logo
ucho   logo bip
Zamówienia publiczne

O G Ł O S Z E N I EDyrektora Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach

DPSJ/KG/3431/3/07                                                                         Jarogniewice 2.11.2007 r.

 

O G Ł O S Z E N I E

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej

w Jarogniewicach

ul. Poznańska 25 64-020 Czempiń

 

 

Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.

Formularz istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach w godzinach pracy, to jest od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00.

Specyfikację wraz z załącznikami można pobrać z: http://www.bip.powiatkoscian.wokiss.pl

oraz osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu 9-cioosobowego z dźwigiem dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach.

CPV – 34 11 41 24-3

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

Wymagany termin wykonania zamówienia – 7.12.2007 r., zgodnie ze ,,Specyfikacją istotnych warunków zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 137 000,00 euro”.

Warunki wymagane od wykonawcy:

-           Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 09.02.2004 r. z późniejszymi zmianami).

-           Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

-           Oferta winna być przygotowana zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

-           Wykonawca wniesie wymagane wadium 1000,00 PLN.

-           Kryterium oceny ofert – cena – 100%

Zamkniętą kopertę należy złożyć w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach, ul. Poznańska 25, do dnia 9 listopada 2007 r. do godz. 9.00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 listopada o godz. 9.15 w siedzibie zamawiającego.

Termin związania  ofertą – 30 dni od dnia  upływu terminu składania ofert.

 

Załaczniki:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 - Umowa dostawy

Załącznik nr 3 - Wykaz wykonywanych dostaw

Załącznik nr 4 - opis przedmiotów zamówienia

Osoba odpowiedzialna za:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Marcin Jakubowicz (2007-11-02 14:29:51)
  • zaakceptowanie treści informacji: Marcin Jakubowicz (2007-11-02 14:30:59)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Marcin Jakubowicz (2007-11-02 14:30:54)
Lista wiadomości