nabór na stanowisko informatyk 2018-05-10
POWIATOWY URZĄD PRACY
W CHODZIEŻY
UL. SKŁADOWA 3, 64-800 CHODZIEŻ
OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE
Informatyk
w wymiarze czasu pracy - ½ etatu
.....................................................................................................
(nazwa stanowiska, komórka organizacyjna, wymiar czasu pracy,
liczba wolnych etatów)
Nazwa i adres
jednostki:
Powiatowy Urząd Pracy,
ul. Składowa 3, 64-800 Chodzież
2. Określenie
stanowiska:
Informatyk
3. Wymagania
niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatel Unii Europejskiej lub obywatel innych
państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa
wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej. Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może być
zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego
potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- pełna zdolność do
czynności prawnych oraz korzystania z
pełni praw publicznych,
- niekaralność
prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana
opinia,
- wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym lub pokrewnym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku lub wyższe
odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
- staż pracy 1 rok
przy wykształceniu wyższym, 3 lat przy wykształceniu średnim informatycznym lub
pokrewnym
Wymagania
dodatkowe:
- znajomość ustawy
o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji w sprawie
dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i
organizacyjnych , jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do
przetwarzania danych osobowych,
- umiejętność
administrowania komputerami w sieci LAN,
- znajomość systemu
operacyjnego Linux,
- znajomość języka
SQL,
- znajomość
oprogramowania Syriusz STD, Płatnik
- umiejętność
programowania i obsługi stron internetowych,
- gotowość do
podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,
- umiejętność
analitycznego myślenia
- sumienność,
dokładność, komunikatywność, obowiązkowość
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- planowanie,
współtworzenie i administrowanie siecią informatyczną w urzędzie, podłączanie
stanowisk roboczych, właściwe rozmieszczanie sprzętu komputerowego zgodnie z
potrzebami organizacji pracy w urzędzie,
- realizacja
funkcji oprogramowania zastrzeżonych dla administratora w tym między innymi
ustalanie praw dostępu i haseł nowych użytkowników oraz wprowadzanie bieżących
zmian w tym zakresie,
- właściwe
gospodarowanie zasobami sieciowymi, ich przeglądanie, tworzenie niezbędnych
kopii zapasowych i zabezpieczanie zbiorów,
- porządkowanie
zbiorów danych, przeprowadzanie kontroli poprawności struktury danych,
- obsługa i
aktualizowanie strony internetowej i biuletynu informacji publicznej urzędu,
- obsługa
techniczna platformy e-PUAP, Pue,
- administrowanie
Biuletynem Informacji Publicznej, w tym nadzór techniczny nad jego prawidłowym
funkcjonowaniem,
- wykonywanie
dziennego backupu danych umieszczonych w serwerach,
- właściwa
eksploatacja sprzętu oraz dopilnowanie okresowych przeglądów i konserwacji,
- nadzór nad
wykonywaniem usług gwarancyjnych oraz serwisu pogwarancyjnego sprzętu
komputerowego i oprogramowania,
- sporządzanie
okresowych raportów o stanie IT i analiza potrzeb w zakresie rozwoju bazy
informatycznej,
- usuwanie drobnych
awarii i zgłaszanie potrzeby napraw w wyspecjalizowanej firmie,
- zgłaszanie
potrzeb w zakresie zakupu nowego sprzętu komputerowego,
- planowanie
rozwoju sieci komputerowej i tworzenia nowych stanowisk zgodnie z potrzebami
urzędu,
- wnioskowanie o
wprowadzenie zmian w oprogramowaniu,
- instalowanie
nowego oprogramowania sieciowego i użytkowego,
- nadzór właściwego
i prawidłowego wykorzystywania oprogramowania na poszczególnych stanowiskach,
- szkolenie
pracowników w zakresie obsługi programów komputerowych,
- realizacja i
bieżąca weryfikacja Polityki Bezpieczeństwa Informacji w urzędzie i przepisów
dot. ochrony danych osobowych,
- zarządzanie
drukarkami sieciowymi,
4 Informacje o warunkach pracy na danym
stanowisku:
- forma
zatrudnienia - umowa o pracę
- wymiar czasu pracy - ½ etatu
- osoba, która podejmuje pracę po raz pierwszy
na stanowisku urzędniczym musi odbyć w czasie
- zatrudnienia służbę przygotowawczą, która
zakończy się egzaminem,
- praca w pomieszczeniu, utrzymanym w stanie
zapewniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
- miejsce pracy -Dział Organizacyjny w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży,
5 Wskaźniki
zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu kwietniu
2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym
Urzędzie Pracy w Chodzieży, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i
społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych osiągnął co najmniej 6%.
Wymagane
dokumenty:
- kwestionariusz osobowy
- życiorys (CV) ,
- list motywacyjny,
- kserokopie
dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie
dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
- kserokopie
świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
- oświadczenie o
zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że
osoba „ nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe"
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Wymagane
dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie /II piętro, pokój nr 24/
Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży,
przy ul. Składowa 3 lub przesłać
pocztą z dopiskiem: „Dotyczy naboru
na stanowisko informatyka ", w
terminie do dnia 21 maja 2018 roku do godz. 15.00.
Aplikacje,
które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista
osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie umieszczona
w Biuletynie Informacji
Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w
Chodzieży pod adresem: http://bip.wokiss.pl/chodziezp/bip/jednostki-organizacyjne-samorzadu-terytorialnego/powiatowy-urzad-pracy-w-chodziezy.html
Osoby
z ww. listy zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną zaproszone na rozmowę
kwalifikacyjną.
Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru
i zatrudnionego w PUP będą dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą
przechowywane w Dziale Organizacyjnym przez okres 14 dni od dnia
upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W tym czasie kandydaci będą
mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni
nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
Informacja
o wyniku naboru będzie umieszczona na
stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży.
Dyrektor
Powiatowego
Urzędu Pracy
Jolanta Rozpłochowska
Chodzież, dnia
10.05.2018 r.
Zgodnie z wymogami
określonymi w art.13 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1202 ze zm.) ogłoszenie o naborze
kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko
urzędnicze umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na
tablicy informacyjnej w PUP w Chodzieży, ul. Składowa 3