Lisków, 12.09.2008 r.
Wójt Gminy Lisków
ul. ks. Wacława Blizińskiego 56
62-850 Lisków
Nr sprawy: OR/ZP/3410/03/08
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot zamówienia:
Dostawa samochodu 9-osobowego dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Swobodzie.
Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
GMINA LISKÓW
z siedzibą w:
Urząd Gminy Lisków
ul. ks. Wacława Blizińskiego 56
62-850 Lisków
tel.: 062 7634 114; fax: 062 7634 021
strona internetowa: www.liskow.pl ; bip.liskow.pl
e-mail: gmina@liskow.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 – 16.00
od wtorku do piątku 7.30 – 15.30
1. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14.000 euro i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007r., Nr 1223, poz. 1655 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą”.
2.Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
- strona internetowa: bip.liskow.pl
- Urząd Gminy w Liskowie, pokój nr 4 – sekretariat (I piętro)
- drogą pocztową.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Ø Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego (model 2008) samochodu 9 osobowego o masie całkowitej poniżej 3,5 T dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Swobodzie.
Ø Pojazd musi służyć do przewozu 9 osób (8 pasażerów + kierowca) w tym umożliwiać przewóz 2 osób na wózkach inwalidzkich.
Ø Kluczowe parametry:
1) ilość miejsc 9 (kierowca + 8 pasażerów),
2) możliwość transportu 2 osób na wózkach inwalidzkich,
3) silnik wysokoprężny; turbo-diesel, pojemność – nie więcej niż 2000 cm3, moc – nie mniej niż 100 km,
4) skrzynia biegów manualna,
5) wspomaganie układu hamulcowego i kierowniczego,
6) klimatyzacja manualna,
7) układ ABS,
8) układ stabilizacji toru jazdy ESP (Zamawiający dopuszcza samochód bez systemu ESP),
9) hamulce tarczowe z przodu,
10) immobiliser,
11) możliwość szybkiego wymontowania foteli w części pasażerskiej w celu przewozu osób na wózkach inwalidzkich,
12) wyposażenie pojazdu w radio-odtwarzacz (płyty CD),
13) w wyposażeniu zapasowy zestaw czterech opon zimowych,
14) centralny zamek z pilotem,
15) gwarancja na silnik minimum dwa lata bez limitu kilometrów,
16) wymagane kolory: granatowy, srebrny, czerwony, niebieski,
17) poduszki bezpieczeństwa „air bag”, min. 2 sztuki-dla kierowcy i pasażera (Zamawiający dopuszcza samochód z jedną poduszką powietrzną dla kierowcy).
Zabudowa przejazdu do przewozu 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich:
- antypoślizgowa wykładzina na całej długości,
- wszystkie najazdy i mocowania powinny posiadać atesty,
- łatwo demontowalne kanapy tylne,
- nakładka ochronna na progi,
- szyny umożliwiające zamontowanie 2 wózków inwalidzkich,
- pasy do mocowania 2 wózków inwalidzkich,
- pasy do mocowania 2 osób niepełnosprawnych,
- najazdy antypoślizgowe,
-dodatkowe oznakowanie z przodu i tyłu zgodne z przepisami ruchu drogowego tj. oklejenie pojazdu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych,
-samochód po zabudowie musi posiadać homologację na przewóz 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
Ø Kody opisujące przedmiot zamówienia:
Wspólny Słownik Zamówień
Główny przedmiot: Kod CPV 34.11.00.00-1 Samochody osobowe
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany (nieprzekraczalny) termin wykonania zamówienia, tj. termin dostawy pojazdu 28.10.2008 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
- posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt 1.1 do 1.4,
- podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Prawa zamówień publicznych.
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
8. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 23.09.2008 r. do godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Lisków
ul. ks. Wacława Blizińskiego 56
62-850 Lisków
pokój nr 4 - sekretariat (I piętro).
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 23.09.2008 r. o godz. 10:10
Urząd Gminy Lisków
ul. ks. Wacława Blizińskiego 56
62-850 Lisków
pokój nr 9 – sala posiedzeń (I piętro).
12. Termin związania z ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 23.10.2008 r.
13. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało zamieszczone na stronach Biuletynu Zamówień Publicznych dnia 12.09.2008 r.
14. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
1) Karol Matczak – kierownik Zakładu Aktywności Zawodowej w Swobodzie, tel. 062/ 7634033
2) Anna Jóźwiak – podinspektor w Urzędzie Gminy w Liskowie (sekretariat), tel. 062/7634114.
15. Informacje dodatkowe:
Zakup samochodu 9-osobowego dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Swobodzie jest współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Wójt Gminy Lisków
/-/ Maria Krawiec
Załączniki do SIWZ: