Archiwum - przetargi

Ogłoszenie o zamówieniu na: Realizację zajęć pływackich na krytym basenie: nauka i doskonalenie pływania dla uczniów Szkół Podstawowych i Gimnazjum z terenu Gminy Lisków

                            

 

Wójt Gminy Lisków                                                                                      Lisków,05.03.2009 r.      

ul. ks. W. Blizińskiego 56

62-850 Lisków

                                                                                                                    

Nr sprawy: OR/ZP 3410 - 1/09

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE  ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Przedmiot zamówienia:

Realizacja zajęć pływackich na krytym basenie: nauka i doskonalenie pływania dla uczniów Szkół Podstawowych i Gimnazjum z terenu Gminy Lisków.

 

1. Zamawiający

GMINA LISKÓW

z siedzibą w:

Urząd Gminy Lisków

ul. ks. Wacława Blizińskiego 56

62-850 Lisków

tel.: 062 7634 114;  fax: 062 7634 021

strona internetowa: www.liskow.pl ; bip.liskow.pl      

e-mail: gmina@liskow.pl  

Godziny urzędowania:

poniedziałek 8.00 – 16.00

od wtorku do piątku 7.30 – 15.30

 

2. Tryb zamówienia

1.Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – PZP.

2.Postępowanie o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3. Rodzaj zamówienia: usługa.

 

3.Określenie sposobu uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

-  strona internetowa : bip.liskow.pl

-  Urząd Gminy w Liskowie, pokój nr 4 - sekretariat (I piętro)

-  drogą pocztową.

 

4. Opis przedmiotu zamówienia

 

1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca realizację zajęć pływackich polegających na nauce i doskonaleniu pływania na krytym basenie  dla dzieci i młodzieży w ramach 6 projektów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Działanie 9.5), finansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwami:

  1. „Bezpieczne Kąpielisko – Program nauki i doskonalenia pływania dla uczniów Gimnazjum w Liskowie”;
  2. „Bezpieczne Kąpielisko – Program nauki i doskonalenia pływania dla uczniów Szkoły Podstawowej w Liskowie”;
  3. „Bezpieczne Kąpielisko – Program nauki i doskonalenia pływania dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zakrzynie”;
  4. „Bezpieczne Kąpielisko – Program nauki i doskonalenia pływania dla uczniów Szkoły Podstawowej w Strzałkowie”;
  5. „Bezpieczne Kąpielisko – Program nauki i doskonalenia pływania dla uczniów Szkoły Podstawowej w Ciepielewie”;
  6. „Bezpieczne Kąpielisko – Program nauki i doskonalenia pływania dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zalesiu”.

2.Głównym celem realizacji projektu jest opanowanie oraz doskonalenie przez uczniów podstawowych umiejętności w zakresie pływania w stopniu niezbędnym w codziennym życiu.

Cele szczegółowe projektu:

-          zdobycie wiadomości jak bezpiecznie wypoczywać nad wodą,

-          wspomaganie harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczniów,

-          rozwijanie i doskonalenie sprawności ruchowej i tężyzny fizycznej uczniów,

-          rozwijanie poczucia odpowiedzialności za zdrowie własne i innych,

-          rozwijanie i eksponowanie zainteresowań oraz specyficznych uzdolnień ruchowych w pływaniu,

-         wyposażenie ucznia w zasób umiejętności ruchowych, utylitarnych i sportowych oraz w niezbędny zasób wiedzy o korzyściach wynikających z uprawiania pływania.

 

3. Usługa realizowana będzie w okresie od 01.04.2009 do 15.07.2009 roku dla następujących 6 grup uczniów:

- Gimnazjum w Liskowie                    50 osób

- Szkoła Podstawowa w Liskowie      50 osób

- Szkoła Podstawowa w Zakrzynie     50 osób

- Szkoła Podstawowa w Strzałkowie  50 osób

- Szkoła Podstawowa w Ciepielewie –  46 osób

- Szkoła Podstawowa  w Zalesiu         39 osób.

 

Usługa obejmuje:

-        naukę i doskonalenie umiejętności pływackich;

-       udostępnienie krytego basenu na potrzeby realizacji zajęć sportowo - rekreacyjnych z możliwością korzystania z niezbędnego zaplecza (tj.: szatni, natrysków, suszarek i sanitariatów, itp.);

-        zapewnienie opieki instruktorskiej i ratowniczej podczas realizacji zajęć na basenie.

 

Kody opisujące przedmiot zamówienia:

Wspólny Słownik Zamówień

Główny przedmiot: Kod CPV 92610000-0 Usługi świadczone przez ośrodki sportowe.

 

4. Zakres realizacji zajęć:

a)    Zamawiający przewiduje realizację usługi w ilości 24 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 minut) dla każdej z 6 grup uczniów. Łącznie Zamawiający w czasie trwania umowy zleci wykonanie 144 godzin lekcyjnych nauki i doskonalenia pływania.

b)    Szczegółowy harmonogram zajęć ustalony zostanie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po wyborze oferty.

c)   W ramach oferty Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę instruktorów pływania i ratowników, którzy  realizować będą zajęcia nauki i doskonalenia pływania dla określonych w punkcie powyżej 6 grup uczniów.

 

5. Opis części zamówienia

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  

6. Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

7.Oferty wariantowe                                                                                                                

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

8. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany(nieprzekraczalny) termin wykonania zamówienia: od 01.04.2009 do 15.07.2009 roku.

9. Aukcja elektroniczna        

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

10. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania  tych warunków.

 

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych:

1)     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia – na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  1. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:

1)      przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: „spełnia – nie spełnia”,

2)      nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.       wypełniony i podpisany formularz ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ;

2.      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert;

3.       w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien  zostać ustanowiony pełnomocnik, a zatem oferent winien dołączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa, przy czym pełnomocnictwo to może dotyczyć reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.       Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ;

5.       Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych  – stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ;

6.       Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości w opłacaniu podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji  właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7.       Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS/KRUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub za zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji  właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8.       Wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy -  w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (należy wskazać wykonanie co najmniej 3 usług i załączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie) – Załącznik Nr 4 do SIWZ.

9.       Wykaz części (elementów) zamówienia, której wykonanie  oferent  powierzy podwykonawcom – Załącznik Nr 5 do SIWZ.

10.   Zaakceptowany projekt umowy (istotne postanowienia umowy) Załącznik Nr 6 do SIWZ.

 

11.Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto zamówienia (cena – 100 %). Ocena ofert będzie dokonywana wyłącznie w oparciu o informacje w nich zawarte.

W toku oceny ofert zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów liczonych według następującego wzoru:

 

najniższa oferowana cena / oferowana cena badana *100% = liczba punktów

 

punktacja 0-100 (100%=100 pkt.)

 

13. Miejsce oraz termin składania ofert i ich otwarcia

 

v      Oferty należy składać na adres Zamawiającego lub w jego siedzibie:

Urząd Gminy Lisków

ul. ks. Wacława Blizińskiego 56

62-850 Lisków

      pokój nr 4 – sekretariat (I piętro).

      do dnia 16.03.2009 r. do godz. 10:00

 

v      Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 9 - sala posiedzeń)             

       w  dniu 16.03.2009 r. o godz. 10:10

 

14. Termin związania ofertą

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

15. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych:

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zostało zamieszczone na stronach Biuletynu Zamówień Publicznych dnia 05.03.2009 r., Nr ogłoszenia 51600 – 2009.

 

16. Osobą uprawnioną ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:          

Elżbieta Bruź – Kierownik Referatu Oświaty (tel. 062 7634 052).

 

 

 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

 

Wójt Gminy Lisków

  /-/ Maria Krawiec

 

  

                                                                                                              

 

Lista wiadomości