logo
ucho   logo bip
Zamówienia publiczne

Ogłoszenie Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach o przetargu nieograniczonym

DPSJ/KG/3431/4/07                                                                         Jarogniewice 15.11.2007r.

 

 

O G Ł O S Z E N I E

 

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej

w Jarogniewicach

ul. Poznańska 25 64-020 Czempiń

 

 

Tryb zamówienia : przetarg nieograniczony.

Formularz istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach w godzinach pracy, to jest od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00.

Specyfikację wraz z załącznikami można pobrać z: http://www.bip.powiatkoscian.wokiss.pl

oraz osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji przyzywowej i modernizacja instalacji przeciwpożarowej alarmowej w  budynkach ,,Nefesz”, ,,Siloam” oraz systemu sygnalizacji włamania w budynku ,,Siloam” w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach.

 

CPV- 45.34.30.00.-3              45.31.70.00-2             45.31.20.00.-7  

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.

Wymagany termin wykonania zamówienia – 21.12.2007 r., zgodnie ze ,, Specyfikacją istotnych  warunków zamówienia w trybie  przetargu  nieograniczonego o wartości szacunkowej  powyżej 14 000,00 euro”.

Warunki wymagane od wykonawcy:

-           Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 09.02.2004 r. z późniejszymi zmianami).

-           Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

-           Oferta winna być przygotowana zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

-           Wykonawca wniesie wymagane wadium 1500,00 PLN.

-           Kryterium oceny ofert – cena – 100%

Zamkniętą kopertę należy złożyć w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach, ul. Poznańska 25, do dnia 4 grudnia 2007 r. do godz. 9.00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 4 grudnia o godz. 9.15 w siedzibie zamawiającego.

Termin związania ofertą – 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 - Umowa

Załącznik Nr 3 - Kosztorysy ofertowe

Załącznik Nr 4 - Projekty budowlane

Załącznik Nr 5 - Dokumentacja budowlana Nefesz

Załącznik Nr 6 - Dokumentacja budowlana Siloam

Załącznik Nr 7 - Specyfikacja niskoprądowa

Osoba odpowiedzialna za:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Marcin Jakubowicz (2007-11-15 10:32:05)
  • zaakceptowanie treści informacji: Marcin Jakubowicz (2007-11-15 10:32:38)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Marcin Jakubowicz (2007-11-15 10:32:05)
Lista wiadomości