wyniku naboru. W tym czasie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni  nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.

 

Informacja o wyniku naboru  będzie umieszczona na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży  oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży.

 

Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży,

ul. Składowa 3.  Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: biuro@iodopila.pl lub ABI – Audyt, Consulting, Outsourcing Beata Lewandowska,  64-965 Lędyczek, ul. Złotowska 4.

Dane podane przez Panią/Pana na formularzu będą przetwarzane w celu procedowania wniosku. Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych dostępne są w Powiatowym Urzędzie Pracy
 w Chodzieży, ul. Składowa 3 pok. Nr 22                                                                                       

                                  

Kierownik
Centrum Aktywizacji Zawodowej
Aleksandra Maczyńska                                                 

 

Chodzież, dnia 04.09.2018 r.