PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI.
PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI.
Lp.
|
Zakres działalności
|
Realizujący zadnia wynikające z art.6 ustawy
|
Sposób realizacji
|
Terminy
|
1.
|
Powołanie Koordynatora oraz Zespołu ds. dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
|
Starosta
|
Na podstawie Zarządzenia Starosty Chodzieskiego powołanie Koordynatora i Zespołu ds. dostępności
|
Do 21.09.2020 r.
|
2.
|
Podanie do publicznej wiadomości danych koordynatora ds. dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
|
Koordynator
|
Zamieszczenie informacji na BIP Starostwa Powiatowego w Chodzieży
|
Do 30.09.2020r.
|
3.
|
Skierowanie pism do jednostek organizacyjnych Powiatu polecających powołanie koordynatorów ds. dostępności
|
Koordynator
|
Przesłanie pism do jednostek organizacyjnych Powiatu
|
Do 30.09.2020 r.
|
4.
|
Przygotowanie planu
działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
|
Koordynator
|
Opracowanie planu działania o którym mowa w art. 14 ust. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności
|
Do 12.10.2020 r.
|
5.
|
Przedłożenie do zatwierdzenia Planu
działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
|
Koordynator
|
Zatwierdzenie przez Starostę Chodzieskiego Planu działania na rzecz poprawy dostępności
|
Do 12.10.2020 r.
|
6.
|
Analiza stanu obiektów Starostwa Powiatowego w Chodzieży pod kątem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami
|
Koordynator + zespół
|
Inwentaryzacja obiektów Starostwa Powiatowego w Chodzieży, oszacowanie kosztów prac niezbędnych do wykonania w celu zapewnienia dostępności
|
Do 15.11.2020 r.
|
Lp.
|
Zakres działalności
|
Realizujący zadnia wynikające z art.6 ustawy
|
Sposób realizacji
|
Terminy
|
7.
|
Dokonanie diagnozy w zakresie dostępności alternatywnej w budynkach Starostwa Powiatowego w Chodzieży
|
Koordynator + zespół
|
Wskazanie sposobów zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w niezbędnym zakresie dla tych osób poprzez np. wykorzystanie nowoczesnych technologii, zapewnie pracownika lub wolontariusza lub innej osoby do pomocy osobom ze szczególnymi potrzebami
|
Do
15.12.2020 r.
|
8.
|
Dokonanie analizy pod kątem dostosowania obiektów będących w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych
|
Kierownicy jednostek organizacyjnych
|
Uzyskanie informacji pisemnych od jednostek organizacyjnych powiatu Chodzieskiego w sprawie spełnienia zapisów ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności
|
Do
20.12.2020 r.
|
9.
|
Diagnoza w zakresie dostępności alternatywnej w jednostkach samorządu terytorialnego
|
Kierownicy jednostek organizacyjnych
|
Uzyskanie pisemnych informacji od jst ze wskazaniem na wymagania o charakterze zapewniającym wsparcie osobom ze szczególnymi potrzebami w niezbędnym zakresie dla tych osób np. wyznaczenie pracownika do pomocy dla osób potrzebujących
|
Do
30.12.2020 r.
|
Lp.
|
Zakres działalności
|
Realizujący zadnia wynikające z art.6 ustawy
|
Sposób realizacji
|
Terminy
|
10.
|
Monitorowanie
działalności w zakresie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
|
Zespół ds. dostępności
|
Przeglądy
w budynkach starostwa Powiatowego
w Chodzieży pod kątem dostępności
|
Dwa razy do roku
|
11.
|
Zbieranie danych do raportu zbiorczego
|
Koordynator
|
Zbieranie danych do raportu zbiorczego
|
Do 15.03.2021 r.
|
12.
|
Sporządzenie raportu zbiorczego
|
Koordynator
|
Przygotowanie raportu zbiorczego na podstawie zebranych informacji
|
Do 27.03.2021r.
|