ZARZĄDZENIE NR 7/2016
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
z dnia 21 listopada 2016 r.
w sprawie regulaminu pracy Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
§ 1
Na podstawie art.2, art.7 pkt 4, art.42 ust.1, art.43 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2016 r., poz.902 ), art.104, art. 1041 – art. 1043 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz.1502 ze zm.) ustalam regulamin pracy pracowników Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie.
§ 2
Regulamin pracy stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 3
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Ślesinie
/-/ Joanna Wołyńska
Załącznik do Zarządzenia nr 7/2016 z dnia 21.11.2016 r.
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
w sprawie regulaminu pracy
Domu Pomocy Społecznej w Ślesinie
REGULAMIN PRACY
Rozdział I
Postanowienia ogólne
§ 1
Niniejszy regulamin pracy opracowano w oparciu o :
oraz wydanych na jego podstawie aktów wykonawczych;
§ 2
§ 3
§ 4
Użyte w regulaminie określenia oznaczają:
§ 5
W sprawach nieuregulowanych szczegółowo niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu pracy oraz innych ustaw i aktów wykonawczych z zakresu prawa pracy.
Rozdział II
Organizacja pracy
§ 6
Pracodawca jest obowiązany w szczególności:
a) zaznajamiać pracowników podejmujących pracę z zakresem ich obowiązków, sposobem wykonywania pracy na wyznaczonym stanowisku oraz ich podstawowymi uprawnieniami;
b) organizować pracę w sposób zapewniający pełne wykorzystanie czasu pracy, jak również osiąganie przez pracowników, przy wykorzystaniu
ich uzdolnień i kwalifikacji, wysokiej wydajności i należytej jakości pracy;
c) zapewniać bezpieczne i higieniczne warunki pracy oraz prowadzić systematyczne szkolenie pracowników z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
d) terminowo i prawidłowo wypłacać wynagrodzenie;
e) ułatwiać pracownikom podnoszenie kwalifikacji zawodowych;
f) zaspokajać w miarę posiadanych środków socjalne potrzeby pracowników;
g) stwarzać obiektywne i sprawiedliwe kryteria oceny pracowników oraz wyników ich pracy;
h) prowadzić dokumentację w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akta osobowe pracowników;
i) wpływać na kształtowanie w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego;
j) zapewnić pracownikom odzież ochronną, roboczą, środki czystości i dopilnować, aby środki te stosowane były zgodnie z przeznaczeniem;
k) informować pracowników o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz o zasadach ochrony przed tymi zagrożeniami.
§ 7
a) przestrzegać czasu pracy ustalonego w zakładzie pracy i wykorzystywać go w sposób jak najbardziej efektywny;
b) przestrzegać regulaminu pracy i ustalonego w zakładzie pracy porządku;
c) przestrzegać przepisów zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych;
d) dbać o dobro zakładu pracy, zwłaszcza przebywających w nim mieszkańców, chronić jego mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę;
e) wykonywać skutecznie i dokładnie polecenia przełożonych;
f) przestrzegać tajemnicy państwowej i służbowej oraz chronić dane osobowe mieszkańców Domu;
g) przestrzegać zasad współżycia społecznego;
h) podnosić kwalifikacje oraz doskonalić umiejętności pracy;
i) dbać o czystość i porządek wokół swego stanowiska pracy;
j) należycie zabezpieczyć, po zakończeniu pracy, urządzenia i pomieszczenia pracy;
k) nie wykonywać żadnych czynności na użytek własny lub osób trzecich przy użyciu urządzeń i narzędzi stanowiących własność DPS, bez zezwolenia przełożonego;
l) poddawać się wymaganym egzaminom sprawdzającym w zakresie znajomości przepisów i zasad bhp oraz w przypadku konieczności skontrolowania skuteczności szkolenia organizowanego przez pracodawcę.
§ 8
a) świadectwo (dyplom) ukończenia szkoły lub inny dokument stwierdzający kwalifikacje zawodowe;
b) świadectwa pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia;
c) podanie o przyjęcie do pracy zawierające przebieg dotychczasowej pracy zawodowej;
d) kwestionariusz osobowy;
e) dokumenty wymagane na danym stanowisku pracy w myśl odrębnych przepisów.
§ 9
Przed przystąpieniem do pracy lub w pierwszym dniu pracy pracownik powinien:
a) otrzymać pisemną umowę o pracę określającą rodzaj pracy i miejsce jej wykonywania oraz termin rozpoczęcia pracy i przysługujące pracownikowi wynagrodzenie, a także zakres czynności;
b) zapoznać się z regulaminem pracy i instrukcjami obowiązującymi na jego stanowisku pracy;
c) odbyć przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, a także potwierdzić na piśmie fakt zapoznania się z tymi przepisami;
d) otrzymać nieodpłatnie środki ochrony indywidualnej zabezpieczające przed działaniem niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia czynników występujących na stanowisku pracy oraz być poinformowany o sposobie posługiwania się tymi środkami;
e) otrzymać nieodpłatnie niezbędną odzież i obuwie robocze przewidziane na danym stanowisku;
f) posiadać aktualne orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań
do pracy na danym stanowisku.
§ 10
§ 11
W zakładzie pracy obowiązuje zasada wydawania poleceń służbowych pracownikom przez bezpośredniego przełożonego, bądź w przypadku jego nieobecności Dyrektora DPS.
Rozdział III
Warunki przebywania na terenie zakładu pracy w czasie pracy i po jej zakończeniu
§ 12
§ 13
a) sprawdzenia i zabezpieczenia wszystkich urządzeń elektrycznych, palników gazowych i zaworów wodociągowych;
b) zamknięcia okien i drzwi;
c) przekazania kluczy od pomieszczenia, w którym pracuje osobie sprawującej nad nimi nadzór, zgodnie z zasadami przyjętymi w zakładzie pracy.
§ 14
W przypadku powzięcia przez pracownika wiadomości o wystąpieniu na terenie zakładu pracy jakiejkolwiek awarii, obowiązany jest on niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Dyrektora DPS lub bezpośredniego przełożonego, oraz przedsięwziąć wszelkie możliwe działania mające na celu ograniczenie szkody.
Rozdział IV
Zasady usprawiedliwiania nieobecności w pracy i spóźnień do pracy
§ 15
§ 16
Na żądanie kierownika zakładu pracy pracownik przedkłada niezbędne dowody
w tym zakresie.
a) niezdolności do pracy spowodowanej chorobą pracownika lub jego izolacją z powodu choroby zakaźnej;
b) leczenia uzdrowiskowego, jeżeli jego okres uznany jest zaświadczeniem lekarskim za okres niezdolności do pracy z powodu choroby;
c) choroby członka rodziny pracownika, wymagającej sprawowania przez pracownika osobistej opieki;
pracownik jest obowiązany usprawiedliwić nieobecność doręczając do zakładu
pracy zaświadczenie lekarskie najpóźniej w dniu przystąpienia do pracy.
a) odsunięcie od pracy na podstawie zaświadczenia lekarza lub decyzji komisji lekarskiej bądź inspektora sanitarnego, jeżeli zakład pracy nie zatrudni pracownika przy innej pracy odpowiedniej do stanu jego zdrowia;
b) okoliczność wymagającą sprawowania przez pracownika osobistej opieki nad dzieckiem w wieku do lat 8;
c) konieczność wypoczynku po nocnej podróży służbowej w granicach nie przekraczających 8 godzin od zakończenia podróży, potwierdzoną oświadczeniem pracownika;
d) imienne wezwanie pracownika do osobistego stawienia się, wystawione przez organ właściwy w sprawach powszechnego obowiązku obrony, organ administracji rządowej lub samorządu terytorialnego, sąd, prokuraturę, policję lub organ prowadzący postępowanie w sprawach o wykroczenia -
- w charakterze strony lub świadka w postępowaniu prowadzonym przed tymi organami, zawierające adnotację potwierdzającą stawienie się na to wezwanie.
Rozdział V
Zwolnienia od pracy
§ 17
Odpracowanie to nie stanowi pracy w godzinach nadliczbowych.
§ 18
a) na czas niezbędny do stawienia się na wezwanie organu administracji rządowej lub samorządu terytorialnego, sądu, prokuratury, policji albo organu prowadzącego postępowanie w sprawach o wykroczenia;
b) wezwanego do osobistego stawienia się przed organem właściwym w zakresie powszechnego obowiązku obrony na czas niezbędny w celu załatwienia sprawy będącej przedmiotem wezwania;
c) wezwanego w celu wykonywania czynności biegłego w postępowaniu administracyjnym , karnym przygotowawczym, sądowym;
d) będącego krwiodawcą na czas oznaczony przez stację krwiodawstwa w celu oddania krwi;
e) na czas obejmujący 2 dni w razie ślubu pracownika lub urodzenia się jego dziecka albo zgonu i pogrzebu małżonka pracownika lub jego dziecka, ojca, matki, ojczyma lub macochy zaś 1 dzień w razie ślubu dziecka pracownika albo zgonu i pogrzebu jego siostry, brata, teściowej, teścia, babki, dziadka a także innej osoby pozostającej na utrzymaniu pracownika lub pod jego bezpośrednią opieką.
§ 19
§ 20
W sprawach nie uregulowanych w rozdziale IV i V zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności działu VII Kodeksu pracy oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 15 maja 1996 roku w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielenia pracownikom zwolnień od pracy.
Rozdział VI
Czas pracy
§ 21
Czasem pracy jest czas, w którym pracownik pozostaje w dyspozycji pracodawcy w zakładzie pracy lub innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy.
§ 22
1) personel medyczny i opiekuńczy (opiekunowie i pielęgniarki) - praca w systemie III zmianowym :
I zmiana od 7.00 do 19.00
II zmiana od 12.00 do 20.00
III zmiana od 19.00 do 7.00
w przyjętym 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym
W sytuacjach koniecznych ze względów organizacji pracy i zapewnienia pełnej opieki nad Mieszkańcami dopuszcza się zamiany dyżurów opiekunów i pielęgniarek z dyżurów II zmiany: 12.00 – 20.00 na dyżur I zmiany 7.00 – 15.00.
2) pokojowe – praca w systemie I zmianowym - od 7.00 do 19.00
w przyjętym 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym
3) pokojowe wykonujące zakres obowiązków związanych z utrzymaniem stanu sanitarnego w zespole terapeutycznym, administracyjnym i żywieniowym – praca w systemie II zmianowym:
I zmiana 8.00 – 16.00
II zmiana 11.00 – 19.00
w przyjętym 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym
4) pracownicy kuchni – praca w systemie II zmianowym:
I zmiana od 6.00 do 14.00
II zmiana od 12.00 do 20.00
w przyjętym 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym
5) rzemieślnicy - praca w systemie II zmianowym:
I zmiana od 6.00 do 14.00
II zmiana od 14.00 do 22.00
w przyjętym 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym
6) pracownicy administracyjni, pracownicy socjalni, fizjoterapeuta, kierownik kuchni, dietetyk, magazynier, kierowcy, pracownicy pralni - od 7.15 do 15.15
7) instruktorzy terapii – praca w systemie II zmianowym:
od poniedziałku do piątku wg harmonogramu:
I zmiana od 7.15 do 15.15
II zmiana od 13.00 do 21.00
oraz praca w soboty - od 9.00 do 17.00 wg harmonogramu
w przyjętym 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym
W czasie pracy przysługuje 15 min. przerwa.
§ 23
Dyrektor DPS może dla wszystkich lub niektórych pracowników:
a) zmienić ustalony w regulaminie pracy wymiar i rozkład czasu pracy;
b) wprowadzić zmianowy system czasu pracy.
§ 24
Godziny rozpoczynania i kończenia pracy ustala Dyrektor DPS.
§ 25
Dyrektor DPS ustala w drodze zarządzenia, nie później niż do 15 grudnia każdego roku kalendarzowego na rok następny, terminy dodatkowych dni wolnych od pracy i podaje je do wiadomości pracowników przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń.
§ 26
Pracownikowi, który na polecenie Dyrektora DPS wykonywał pracę w dniu dla niego wolnym od pracy przysługuje w zamian dzień wolny w innym terminie.
§ 27
Pora nocna wynosi 8 godzin i obejmuje czas pracy pomiędzy godziną 22.00, a godziną 6.00 dnia następnego.
§ 28
Niedziele oraz święta określone odrębnymi przepisami są dniami wolnymi od pracy. Za pracę w niedziele i święta uważa się pracę wykonywaną pomiędzy godziną 6.00 w tym dniu, a godziną 6.00 następnego dnia.
Rozdział VII
Terminy, miejsce i czas wypłaty wynagrodzenia
§ 29
Wynagrodzenie za pracę płatne miesięcznie wypłaca się z dołu 27 dnia miesiąca. Jeżeli ustalony dzień wypłaty wynagrodzenia za pracę jest dniem wolnym od pracy, wynagrodzenie wypłaca się w dniu poprzednim.
§ 30
Wypłata wynagrodzenia następuje w siedzibie pracodawcy w kasie DPS w godzinach od 11.00 do 15.00.
§ 31
Rozdział VIII
Ochrona pracy kobiet i młodocianych
§ 32
§ 33
Rozdział IX
Obowiązki w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej
§ 34
a) organizowanie pracy w sposób zapewniający BHP;
b) zapoznać pracowników z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
c) zapewnić przestrzeganie w DPS przepisów oraz zasad BHP, wydawać polecenia służbowe usunięcia uchybień w tym zakresie oraz kontrolować wykonanie tych poleceń, zapewnić wykonanie nakazów, decyzji, wystąpień i zarządzeń wydawanych przez organy nadzoru nad warunkami pracy;
d) prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie BHP w celu zapoznania pracowników z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami o ochronie przeciwpożarowej;
e) kierowanie pracowników na profilaktyczne badania lekarskie;
f) dostarczanie pracownikom środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz prowadzić stosowne zapisy tzn. Kartę odzieży i środków ochrony;
g) zapewnienie środków do udzielenia pierwszej pomocy w razie wypadku.
§ 35
Pracodawca i pracownicy zobowiązani są do ścisłego przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów o ochronie przeciwpożarowej.
§ 36
Pracodawca oraz osoby kierujące pracownikami są obowiązani znać w zakresie niezbędnym do wykonywania ciążących na nich obowiązków, przepisy oraz zasady BHP.
§ 37
a) poddawać się szkoleniu BHP;
b) wykonywać pracę zgodnie z przepisami i zasadami BHP;
c) dbać o należyty stan maszyn, urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy;
d) stosować środki ochrony zbiorowej i używać środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia zgodnie z przeznaczeniem;
e) poddawać się badaniom lekarskim;
f) zawiadamiać przełożonych o wypadkach i zagrożeniach i ostrzegać przed nimi współpracowników;
g) współdziałać z Pracodawcą i przełożonymi w wypełnianiu obowiązków BHP.
§ 38
§ 39
Pracownik w zakresie ochrony przeciwpożarowej jest obowiązany znać przepisy i zasady postępowania, a w szczególności do jego podstawowych obowiązków należy:
a) dbanie o należyty stan bezpieczeństwa przeciwpożarowego na stanowisku pracy;
b) dokładne zaznajomienie się z rozmieszczeniem instalacji gaśniczej, sprzętu gaśniczego, wyjść ewakuacyjnych i telefonów;
c) znajomość zasad postępowania w przypadku pożaru;
d) powiadomić o pożarze odpowiednie służby pod numer alarmowy 112, 998, a w przypadku konieczności pomocy medycznej pod numer 999;
e) stosować się do poleceń kierującego akcją ratowniczą.
§ 40
§ 41
§ 42
Pracodawca obowiązany jest informować pracowników o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną przez nich pracą. Każdy pracownik po zapoznaniu się z kartą oceny ryzyka zawodowego podpisuje stosowne oświadczenie, które jest wpinane do jego akt osobowych.
§ 43
Pracodawca przeprowadza na swój koszt badania i pomiary czynników szkodliwych dla zdrowia, występujących w zakładzie pracy, a wyniki tych badań i pomiarów udostępnia pracownikom poprzez umieszczenie ich na tablicy ogłoszeń.
§ 44
§ 45
a) szkolenie wstępne ogólne i na stanowisku pracy;
b) szkolenie okresowe.
a) instruktażu;
b) seminarium;
c) kursu;
d) samokształcenia kierowanego.
§ 46
Palenie tytoniu w zakładzie pracy możliwe jest tylko w miejscach specjalnie do tego wyznaczonych.
Rozdział X
Odpowiedzialność porządkowa pracowników
§ 47
a) upomnienia;
b) nagany.
§ 48
§ 49
a) nagroda uznaniowa zgodnie z Regulaminem Wynagradzania;
b) pochwała pisemna;
c) pochwała publiczna;
d) dyplom uznania.
Rozdział XI
Przepisy końcowe
§ 51
Dyrektor DPS przyjmuje pracowników w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek od 8.00 – 10.00. W przypadku nieobecności Dyrektora w tym dniu pracownicy przyjmowani są w pierwszym dniu pracy Dyrektora.
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Ślesinie
/-/ Joanna Wołyńska
Załącznik nr 1 do Regulaminu Pracy DPS
WYKAZ PRAC WZBRONIONYCH KOBIETOM
Nie wolno zatrudniać kobiet przy pracach szczególnie uciążliwych lub szkodliwych dla zdrowia, wymienionych w wykazie prac wzbronionych kobietom.
- 12 kg – przy pracy stałej;
- 20 kg – przy pracy dorywczej (do 4 razy na godzinę w czasie zmiany roboczej).
- 50 N – przy pracy stałej;
- 100 N – przy pracy dorywczej (do 4 razy na godzinę w czasie zmiany roboczej).
- 120 N – przy pracy stałej;
- 200 N - przy pracy dorywczej (do 4 razy na godzinę w czasie zmiany roboczej).
- 8 kg – przy pracy stałej;
- 15 kg – przy pracy dorywczej (do 4 razy na godzinę w czasie zmiany roboczej).
- 50 kg – przy przewożeniu na taczkach jednokołowych;
- 80 kg – przy przewożeniu na wózkach 2,3 i 4 kołowych;
- 300 kg – przy przewożeniu na wózkach po szynach.
Wyżej podane dopuszczalne masy ciężarów obejmują również masę urządzenia transportowego i dotyczą przewożenia ciężarów po powierzchni równej i gładkiej o pochyleniu nie przekraczającym:
2 proc. – przy pracach wymienionych w pkt. 1 i 2
1 proc. – przy pracach wymienionych w pkt. 3
W przypadku przewożenia ciężarów po powierzchni nierównej, w sposób określony w pkt. 1 i 2 masa ciężarów nie może przekraczać 60% wielkości podanych w tych punktach.
- wszystkie prace, przy których najwyższe wartości obciążenia pracą fizyczną, mierzone wydatkiem energetycznym netto na wykonanie pracy, przekraczają 2900 KJ na zmianę roboczą;
- prace wymienione w ust. 2-6, jeżeli występuje przekroczenie ¼ określonych w nich wartości;
- prace w pozycji wymuszonej;
- prace w pozycji stojącej łącznie ponad 3 godziny w czasie zmiany roboczej.
Kobietom w ciąży i w okresie karmienia:
Składowe drgań |
Wartości ważone przyspieszenia drgań (m/s²) |
||
k ≤ 2 |
2 < k ≤ 3 |
k > 3 |
|
X, Y, Z |
0,26 |
0,6 |
0,93 |
Składowe drgań |
Wartości ważone przyspieszenia drgań (m/s²) |
||
k ≤ 2 |
2 < k ≤ 3 |
k > 3 |
|
Poziome X, Y, (x, y) Pionowe Z (z) |
0,1 0,13 |
0,15 0,2 |
0,3 0,4 |
- prace w środowisku, w którym poziom ekspozycji na hałas, odniesiony do 8 godzinnego dnia pracy, mierzony zgodnie z Polskimi Normami, przekracza wartość 65 dB;
- prace w środowisku, w którym poziom ciśnienia akustycznego hałasu infradźwiękowego, mierzony zgodnie z Polskimi Normami, przekracza wartości podane w tabeli (dla 8 godzinnej ekspozycji na hałas):
Częstotliwość środkowa pasm oktawowych (Hz) |
Poziom ciśnienia akustycznego (dB) |
8,16 31,5 |
85 80 |
- prace w środowisku, w którym poziom ciśnienia akustycznego hałasu ultradźwiękowego, mierzony zgodnie z PN, przekracza wartości podane w tabeli (dla 8 godzinnej ekspozycji na hałas):
Częstotliwość środkowa pasm tercjowych (kHz) |
Dopuszczalny poziom ciśnienia akustycznego (dB) |
10; 12,5; 16 20 25 31,5; 40; 50; 63; 80; 100 |
77 87 102 107 |
- każda praca w warunkach narażenia na drgania o ogólnym oddziaływaniu na organizm człowieka.
- prace w zasięgu pól elektromagnetycznych o natężeniach przekraczających wartości dla sfery bezpiecznej;
- prace w środowisku, w którym występuje przekroczenie ¼ wartości najwyższych dopuszczalnych natężeń promieniowania nadfioletowego, określonych w przepisach w sprawie najwyższych dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
- prace w warunkach narażenia na promieniowanie jonizujące;
- prace przy obsłudze monitorów ekranowych – powyżej 4 godzin na dobę.
Kobietom w ciąży:
- praca na wysokości – poza stałymi galeriami, pomostami, podestami i innymi stałymi podwyższeniami, posiadającymi pełne zabezpieczenie przed upadkiem (bez potrzeby stosowania środków ochrony indywidualnej przed upadkiem) oraz wchodzenie i schodzenie po drabinach i klamrach;
- prace w wykopach oraz w zbiornikach otwartych.
Kobietom w ciąży i w okresie karmienia:
- prace w wymuszonym rytmie pracy (na przykład na taśmie);
- prace wewnątrz zbiorników i kanałów;
- prace stwarzające ryzyko ciężkiego urazu fizycznego lub psychicznego,
np. gaszenie pożarów, udział w akcjach ratownictwa chemicznego, usuwanie
skutków awarii.
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Ślesinie
/-/ Joanna Wołyńska
Załącznik Nr 2 do Regulaminu Pracy DPS
Określenie rodzajów środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz środków higieny osobistej |
|||
Lp. |
Stanowisko |
Rodzaj |
Ilość lub okresy użytkowania |
1. |
Kierowca zaopatrzeniowiec |
Buty skórzano-gumowe |
2 lata |
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
Fartuch drelichowy |
2 lata |
||
Rękawice ochronne |
12 szt. do zużycia |
||
Fartuch gumowy przedni |
Do zużycia-dyspozycyjny |
||
Buty gumowe |
Do zużycia-dyspozycyjne |
||
Okulary słoneczne |
2 lata |
||
Krem do rąk 100g |
4 szt. na rok |
||
2. |
Sprzątaczka Pokojowa |
Buty profilaktyczne tekstylne |
1 rok |
Fartuch tkaninowy |
1,5 roku |
||
Rękawice gumowe |
1 na kwartał |
||
Krem do rąk 100g |
1 szt. na kwartał |
||
Kalosze |
Do zużycia-dyspozycyjne |
||
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
3. |
Pielęgniarki |
Komplet-bluza,spódnica,spodnie |
3 lata |
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
Buty profilaktyczne tekstylne |
1 rok |
||
Rękawice ochronne |
Do zużycia |
||
Krem do rąk 100g |
4 szt. na rok |
||
4. |
Robotnik gospodarczy Rzemieślnik |
Ubranie robocze lub fartuch |
2 lata |
Kurtka przeciwdeszczowa |
3 lata |
||
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
Czapka ocieplana |
4 okresy zimowe |
||
Buty skórzano-gumowe |
1 rok |
||
Rękawice ochronne |
Do zużycia |
||
Krem do rąk 100g |
4 szt. na rok |
||
5. |
Praczki |
Fartuch tkaninowy |
2 lata |
Buty profilaktyczne |
1 rok |
||
Fartuch przedni gumowy |
Do zużycia |
||
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
Krem do rąk 100g |
4 szt. na rok |
||
Rękawice gumowe |
Do zużycia |
||
6. |
Magazynier |
Fartuch tkaninowy |
3 lata |
Rękawice ochronne |
Do zużycia |
||
Krem do rąk 100g |
4 szt. na rok |
||
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
7. |
Szef kuchni Kucharka Pomoc kuchenna |
Fartuch tkaninowy |
2 lata |
Rękawice ochronne |
Do zużycia |
||
Fartuch przedni gumowy |
Do zużycia-dyspozycyjny |
||
Krem do rąk 100g |
4 szt. na rok |
||
Buty profilaktyczne |
1 rok |
||
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
8. |
Opiekunowie |
Komplet-bluza,spódnica,spodnie |
3 sezony letnie |
Dresy |
3 sezony zimowe |
||
Obuwie sportowe |
2 lata |
||
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
T-shirt |
1 rok |
||
Kalosze |
Do zużycia-dyspozycyjne |
||
Fartuch przedni gumowy |
Do zużycia-dyspozycyjny |
||
Krem do rąk 100g |
4 szt. na rok |
||
9. |
Terapeuci |
Dresy |
3 lata |
Obuwie sportowe |
3 lata |
||
Ocieplacz |
4 okresy zimowe |
||
T-shirt |
1 rok |
||
Fartuch drelichowy |
3 lata |
||
Krem do rąk 100g |
4 szt. na rok |
||
10. |
Dietetyk |
Fartuch tkaninowy |
3 lata |
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
w Ślesinie
/-/ Joanna Wołyńska