logo
ucho   logo bip
Zamówienia publiczne

Ogłoszenie przetargu nieograniczonego na opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pt. „Przebudowa i adaptacja wnętrza zabytkowej Oficyny Północnej w Domu Pomocy S

DPSJ/KG/2228/1/10

 

O G Ł O S Z E N I  E

 

Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach

ul. Poznańska 25, 64-020 Czempiń

 

 

Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.

Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatkoscian.wokiss.pl

Przedmiot zamówienia: Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pt. „Przebudowa i adaptacja wnętrza zabytkowej Oficyny Północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach”

Termin realizacji zamówienia: 10 grudnia 2010 roku

 

Wspólny słownik zamówienia CPV 71.22.10.00-3, 71.32.00.00-7

 

Warunki wymagane od wykonawcy:

  • Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art.24  ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • Oferta winna być przygotowana zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

·        Wykonawca wniesie wymagane wadium: 800,00 zł PLN,

·        Dowód wniesienia wadium (oryginał lub potwierdzona kopia).

 

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.

Kryteria oceny ofert: cena  100%

 

Zamkniętą ofertę należy złożyć w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach, ul. Poznańska 25, do dnia 23.08.2010 r. do godz. 840.

 

Termin związania ofertą – 30 dni od dnia upływu składania ofert.

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 - Projekt umowy

Załącznik Nr 3 - Istniejąca inwentaryzacja

Załącznik Nr 4 - Wykaz wykonanych usług

Załącznik Nr 5 - Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zadania

Osoba odpowiedzialna za:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Marcin Jakubowicz (2010-08-06 10:42:14)
  • zaakceptowanie treści informacji: Marcin Jakubowicz (2010-08-06 10:42:40)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Marcin Jakubowicz (2010-08-06 10:42:14)
Lista wiadomości