Ogłoszenie przetargu nieograniczonego na opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pt. „Przebudowa i adaptacja wnętrza zabytkowej Oficyny Północnej w Domu Pomocy S
DPSJ/KG/2228/1/10
O G Ł O S Z E N I E
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach
ul. Poznańska 25, 64-020 Czempiń
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatkoscian.wokiss.pl
Przedmiot zamówienia: Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pt. „Przebudowa i adaptacja wnętrza zabytkowej Oficyny Północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach”
Termin realizacji zamówienia: 10 grudnia 2010 roku
Wspólny słownik zamówienia CPV 71.22.10.00-3, 71.32.00.00-7
Warunki wymagane od wykonawcy:
- Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- Oferta winna być przygotowana zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
· Wykonawca wniesie wymagane wadium: 800,00 zł PLN,
· Dowód wniesienia wadium (oryginał lub potwierdzona kopia).
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
Kryteria oceny ofert: cena 100%
Zamkniętą ofertę należy złożyć w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach, ul. Poznańska 25, do dnia 23.08.2010 r. do godz. 840.
Termin związania ofertą – 30 dni od dnia upływu składania ofert.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 - Projekt umowy
Załącznik Nr 3 - Istniejąca inwentaryzacja
Załącznik Nr 4 - Wykaz wykonanych usług
Załącznik Nr 5 - Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zadania
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Marcin Jakubowicz (2010-08-06 10:42:14)
- zaakceptowanie treści informacji: Marcin Jakubowicz (2010-08-06 10:42:40)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Marcin Jakubowicz (2010-08-06 10:42:14)