nabór na stanowisko informatyk 2018-05-10

POWIATOWY   URZĄD  PRACY  W  CHODZIEŻY

UL. SKŁADOWA 3, 64-800 CHODZIEŻ

OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE

Informatyk

w wymiarze czasu pracy - ½  etatu

.....................................................................................................

(nazwa stanowiska, komórka organizacyjna, wymiar czasu pracy, liczba wolnych etatów)

 

Nazwa i adres jednostki:

Powiatowy Urząd Pracy, ul. Składowa 3, 64-800 Chodzież

2.   Określenie stanowiska:

      Informatyk

3.   Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie lub obywatel Unii Europejskiej lub obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może być zatrudniona na stanowisku, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  • pełna zdolność do czynności  prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie  co najmniej średnie o profilu informatycznym lub  pokrewnym umożliwiającym  wykonywanie zadań na stanowisku lub wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
  • staż pracy 1 rok przy wykształceniu wyższym, 3 lat przy wykształceniu średnim informatycznym lub pokrewnym

 Wymagania  dodatkowe:

  •  znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych  i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych , jakim powinny odpowiadać urządzenia  i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych,
  • umiejętność administrowania komputerami w sieci LAN,
  • znajomość systemu operacyjnego Linux,
  • znajomość języka SQL,
  • znajomość oprogramowania Syriusz STD, Płatnik
  • umiejętność programowania i obsługi stron  internetowych,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • sumienność, dokładność, komunikatywność, obowiązkowość

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • planowanie, współtworzenie i administrowanie siecią informatyczną w urzędzie, podłączanie stanowisk roboczych, właściwe rozmieszczanie sprzętu komputerowego zgodnie z potrzebami organizacji pracy w urzędzie,
  • realizacja funkcji oprogramowania zastrzeżonych dla administratora w tym między innymi ustalanie praw dostępu i haseł nowych użytkowników oraz wprowadzanie bieżących zmian w tym zakresie,
  • właściwe gospodarowanie zasobami sieciowymi, ich przeglądanie, tworzenie niezbędnych kopii zapasowych i zabezpieczanie zbiorów,
  • porządkowanie zbiorów danych, przeprowadzanie kontroli poprawności struktury danych,
  • obsługa i aktualizowanie strony internetowej i biuletynu informacji publicznej urzędu,
  • obsługa techniczna platformy e-PUAP, Pue,
  • administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej, w tym nadzór techniczny nad jego prawidłowym funkcjonowaniem,
  • wykonywanie dziennego backupu danych umieszczonych w serwerach,
  • właściwa eksploatacja sprzętu oraz dopilnowanie okresowych przeglądów i konserwacji,
  • nadzór nad wykonywaniem usług gwarancyjnych oraz serwisu pogwarancyjnego sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  • sporządzanie okresowych raportów o stanie IT i analiza potrzeb w zakresie rozwoju bazy informatycznej,
  • usuwanie drobnych awarii i zgłaszanie potrzeby napraw w wyspecjalizowanej firmie,
  • zgłaszanie potrzeb w zakresie zakupu nowego sprzętu komputerowego,
  • planowanie rozwoju sieci komputerowej i tworzenia nowych stanowisk zgodnie z potrzebami urzędu,
  • wnioskowanie o wprowadzenie zmian w oprogramowaniu,
  • instalowanie nowego oprogramowania sieciowego i użytkowego,
  • nadzór właściwego i prawidłowego wykorzystywania oprogramowania na poszczególnych stanowiskach,
  • szkolenie pracowników w zakresie obsługi programów komputerowych,
  • realizacja i bieżąca weryfikacja Polityki Bezpieczeństwa Informacji w urzędzie i przepisów dot. ochrony  danych osobowych,
  • zarządzanie drukarkami sieciowymi,

 4    Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • forma zatrudnienia - umowa o pracę
  • wymiar czasu pracy - ½ etatu
  • osoba, która podejmuje pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym musi odbyć w czasie
  • zatrudnienia służbę przygotowawczą, która zakończy się egzaminem,
  • praca w pomieszczeniu, utrzymanym w stanie zapewniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
  • miejsce pracy -Dział Organizacyjny w  Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży,

5    Wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu kwietniu  2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych osiągnął co najmniej 6%.

Wymagane  dokumenty:

 

  • kwestionariusz osobowy
  • życiorys (CV) ,
  • list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów  potwierdzających  wykształcenie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
  • kserokopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
  • oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie, że osoba „ nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe"
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie /II piętro, pokój nr 24/ Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży,  przy ul. Składowa 3  lub przesłać pocztą z dopiskiem: „Dotyczy naboru na  stanowisko informatyka ", w terminie do dnia  21 maja  2018 roku do godz. 15.00.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej  Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży pod adresem: http://bip.wokiss.pl/chodziezp/bip/jednostki-organizacyjne-samorzadu-terytorialnego/powiatowy-urzad-pracy-w-chodziezy.html

Osoby z ww. listy zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

 

Dokumenty kandydata wybranego w drodze naboru i zatrudnionego w PUP będą dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Dziale Organizacyjnym  przez okres 14 dni od dnia upowszechnienia informacji  o wyniku naboru. W tym czasie kandydaci będą mogli odbierać swoje dokumenty za pokwitowaniem. Po upływie 14 dni  nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.

Informacja o wyniku naboru  będzie umieszczona na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży  oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży.

 

                                                                                                             Dyrektor

                                                                                               Powiatowego Urzędu Pracy

                                                                                                 Jolanta Rozpłochowska

 

Chodzież, dnia  10.05.2018 r.

 

Zgodnie z wymogami określonymi w art.13 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz.1202 ze zm.) ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze umieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej w PUP w Chodzieży, ul. Składowa 3