Zaproszeni do złożenia ofert na wykonanie UPUL i ISL - OS.6162.3.2025

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT

Zamawiający Powiat Chodzieski zaprasza do złożenia oferty na wykonanie dokumentacji urządzeniowej dla lasów stanowiących własność osób fizycznych:

I. Uproszczonych planów urządzania lasów położonych na terenie gmin:

1. Szamocin:
a) Obręb Laskowo - przewidywana powierzchnia UPUL 19,67 ha,
b) Obręb Lipia Góra - przewidywana powierzchnia UPUL 28,28 ha,
c) Obręb Nowy Dwór - przewidywana powierzchnia UPUL 21,41 ha,
d) Obręb Szamoty - przewidywana powierzchnia UPUL 49,14 ha;
2. Gminy Miejskiej Chodzież - przewidywana powierzchnia UPUL 36,86 ha;
3. Gmina Wiejska Chodzież:
a) Obręb Milcz - przewidywana powierzchnia UPUL 28,86 ha,
b) Obręb Studzieniec - przewidywana powierzchnia UPUL 23,46 ha.
4. Inwentaryzacji stanu lasów położonych w obrębie Stróżewo, gm. Chodzież
o przewidywanej powierzchni ISL 2,15 ha.

II. Wykonawca powinien:

a) Posiadać uprawnienia, o których mowa w art. 19 ust 5 Ustawy dnia 28 września 1991 r. o lasach (tj. Dz.U.2024 r. poz. 530 ze zm.) zgodnie, z którym UPUL sporządzają specjalistyczne jednostki lub inne podmioty wykonawstwa urządzeniowego,
b) Dysponować odpowiednim wyposażeniem technicznym, umożliwiającym wykonywanie prac urządzeniowych przy sporządzaniu UPUL i ISL obejmującym: przyrządy do pomiarów drzew i drzewostanów, dalmierze lub taśmy, odbiorniki GPS, świdry przyrostowe, system teleinformatyczny umożliwiający wykonanie dokumentacji urządzeniowej w postaci dokumentów elektronicznych, w tym opisu tekstowego, zestawień tabelarycznych, baz danych oraz map z wykorzystaniem systemów informacji przestrzennej (GIS),
c) Zatrudniać osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje niezbędne do terminowego i prawidłowego sporządzania UPUL i ISL, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012 r. (Dz.U.2012 r. poz.949) w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonania prac urządzeniowych,
d) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie
zamówienia.

III. Wspólny słownik zamówień

77.23.10.00-8– usługi gospodarki leśnej.

IV. Termin wykonania usługi:

Zamówienie należy wykonać do 15.09. 2025 r.
Proszę o podanie w ofercie (na własnym formularzu cenowym) ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszej usługi.

V. Kryteria oferty i ich znaczenie: cena 100%

Ustalenie ceny oferty:
1. Cena oferty brutto za wykonanie uproszczonych planów urządzania lasów – 80%
Najniższa cena oferty
---------------------------- x waga kryterium (95%) x100 pkt = A
Cena oferty badanej

2. Cena oferty brutto za wykonania inwentaryzacji stanu lasów – 20%

Najniższa cena oferty
---------------------------- x waga kryterium (5%) x100 pkt = B
Cena oferty badanej

Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą: C = A + B

Ustalenie ceny oferty, gdzie:
A – cena brutto za wykonanie UPUL
B – cena brutto za wykonanie ISL
C – cena oferty badanej

VI. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć:
do dnia 3 kwietnia 2025 rok do godz. 1400
w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta ul. Wiosny Ludów nr 1,
64-800 Chodzież
W kopercie z dopiskiem „ Oferta OS.6162.3.2025 – UPUL”

Nazwa Zamawiającego:
Powiat Chodzieski
ul. Wiosny Ludów nr 1
64-800 Chodzież

VII. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

Maria Miler - główny specjalista w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa
i Leśnictwa.
Wiesław Olejniczak - kierownik Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,

tel. 67/ 2812782/ 2812781
fax. 67/ 2811645
w godz. 800 – 1400
VIII. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.


W załączeniu do zaproszenia przesyłamy.
- specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1,
- druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - załącznik nr 2,
- druk oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne – załącznik nr 3