Jesteś tutaj:   

2024

Pełnienie całodobowych dyżurów i koordynowanie akcją zimowego utrzymania dróg - DR.272.33.2024

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

1. W celu udzielenia zamówienia na zadanie pn. "Pełnienie dyżurów i koordynowanie akcją zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025", przeprowadzono pisemne zaproszenie do złożenia oferty zapraszając do składania ofert zainteresowanych Wykonawców oraz zamieszczając zaproszenie do złożenia oferty w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Chodzieży.
2. W wyznaczonym terminie tj. do dnia 27.11.2024 r. do godz. 10:00 wpłynęły trzy oferty spełniające kryteria określone w zaproszeniu do złożenia oferty.
3. Uzasadnienie wyniku postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty, których najkorzystniejsza cena przekracza kwotę przeznaczoną w budżecie na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

Ogłoszenie o wyniku postępowania "Zakup samochodu dostawczego do Wydziału Dróg" - DR.272.37.2024

OGŁOSZENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania
ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1

Nazwa zadania:
Zakup samochodu dostawczego do Wydziału DR

Starostwo Powiatowe w Chodzieży informuje, że w postępowaniu w trybie zaproszenia do złożenia oferty opublikowanego na stronie internetowej, dotyczącego zakupu samochodu dostawczego ofertę złożyli:

Lp. Wykonawca (nazwa, adres) Data otrzymania
ofert
Ilość uzyskanych
punktów
Łączna liczba
uzyskanych punktów
I etap II etap
1 FHU "Witex" Witold Targosz
ul. Szkolna 107
62-002 Suchy Las
10.12.2024 r. 35 nie oceniano -
2 Auto-Handel-Komis-Skup-Zamiana-Sprzedaż
Dorota Malinowska-Nowak
ul. Przemysłowa
38 62-100 Wągrowiec
11.12.2024 r. 57,5 15 72,5
3 ASPEKT Michał Muranowski
ul. Płocka 41
87-630 Skępe
12.12.2024 r. 45 nie oceniano -

Złożone oferty zostały sprawdzone pod kątem spełnienia wymagań określonych w zaproszeniu do złożenia oferty.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się oceną kryterium w etapie I i II.
Do realizacji przedmiotu zamówienia wybrano ofertę złożoną przez:

Auto-Handel-Komis-Skup-Zamiana-Sprzedaż
Dorota Malinowska-Nowak
ul. Przemysłowa 38
62-100 Wągrowiec

Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała największą liczbę punktów, w związku z powyższym została uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu.

Usuwanie pojazdów z dróg na terenie powiatu chodzieskiego oraz przechowywanie i zabezpieczenie ich na parkingu strzeżonym - DR.272.39.2024

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.

1.  Nazwa zadania.
Usuwanie pojazdów z dróg na terenie Powiatu Chodzieskiego oraz przechowywanie i zabezpieczenie ich na parkingu strzeżonym
przedmiot zamówienia określa – specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.

2.  Wspólny Słownik Zamówień.
50118110-9 – usługi holowania
98351100-9 – usługi parkingowe

3.  Termin wykonania zamówienia.
od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Proszę o podanie w ofercie (na załączonym formularzu cenowym) ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.(dopuszcza się złożenie oferty na własnym formularzu z uwzględnieniem informacji podanym w załączonym formularzu ofertowym)
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
CENA 100 %
Miejsce i termin złożenia oferty:
Starostwo Powiatowe w Chodzieży
Ofertę należy złożyć:
do dnia: 18.12.2024 r. do godz. 1000
w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta
Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
ul. Wiosny Ludów 1
64 - 800 Chodzież
Biuro Obsługi Klienta (parter)

Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Anna Lueck – stanowisko w zakresie dróg, tel. 67 28 12 791,
Zdzisława Hajt – Kierownik Wydziału Dróg Powiatowych, tel. 67 28 12 790.
w godz. pomiędzy 8.00 - 14.00

Załączniki:

  • specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 - pobierz plik
  • druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2 - pobierz plik
  • druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne - załącznik nr 3 - pobierz plik
  • formularz ofertowy – załącznik nr 4 - pobierz plik
  • karta informacyjna - USUWANIE POJAZDÓW - pobierz plik
  • umowa – projekt z załącznikami.- pobierz plik
  • uchwała Rady Powiatu w spr. ustalenia opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdu... - pobierz plik

Zakup samochodu dostawczego do Wydziału DR - DR.272.37.2024

Numer sprawy – DR.272.37.2024

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.

  1. Nazwa zadania
    Powiat Chodzieski – Starostwo Powiatowe w Chodzieży zaprasza do udziału
    w postępowaniu na: „Zakup samochodu dostawczego do Wydziału DR”
  1. Przedmiotem zamówienia jest:
    Zakup samochodu dostawczego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chodzieży (Wydziału Dróg Powiatowych)
    przedmiot zamówienia określa – Opis przedmiotu zamówienia.
  1. Wspólny Słownik Zamówień.
    34130000-7 Pojazdy silnikowe do transportu towarów
  2. Termin wykonania zamówienia – w dniu podpisania umowy.
    Proszę o podanie w formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia) ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.
    (dopuszcza się złożenie oferty na własnym formularzu z uwzględnieniem informacji podanym w załączonym formularzu ofertowym)

    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Zgodnie ze Specyfikacją techniczną przedmiotu zamówienia (pkt 3)
    Miejsce i termin złożenia oferty:
    Starostwo Powiatowe w Chodzieży
    Ofertę należy złożyć:
    do dnia: 12.12.2024 r. do godz. 10 00
    w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta

    Nazwa Zamawiającego:
    Powiat Chodzieski
    Wiosny Ludów 1
    64 - 800 Chodzież

    Biuro Obsługi Klienta (parter)

  3. Termin otwarcia ofert:
    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2024 r. godz. 1100 w siedzibie Wydziału Dróg
    Powiatowych w Milczu, Milcz 4 pok. nr 2.
    Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
    Anna Lueck – stanowisko w zakresie dróg tel. 67 28 12 791,
    Janusz Nowak – Specjalista w Wydziale Dróg Powiatowych tel. 67 28 12 792
    w godz. pomiędzy 8.00 - 14.00

    Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
    - opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1,
    - druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2,
    - druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne - załącznik nr 3,
    - specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia,
    - formularz ofertowy – załącznik nr 4.

Załącznik: pobierz plik

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU - DR.272.28.2024

DR.272.28.2024

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU

  1. W celu udzielenia zamówienia na zadanie pn. „Zakup samochodu dostawczego do Wydziału DR”.
    przeprowadzono pisemne zaproszenie do złożenia oferty zapraszając do składania ofert zainteresowanych Wykonawców oraz zamieszczono zaproszenie do złożenia oferty w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Chodzieży.
  1. Uzasadnienie unieważnienia postępowania:
    Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie, ponieważ przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W wymaganiach określonych w opisie przedmiotu stanowiących załącznik do niniejszego postępowania zostały zawarte zapisy, uniemożliwiające w ocenie Zamawiającego wybór najkorzystniejszej oferty.

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA - Remont nawierzchni bitumicznej ul. Fabrycznej w Chodzieży - DR.272.35.2024

Numer sprawy DR.272.35.2024

OGŁOSZENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania
ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1

Nazwa zadania:
Remont nawierzchni bitumicznych na terenie m. Chodzież

Starostwo Powiatowe w Chodzieży informuje, że w postępowaniu w trybie zaproszenia do złożenia oferty opublikowanego na stronie internetowej, dotyczącego remontu nawierzchni bitumicznej ul. Fabryczna w Chodzieży złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:

Lp.

Wykonawca
(nazwa, adres)

Data otrzymania ofert

Ilość uzyskanych punktów

1

T-BITUM Sp. z o.o. Budowa Dróg ul. Klasztorna 17 62-130 Gołańcz

02.12.2024 r.

100

2

Firma Budowlano-Remontowo-Drogowa Dariusz Białobrzycki Os. K Wielkiego 14a/1 62-200 Gniezno

03.12.2024 r.

70,59

3

Roboty Drogowo-Budowlane Jacek Karpinski

ul. Norwida 9/7

77-400 Złotów

03.12.2024 r.

37,73

Złożone oferty zostały sprawdzone pod kątem spełnienia wymagań określonych w zaproszeniu do złożenia oferty.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się kryterium – cena 100%.

Do realizacji przedmiotu zamówienia wybrano ofertę złożoną przez:

T-BITUM Sp. z o.o. Budowa Dróg
ul
Klasztorna 17
62-130 Gołańcz

Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała największą liczbę punktów w kryterium cena, w związku z powyższym została uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu.

Zakup samochodu dostawczego do Wydziału DR - DR.272.28.2024

Numer sprawy – DR.272.28.2024

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.

  1. Nazwa zadania
    Powiat Chodzieski – Starostwo Powiatowe w Chodzieży zaprasza do udziału
    w postępowaniu na: „Zakup samochodu dostawczego do Wydziału DR”
  1. Przedmiotem zamówienia jest:

    Zakup samochodu dostawczego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chodzieży (Wydziału Dróg Powiatowych)
    przedmiot zamówienia określa – Opis przedmiotu zamówienia.
  1. Wspólny Słownik Zamówień.
    34130000-7 Pojazdy silnikowe do transportu towaró
    Termin wykonania zamówienia – w dniu podpisania umowy.

Proszę o podanie w formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia) ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.

(dopuszcza się złożenie oferty na własnym formularzu z uwzględnieniem informacji
podanym w załączonym formularzu ofertowym)

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- CENA 60 %
- ROK PRODUKCJI SAMOCHODU:
2018 – 5 %
2019/2020 – 15%
2021 i wyżej – 20 %

- WYPOSAŻENIE DODATKOWE (PREFEROWANE) 5 %

Miejsce i termin złożenia oferty:
Starostwo Powiatowe w Chodzieży

Ofertę należy złożyć:
do dnia: 04.12.2024 r. do godz. 10 00
w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta

Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
Wiosny Ludów 1
64 - 800 Chodzież
Biuro Obsługi Klienta (parter)

Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.12.2024 r. godz. 1100 w siedzibie Wydziału Dróg
Powiatowych w Milczu, Milcz 4 pok. nr 2.

Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.

Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Anna Lueck – stanowisko w zakresie dróg tel. 67 28 12 791,
Janusz Nowak – Specjalista w Wydziale Dróg Powiatowych tel. 67 28 12 792

w godz. pomiędzy 8.00 - 14.00
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:

  • opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1,
  • druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2,
  • druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne - załącznik nr 3,
  • specyfikacja warunków zamówienia,
  • formularz ofertowy – załącznik nr 4.

Załączniki: pobierz plik

Załączniki cz. 2: pobierz plik

Remont nawierzchni bitumicznej ul. Fabryczna w Chodzieży - DR.272.35.2024

DR.272.35.2024

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.

  1. Nazwa zadania.
    Remont nawierzchni bitumicznej ul. Fabryczna w Chodzieży
    przedmiot zamówienia określa – specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
  1. Wspólny Słownik Zamówień.
    45.23.32.20-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg
  1. Termin wykonania zamówienia.
    do 15.12.2024 r.

Proszę o podanie w formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia) cen netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia. (dopuszcza się złożenie oferty na własnym formularzu z uwzględnieniem informacji podanym w załączonym formularzu ofertowym)

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- CENA 100 %

Miejsce i termin złożenia oferty:
Starostwo Powiatowe w Chodzieży

Ofertę należy złożyć:
do dnia: 03.12.2024 r. do godz. 10 00
w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta

Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
Wiosny Ludów nr 1
64 - 800 Chodzież
Biuro Obsługi Klienta (parter)

Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:

Anna Lueck – stanowisko w zakresie dróg tel. 67 28 12 791,
Janusz Nowak – Specjalista w Wydziale Dróg Powiatowych tel. 67 28 12 792

w godz. pomiędzy 8.00 - 14.00
Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:

- specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1,
- druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2
- druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne - załącznik nr 3
- druk doświadczenie zawodowe – załącznik nr 4
- druk wykaz sprzętu – załącznik nr 5
- przedmiar robót
- oferta – wzór
- umowa - projekt.

Załącznik: pobierz plik

Pełnienie całodobowych dyżurów i koordynowanie akcją zimowego utrzymania dróg

Numer sprawy – 272.33.2024

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2024 r. poz. 1320) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.

  1. Nazwa zadania.
    Usługa pełnienia całodobowych dyżurów i koordynowania akcją zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Chodzieskiego w sezonie zimowym 2024/2025
    przedmiot zamówienia określa – opis przedmiotu zamówienia.
  1. Wspólny Słownik Zamówień.
    71700000-5 usługi nadzoru i kontroli
  1. Termin wykonania zamówienia.
    Zgodnie z § 5 projektu umowy.
    Proszę o podanie w ofercie (na załączonym formularzu cenowym) ceny netto
    i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.
    (dopuszcza się złożenie oferty na własnym formularzu z uwzględnieniem informacji
    podanym w załączonym formularzu ofertowym)
    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

    - CENA 100 %
    Miejsce i termin złożenia oferty:

    Starostwo Powiatowe w Chodzieży
    Ofertę należy złożyć:
    do dnia: 27.11.2024 r. do godz. 10 00

    w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta

    Nazwa Zamawiającego:
    Powiat Chodzieski
    Wiosny Ludów 1
    64 - 800 Chodzież
    Biuro Obsługi Klienta (parter)

    Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
    Anna Lueck – stanowisko w zakresie dróg tel. 67 28 12 791,
    Zdzisława Hajt – Kierownik Wydziału Dróg Powiatowych tel. 67 28 12 790
    w godz. pomiędzy 8.00 - 14.00


    Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:
    - opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1,
    - formularz ofertowy,
    - projekt umowy.

Załaczniki: pobierz plik

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA - DR.272.26.2022

Numer sprawy DR.272.26.2022

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania
ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych określonego
w art. 2 ust. 1 pkt 1

Nazwa zadania:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa najbardziej zdegradowanych odcinków dróg powiatowych ma terenie miasta Chodzież”

Starostwo Powiatowe w Chodzieży informuje, że w postępowaniu w trybie zaproszenia do złożenia oferty opublikowanego na stronie internetowej, dotyczącego pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadania inwestycyjnego, ofertę złożyli niżej wymienieni Wykonawcy:

Lp.

Wykonawca
(nazwa, adres)

Data otrzymania ofert

Ilość

uzyskanych

punktów

1

Specjalistyczne Biuro
Inwestycyjno-Inżynierskie
PROTA-PROJEKT

Piotrkowice ul. Kielecka 37

26-020 Chmielnik

09.10.2024 r.

61,36

2

PRO-KP Budownictwo Drogowe Krzysztof Plamowski

Przybychowo 24

64-710 Połajewo

10.10.2024 r.

90,00

3

Werity Projekty Piotr Marciniak

Jaracz 2p

64-610 Rogoźno

10.10.2024 r.

94,43

4

VIA-LUK Łukasz Wiśniewski

ul. Wojska Polskiego 49A

64-610 Rogoźno

10.10.2024 r.

100

 Złożone oferty zostały sprawdzone pod kątem spełnienia wymagań określonych w zaproszeniu do złożenia oferty.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający kierował się kryterium – cena 100%.

Do realizacji przedmiotu zamówienia wybrano ofertę złożoną przez:

VIA-LUK Łukasz Wiśniewski
Wojska Polskiego 49A
64-610 Rogoźno

Uzasadnienie wyboru:
Oferta uzyskała największą liczbę punktów w kryterium cena, w związku z powyższym została uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu.
Chodzież, dnia 10.10.2024 r.

Zimowe utrzymanie dróg 2024-2025

Usługi odśnieżania – Zimowe utrzymanie dróg 2024-2025
OJ S 179/2024 13/09/2024
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy

Wszelkie informacje, całe postępowanie jest zamieszczone po tym linkiem:  https://platformazakupowa.pl/transakcja/981674
Załącznik:  pobierz plik

Zakup urządzania klasy UTM wraz z licencjami, czyli wielofunkcyjne zapory sieciowe zapewniające pełną ochronę na styku sieci lokalnej z internetem - OR.272.2.2024

Numer sprawy – OR.272.2.2024

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2023 r. poz. 1720 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.

  1. Nazwa zadania.
    " Zakup urządzania klasy UTM wraz z licencjami, czyli wielofunkcyjne zapory sieciowe zapewniające pełną ochronę na styku sieci lokalnej z internetem. "
    Przedmiot zamówienia określa – specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
  1. Wspólny Słownik Zamówień.
    32422000-7 - Sieci
    32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
    32413100-2 - Rutery sieciowe
  1. Termin wykonania zamówienia: do 12.07.2024 r.
    Proszę o podanie w ofercie (na własnym formularzu cenowym) ceny nettoi brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.
    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

    CENA 100 %
    Miejsce i termin złożenia oferty:

    Starostwo Powiatowe w Chodzieży (Biuro Obsługi Klienta) lub
    droga elektroniczna adres: mateuszwieczorek@powiat-chodzieski.pl,
    bądź Baza konkurencyjności.

    Ofertę należy złożyć:
    do dnia: 12.06.2024 r. do godz. 14:00.
    Nazwa Zamawiającego:
    Powiat Chodzieski
    Wiosny Ludów nr 1
    64 - 800 Chodzież

Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Mateusz Wieczorek
tel. 67 2812714, tel. kom. 691 974 396
e-mail: mateuszwieczorek@powiat-chodzieski.pl
w godz. pomiędzy 7.00 - 15.00

Załącznikami do niniejszego zaproszenia są:

  • specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia,
  • druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne,
  • druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne.

Załączniki: pobierz załącznik

Poprawa efektywności energetycznej budynków Powiatu Chodzieskiego - Domu Pomocy Społecznej w Chodzieży - Korekta nr 2

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa efektywności energetycznej budynków Powiatu Chodzieskiego - Domu Pomocy Społecznej w Chodzieży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHODZIESKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799504
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wiosny Ludów 1
1.4.2.) Miejscowość: Chodzież
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-chodzieski.p
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chodzieski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297185
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00273271
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2024-04-26 12:00
Po zmianie:
2024-04-30 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2024-04-26 12:10
Po zmianie:
2024-04-30 12:10

Przebudowa drogi powiatowej nr 1494P Rutki-Sypniewo - Korekta

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Przebudowa drogi powiatowej nr 1494P Rutki-Sypniewo"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHODZIESKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799504
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wiosny Ludów 1
1.4.2.) Miejscowość: Chodzież
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-chodzieski.p
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chodzieski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297143
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00280596
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2024-04-26 10:00
Po zmianie:
2024-04-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2024-04-26 10:10
Po zmianie:
2024-04-30 10:10

PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2024 ROK

Załączniki: pobierz plik