Ogłoszenie Referent ds. aktywizacji w Centrum Aktywizacji Zawodowej 2016-12-09

POWIATOWY   URZĄD  PRACY  W  CHODZIEŻY
UL. SKŁADOWA 3, 64-800 CHODZIEŻ
OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE
Referent ds. aktywizacji  w Centrum Aktywizacji Zawodowej
w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat

………………………………………………………………………………………

(nazwa stanowiska, komórka organizacyjna, wymiar czasu pracy, liczba wolnych etatów)

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie lub znajomość  języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań,
  • wykształcenie średnie,
  • pełna zdolność do czynności  prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania  dodatkowe:

  • znajomość przepisów ustawy  o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku prac, przepisów wykonawczych do tej ustawy, Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość problematyki rynku pracy,
  • umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy,
  • umiejętności interpersonalne, asertywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
  • odpowiedzialność, rzetelność, sumienność

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:   

Promocja usług  świadczonych  przez  Powiatowy Urząd  Pracy, w zakresie organizacji staży:

  • organizowanie stażu dla bezrobotnych,
  • przyjmowanie i weryfikacja  pod względem formalnym wniosków o skierowanie bezrobotnych na staż,
  • przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia,
  • przygotowywanie umów w sprawie odbycia przez bezrobotnych stażu
  • przeprowadzanie kontroli przebiegu stażu u pracodawcy,
  • wystawianie zaświadczeń bezrobotnym po  zakończeniu odbywania stażu,
  • przyjmowanie i realizacja wniosków o bony stażowe.

Przygotowanie dokumentacji do realizacji finansowego rozliczenia umów o odbycie stażu przez osoby bezrobotne :

  • przyjmowanie i sprawdzanie list obecności bezrobotnych odbywających staż i wniosków o zwrot kosztów dojazdu na staż
  • sprawdzanie list wypłat pod względem merytorycznym,
  • naliczanie i sporządzanie  list wypłat dotyczących refundacji kosztów dojazdu na staż
  • ocena efektywności kierowania bezrobotnych na staż do zakładów pracy,
  • przygotowanie informacji dla potrzeb sprawozdawczości i statystyki,
  • wykonywanie zadań związanych z realizacją projektów współfinansowanych
  • Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie realizacji form wsparcia „staże”.

4.    Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  • praca administracyjno – biurowa,
  • wymagająca bezpośredniej obsługi klienta,
  • stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy wraz z drukarką,
  • środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci internet.

5.    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu listopad 2016 r. wynosił powyżej 6%.

6.    Wymagane  dokumenty:

  • życiorys (CV) ,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,
  • kopie dokumentów  potwierdzających  posiadane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  • kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
  • kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  • oświadczenie, że osoba „nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”
  • wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych) tekst  jednolity  /Dz. U. z 2015 r., poz. 2281 ze zm./. oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2014 poz. 1202 ze  zm.) – klauzula podpisana przez kandydata


Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie /II piętro, pokój nr 24/ Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży,  przy ul. Składowej 3  lub przesłać pocztą z dopiskiem  „Nabór na stanowisko referent ds. aktywizacji”, w terminie do 19 grudnia 2016 roku do godz. 15.00

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na stanowisko urzędnicze.

Z osobami, które spełnią wymagania formalne zostanie przeprowadzona dodatkowo rozmowa kwalifikacyjna, o której terminie kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
W związku z powyższym prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego.

Informacja o wyniku naboru  będzie umieszczona na stronie internetowej  Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży  oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży  przy ul. Składowej 3.

            Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
            Jolanta Rozpłochowska

Chodzież, dnia 09.12.2016 r.

 


 

Pliki do pobrania: