Ogłoszenie Referent ds. aktywizacji w Centrum Aktywizacji Zawodowej 2016-12-09
POWIATOWY URZĄD PRACY W CHODZIEŻY
UL. SKŁADOWA 3, 64-800 CHODZIEŻ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Referent ds. aktywizacji w Centrum Aktywizacji Zawodowej
w pełnym wymiarze czasu pracy – 1 etat
………………………………………………………………………………………
(nazwa stanowiska, komórka organizacyjna, wymiar czasu pracy, liczba wolnych etatów)
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań,
- wykształcenie średnie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach
rynku prac, przepisów wykonawczych do tej ustawy, Kodeksu postępowania
administracyjnego,
- znajomość problematyki rynku pracy,
- umiejętność samodzielnego planowania i organizowania pracy,
- umiejętności interpersonalne, asertywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
- odpowiedzialność, rzetelność, sumienność
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Promocja usług świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracy, w zakresie organizacji staży:
- organizowanie stażu dla bezrobotnych,
- przyjmowanie i weryfikacja pod względem formalnym wniosków o skierowanie bezrobotnych na staż,
- przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia,
- przygotowywanie umów w sprawie odbycia przez bezrobotnych stażu
- przeprowadzanie kontroli przebiegu stażu u pracodawcy,
- wystawianie zaświadczeń bezrobotnym po zakończeniu odbywania stażu,
- przyjmowanie i realizacja wniosków o bony stażowe.
Przygotowanie dokumentacji do realizacji finansowego rozliczenia umów o odbycie stażu przez osoby bezrobotne :
- przyjmowanie i sprawdzanie list obecności bezrobotnych odbywających staż i wniosków o zwrot kosztów dojazdu na staż
- sprawdzanie list wypłat pod względem merytorycznym,
- naliczanie i sporządzanie list wypłat dotyczących refundacji kosztów dojazdu na staż
- ocena efektywności kierowania bezrobotnych na staż do zakładów pracy,
- przygotowanie informacji dla potrzeb sprawozdawczości i statystyki,
- wykonywanie zadań związanych z realizacją projektów współfinansowanych
- Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie realizacji form wsparcia „staże”.
4. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- praca administracyjno – biurowa,
- wymagająca bezpośredniej obsługi klienta,
- stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy wraz z drukarką,
- środki łączności: telefon stacjonarny, dostęp do sieci internet.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chodzieży
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu listopad 2016 r. wynosił
powyżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) ,
- list motywacyjny,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- kopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- oświadczenie, że osoba „nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe”
- wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych)
tekst jednolity /Dz. U. z 2015 r., poz. 2281 ze zm./. oraz ustawy z
dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2014
poz. 1202 ze zm.) – klauzula podpisana przez kandydata
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie /II piętro, pokój nr
24/ Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży, przy ul. Składowej 3 lub
przesłać pocztą z dopiskiem „Nabór na stanowisko referent ds. aktywizacji”, w terminie do 19 grudnia 2016 roku do godz. 15.00
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na stanowisko urzędnicze.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne zostanie przeprowadzona
dodatkowo rozmowa kwalifikacyjna, o której terminie kandydaci zostaną
powiadomieni telefonicznie.
W związku z powyższym prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Chodzieży
oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w
Chodzieży przy ul. Składowej 3.
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
Jolanta Rozpłochowska
Chodzież, dnia 09.12.2016 r.
Pliki do pobrania: