Rejestr zmian

DokumentZmianaDataAutor
Nabór na stanowisko Referenta ds. gospodarczych i żywieniaUtworzenie dokumentu2024-01-15 22:03:45Joanna Bartek
Plan zamówień publicznych na rok 2023Modyfikacja dokumentu2023-12-06 12:41:01Joanna Bartek
Plan zamówień publicznych na rok 2023Modyfikacja dokumentu2023-11-26 21:45:28Joanna Bartek
Plan zamówień publicznych na rok 2023Modyfikacja dokumentu2023-11-26 21:43:39Joanna Bartek
Plan zamówień publicznych na rok 2023Modyfikacja dokumentu2023-11-26 21:40:55Joanna Bartek
Plan zamówień publicznych na rok 2023Modyfikacja dokumentu2023-11-26 21:38:35Joanna Bartek
Plan zamówień publicznych na rok 2023Modyfikacja dokumentu2023-11-26 21:35:45Joanna Bartek
Plan zamówień publicznych na rok 2023Modyfikacja dokumentu2023-11-26 21:35:19Joanna Bartek
Plan zamówień publicznych na rok 2022Modyfikacja dokumentu2023-11-26 21:30:13Joanna Bartek
Plan zamówień publicznych na rok 2022Modyfikacja dokumentu2023-11-26 21:28:55Joanna Bartek
Plan zamówień publicznych na rok 2022Modyfikacja dokumentu2023-11-26 21:25:28Joanna Bartek
Plan postępowań o udzielenie zamówień przewidywanych w roku 2023-3Modyfikacja dokumentu2023-11-26 21:19:23Joanna Bartek
Plan zamówień publicznych na rok 2022Modyfikacja dokumentu2023-11-26 21:16:32Joanna Bartek
Plan postępowań o udzielenie zamówień przewidywanych w roku 2023Modyfikacja dokumentu2023-11-26 21:13:27Joanna Bartek
Nabór na stanowisko referenta ds. księgowości-1Modyfikacja dokumentu2023-11-16 13:27:41Joanna Bartek
Nabór na stanowisko referenta ds. księgowości-1Modyfikacja dokumentu2023-11-16 13:24:30Joanna Bartek
Sprawozdanie z wykonania planu zamówień publicznych za III kwartał 2023 rokuModyfikacja dokumentu2023-10-27 22:07:53Joanna Bartek
Sprawozdanie z wykonania planu zamówień publicznych za III kwartał 2023 rokuUtworzenie dokumentu2023-10-27 22:04:26Joanna Bartek
Nabór na stanowisko referenta ds. księgowości-1Modyfikacja dokumentu2023-10-11 18:39:27Joanna Bartek
Nabór na stanowisko referenta ds. księgowości-1Utworzenie dokumentu2023-10-11 18:32:25Joanna Bartek