ZARZĄDZENIE NR 10/2017
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
z dnia 17 lipca 2017 r.
w sprawie zmiany regulaminu pracy Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
Na podstawie art. 7 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.), art.1041 – 1042 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.)
zarządzam co następuje:
§ 1
§ 34 ust.2 pkt f regulaminu pracy Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie otrzymuje brzmienie:
f) dostarczanie pracownikom środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz prowadzić stosowne zapisy tzn. Kartę odzieży i środków ochrony.
W szczególnych przypadkach dopuszcza się za zgodą dyrektora samodzielne dokonywanie zakupów środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia dostosowanego do osobistych potrzeb pracowników. Koszt takiego zakupu zostanie zwrócony jednak jedynie do wysokości zwykle czynionych zakupów tych środków przez pracodawcę.
§ 2
Niniejsze zarządzenie zostanie podane do wiadomości pracowników przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie oraz umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie co najmniej na 2 tygodnie przed dniem wejścia w życie.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 sierpnia 2017 roku.
ZARZĄDZENIE NR 9/2018
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
z dnia 9 lipca 2018 r.
w sprawie zmiany regulaminu pracy Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
Na podstawie art. 7 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.), art.1041 – 1042 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.)
zarządzam co następuje:
§ 1
§ 22 ust.3 pkt 6 regulaminu pracy Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie otrzymuje brzmienie:
6) pracownicy administracyjni, pracownicy socjalni, fizjoterapeuta, kierownik kuchni, dietetyk, magazynier, kierowcy, pracownicy pralni - od 7.15 do 15.15
w przyjętym 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym
§ 2
§ 22 ust.3 pkt 7 regulaminu pracy Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie otrzymuje brzmienie:
7) instruktorzy terapii – praca w systemie II zmianowym:
od poniedziałku do piątku wg harmonogramu:
I zmiana od 7.15 do 15.15
II zmiana od 13.00 do 21.00
oraz praca w soboty - od 7.15 do 15.15 wg harmonogramu
w przyjętym 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym
§ 3
Wprowadzam załącznik nr 2 do regulaminu pracy określający rodzaj i przydział środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz środków higieny osobistej oraz czasokres ich użytkowania dla stanowisk pracowniczych wyszczególnionych w niniejszym załączniku.
§ 4
Traci moc załącznik nr 2 do regulaminu pracy wprowadzony Zarządzeniem Nr 7/2016 z dnia 21 listopada 2016 r..
§ 5
Niniejsze zarządzenie zostanie podane do wiadomości pracowników przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie oraz umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie co najmniej na 2 tygodnie przed dniem wejścia w życie.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 24.07.2018 roku.
ZARZĄDZENIE NR 17/2018
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
z dnia 1 października 2018 r.
w sprawie zmiany regulaminu pracy Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
Na podstawie art. 7 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2018, poz.1260), art.1041 – 1042 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2018, poz. 917 ze zm.)
zarządzam co następuje:
§ 1
Rozdział XI regulaminu pracy Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie otrzymuje brzmienie:
ROZDZIAŁ XI
Monitoring
§ 50
a) ciągi komunikacyjne w budynku mieszkalnym,
b) pokój wyciszeń - pawilon „J”,
c) świetlica - pawilon „D”,
d) wjazd na teren zakładu pracy,
e) wjazd dla zaopatrzenia,
f) miejsca parkingowe,
g) droga wewnętrzna z budynkiem gospodarczym.
§ 2
Dodaje się Rozdział XII do regulaminu pracy Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie, który otrzymuje brzmienie:
ROZDZIAŁ XII
Przepisy końcowe
§ 51
Dyrektor DPS przyjmuje pracowników w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek od 9.00 - 11.00. W przypadku nieobecności Dyrektora w tym dniu pracownicy przyjmowani są w pierwszym dniu pracy Dyrektora.
§ 3
Niniejsze zarządzenie zostanie podane do wiadomości pracowników przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie oraz umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie co najmniej na 2 tygodnie przed dniem wejścia w życie.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 16.10.2018 roku.
ZARZĄDZENIE NR 10 /2021
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
z dnia 9 czerwca 2021 r.
w sprawie zmiany regulaminu pracy Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
Na podstawie art. 7 pkt 4, art.43 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), art.1041 – 1042 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.)
zarządzam co następuje:
§ 1
§ 22 ust.3 regulaminu pracy Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie otrzymuje brzmienie:
„3. Wymiar i rozkład czasu pracy dla poszczególnych grup zawodowych:
1) personel opiekuńczy (opiekunowie) – praca w systemie III zmianowym równoważnym:
I zmiana od 7.00 do 19.00
II zmiana od 12.00 do 20.00
III zmiana od 19.00 do 7.00
w przyjętym 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym.
W sytuacjach koniecznych ze względów organizacji pracy i zapewnienia pełnej opieki nad Mieszkańcami dopuszcza się zmiany dyżurów opiekunów z dyżurów II zmiany od 12.00 do 20.00 na dyżur I zmiany od 7.00 do 15.00.
2) personel medyczny (pielęgniarki) – praca w systemie I zmianowym równoważnym – od 7.00 do 19.00 i od 7.00 do 15.00
w przyjętym 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
3) pokojowe (pokojowe i pokojowe/szwaczki) - praca w systemie I zmianowym równoważnym – od 7.00 do 19.00 i od 7.00 do 15.00
w przyjętym 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
4) pracownicy kuchni – praca w systemie I zmianowym równoważnym – od 7.00 do 19.00 i od 7.00 do 15.00
w przyjętym 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
5) rzemieślnicy – praca w systemie II zmianowym:
I zmiana od 6.00 do 14.00
II zmiana od 14.00 do 22.00
w przyjętym 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
6) pracownicy administracyjni, pracownicy socjalni, pielęgniarki wykonujące zadania administracyjne, fizjoterapeuci, magazynier, kierowcy – od 7.15 do 15.15
w przyjętym 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
7) instruktorzy terapii – praca w systemie I zmianowym – od 7.15 do 15.15
oraz praca w soboty od 7.15 do 15.15 wg harmonogramu
w przyjętym 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym.
W czasie pracy przysługuje 15 minutowa przerwa.”
§ 2
Traci moc § 1 i § 2 Zarządzenia Nr 9/2018 z dnia 9 lipca 2018 r.
§ 3
Niniejsze zarządzenie zostanie podane do wiadomości pracowników przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie oraz umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie co najmniej na 2 tygodnie przed dniem wejścia w życie.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2021 roku.
ZARZĄDZENIE NR 15/2021
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
z dnia 5 sierpnia 2021 r.
w sprawie zmiany regulaminu pracy Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
Na podstawie art. 7 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), art.1041 – 1042 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.)
zarządzam co następuje:
§ 1
Wprowadzam załącznik nr 2 do regulaminu pracy określający rodzaj i przydział środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz środków higieny osobistej oraz czasokres ich użytkowania dla stanowisk pracowniczych wyszczególnionych w niniejszym załączniku.
§ 2
Traci moc załącznik nr 2 do regulaminu pracy wprowadzony Zarządzeniem Nr 9/2018 z dnia 9 lipca 2018 r.
§ 3
Niniejsze zarządzenie zostanie podane do wiadomości pracowników przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie oraz umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie co najmniej na 2 tygodnie przed dniem wejścia w życie.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 20.08.2021 roku.
Załącznik Nr 2 do Regulaminu Pracy DPS
Określenie rodzajów środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego |
|||
L.p. |
Stanowisko |
Rodzaj |
Ilość lub okresy użytkowania |
1. |
Kierowca |
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
Fartuch ochronny |
3 lata |
||
Buty gumowe |
Dyspozycyjne – do zużycia |
||
Rękawice ochronne |
12 szt. na rok – do zużycia |
||
Fartuch gumowy przedni |
Dyspozycyjny – do zużycia |
||
Okulary słoneczne |
2 lata |
||
Krem do rąk |
4 szt. na rok |
||
2. |
Rzemieślnik |
Ubranie robocze |
2 lata |
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
Czapka |
4 okresy zimowe |
||
Obuwie |
1 rok |
||
Tshirt |
1 rok |
||
Rękawice ochronne |
Do zużycia |
||
Krem do rąk |
4 szt. na rok |
||
3. |
Pokojowa |
Obuwie profilaktyczne z paskiem |
1 rok |
Mundurek bluza |
2 lata |
||
Tshirt |
1 rok |
||
Fartuch ochronny |
2 lata |
||
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
Kalosze |
Dyspozycyjne do zużycia |
||
Krem do rąk |
4 szt. na rok |
||
4. |
Praczka |
Obuwie profilaktyczne z paskiem |
1 rok |
Mundurek bluza i spodnie |
2 lata |
||
Tshirt |
1 rok |
||
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
Rękawice gumowe |
Do zużycia |
||
Krem do rąk |
4 szt. na rok |
||
5. |
Magazynier |
Mundurek bluza |
3 lata |
Obuwie profilaktyczne z paskiem |
3 lata |
||
Rękawice gumowe |
Do zużycia |
||
Krem do rąk |
4 szt. na rok |
||
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
6. |
Szef kuchni Kucharka Pomoc kuchenna |
Obuwie profilaktyczne z paskiem |
1 rok |
Mundurek bluza i spodnie |
2 lata |
||
Tshirt |
1 rok |
||
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
Fartuch gumowy przedni |
Dyspozycyjny – do zużycia |
||
Rękawice gumowe |
Do zużycia |
||
Krem do rąk |
4 szt. na rok |
||
7. |
Opiekun |
Obuwie profilaktyczne z paskiem |
1 rok |
Mundurek bluza |
2 lata |
||
Spodnie lub getry |
2 szt. na 2 lata |
||
T-shirt |
1 rok |
||
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
Fartuch gumowy przedni |
Dyspozycyjny – do zużycia |
||
Kalosze |
Dyspozycyjne – do zużycia |
||
Rękawice gumowe |
do zużycia |
||
Krem do rąk |
4 szt. na rok |
||
8. |
Pielęgniarka |
Obuwie profilaktyczne z paskiem |
1 rok |
Mundurek bluza |
2 lata |
||
Spodnie lub getry |
2 szt. na 2 lata |
||
T-shirt |
1 rok |
||
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
Fartuch gumowy przedni |
Dyspozycyjny – do zużycia |
||
Kalosze |
Dyspozycyjne – do zużycia |
||
Rękawice gumowe |
Do zużycia |
||
Krem do rąk |
4 szt. na rok |
||
9. |
Fizjoterapeuta |
Dres- bluza i spodnie lub mundurek |
2 lata |
Tshirt |
1 rok |
||
Obuwie sportowe lub profilaktyczne z paskiem |
1 lata |
||
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
Rękawice gumowe |
Do zużycia |
||
Krem do rąk |
4 szt. na rok |
||
10. |
Terapeuta zajęciowy (zajęcia praktyczne) |
Krem do rąk |
4 szt. na rok |
Fartuch tkaninowy |
3 lata |
||
11. |
Terapeuta zajęciowy (zajęcia ruchowe) |
Krem do rąk |
4 szt. na rok |
Dres kpl. |
2 lata |
||
Tshirt |
1 rok |
||
Obuwie sportowe |
1 rok |
ZARZĄDZENIE NR 2/2023
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
z dnia 23 stycznia 2023 r.
w sprawie zmiany regulaminu pracy Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
Na podstawie art. 7 pkt 4, art.43 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), art.1041 – 1042, art.22² ustawy
z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.)
zarządzam co następuje:
§ 1
§ 50 ust.2 regulaminu pracy Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie otrzymuje brzmienie:
„2. Monitoringiem objęte są następujące pomieszczenia i teren:
a) ciągi komunikacyjne w budynku mieszkalnym,
b) pokój wyciszeń - pawilon „J”,
c) świetlica - pawilon „D”,
d) wjazd na teren zakładu pracy,
e) wjazd dla zaopatrzenia,
f) miejsca parkingowe,
g) droga wewnętrzna z budynkiem gospodarczym
h) hall przy wejściu głównym”
§ 2
Niniejsze zarządzenie zostanie podane do wiadomości pracowników przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie oraz umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie co najmniej na 2 tygodnie przed dniem wejścia w życie.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 7 lutego 2023 roku.