Zakup Serwera do usług, aplikacji baz, systemu operacyjnego dla serwera, licencji dostępowych dla użytkowników do nowego Serwera i systemu operacyjnego dla Wydziału Geodezji - OR.272.3.2024

Loga projektu

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2023 r. poz. 1720 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1.

  1. Nazwa zadania:
    1) „Zakup Serwera do usług, aplikacji baz dla Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Chodzieży.”
    2) „Zakup systemu operacyjnego dla serwera dla Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Chodzieży. „
    3) „Zakup licencji dostępowych dla użytkowników do nowego Serwera i systemu operacyjnego dla Wydziału Geodezji.”

 Przedmiot zamówienia określa – specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.

  1. Wspólny Słownik Zamówień.
    48822000-6 - Serwery komputerowe
    48000000–8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
    48620000-0 - Systemy operacyjne
  1. Termin wykonania zamówienia: do 02.08.2024 r.

Proszę o podanie w ofercie (na własnym formularzu cenowym) ceny netto
i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

CENA 100 %

Miejsce i termin złożenia oferty:

Starostwo Powiatowe w Chodzieży (Biuro Obsługi Klienta) lub
droga elektroniczna adres: mateuszwieczorek@powiat-chodzieski.pl,
bądź Baza konkurencyjności.

Ofertę należy złożyć:

do dnia: 02.07.2024 r. do godz. 14:00.

Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
Wiosny Ludów nr 1
64-800 Chodzież

Osobami do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest/są:
Mateusz Wieczorek
tel. 67 2812714, tel. kom. 691 974 396
e-mail: mateuszwieczorek@powiat-chodzieski.pl
w godz. pomiędzy 7.00 - 15.00

Wraz z ofertę prosimy o dostarczenie dokładnej specyfikacji proponowanego sprzętu.
Brak możliwości składania ofert częściowych (tylko na jedno zadanie).

Załączniki: pobierz plik

Odpowiedzi na pytania: pobierz plik

Odpowiedzi na pytania 2: pobierz plik