Archiwum - przetargi

Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę drogi gminnej w miejscowości Strzałków o długości 0,840 km.

Lisków dnia, 19.03.2009r.

 

Numer sprawy ROI/ZP/3410/II/09     

 

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

 

1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi  gminnej w miejscowości Strzałków  o długości 0,840 km.

 

2. Nazwa i adres zamawiającego:

    Urząd Gminy Lisków

    ul. ks. W. Blizińskiego 56

    62-850 Lisków

    tel. (062) 76 34 807 fax. 76 34 021

    strona internetowa: www.liskow.pl

    E-mail:gmina@liskow.pl

    Godziny urzędowania: poniedziałek: 800-1600,     wtorek – piątek: 730-1530

 

3. Określenie trybu zamówienia:

    Przetarg nieograniczony

 

4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

  - strona internetowa: www.liskow.pl

   - Urząd Gminy Lisków, pokój nr 6, w godz. 730-1530

  - drogą pocztową

 

5. Opis przedmiotu zamówienia:

 

5.1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi  gminnej w miejscowości Strzałków  o długości 0,840 km.

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Strzałków w gminie Lisków ma długość 0,840 km. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową szerokości około 4,0m. Szerokość pasa drogowego około 5,0 - 6,0 m, nie posiada urządzonych rowów przydrożnych. Oś drogi przebiega  w środku pasa gruntowego. Układ jezdni pokazano na planie sytuacyjnym.

 

PARAMETRY TECHNICZNE

- klasa techniczna D (dojazdowa),

- kategoria ruchu – KR1,

- szybkość projektowa Vp 30km/zakresie,

- szerokość jezdni 4,0 m z poszerzeniem na dojeździe do skrzyżowania z droga powiatową do

szerokości 4,5 m,

- szerokość korony 5, 0 m,

- pobocza utwardzone pospółką zakresie grubości 15 cm obustronnie po 0,5m,

- pochylenie poprzeczne jezdni 2% dwustronne.

 

W zakresie zamówienia przewiduje się:

- profilowanie i zagęszczenie podłoża 4240 m2

- wykonanie wyrównania podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie

grubości 20 cm 3568 m2

- wykonanie skropienia podbudowy emulsją asfaltową  i wykonanie nawierzchni z mieszanek

mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości  4cm  3400m2

- uzupełnienie poboczy  pospółką do poziomu nawierzchni tj. o grubości 15 cm 840 m2

 

 

5.2.Kod opisujący przedmiot zamówienia (słownik CPV):

      Główny przedmiot: 45233140-2: Roboty drogowe           

 

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

 

9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

10. Termin wykonania zamówienia: 31.05.2009r.

 

11. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy.

1)      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, co oznacza, że
- prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem; zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej i aktualnym członkostwem w izbie samorządu zawodowego.

2)      Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują 

     osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: Wykonawca wykonał w

     okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie

     co najmniej 1 zamówienie związane z wykonywaniem robót budowlanych

     odpowiadającym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z potwierdzeniem
     należytego wykonania wskazanego przez Wykonawcę zamówienia; zatrudnili w 

     okresie  ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy –

     w tym okresie co najmniej 2 pracowników produkcyjnych.

3)  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4)  Udzielą 36 miesięcznej rękojmi na wykonane zamówienia.

5)  Zaakceptują 30 dniowy termin płatności faktur.

6)  Zaakceptują termin realizacji do dnia 31.05.2009r.

7) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego- na  podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.

8) Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty muszą być dołączone  oświadczenia lub dokumenty wymienione w Rozdziale X SIWZ.

9) Ocena spełniania warunków, odbędzie się zgodnie z formułą „spełniania-nie spełniania”,    na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział X SIWZ.

 

12. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz
z ofertą.

 

1)      Ofertę według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ.

2)      Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo

       zamówień publicznych – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.

3)      Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót, który

      stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ.

4)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji

      działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub

      zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż

      6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

a) osoby tworzące spółkę osobową powinny złożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że nie zalegają
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne jako osoba fizyczna – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6)      Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

– Zamawiający wymaga aby kierownik budowy wskazany przez Wykonawcę posiadał uprawnienia budowlane w specjalności – budowy i robót w zakresie dróg, a także do kierowania budową oraz oświadczenie o gotowości współpracy z Wykonawcą, w przypadku, gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem a także ważne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Samorządu Zawodowego.

7)      Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z wykonywaniem robót budowlanych odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ (Doświadczenie zawodowe).

8)      Informacje na temat liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie –  wykaz osób, które będą uczestniczyć w zamówieniu - wzór stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.

9)      Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca – wzór stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ.

 

13. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

14. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

      Cena – 100 %

 

15. Miejsce i termin składania ofert:

      Urząd Gminy Lisków, ul. ks. W. Blizińskiego 56, 62-850 Lisków,

      pokój nr 6 do dnia 10.04.2009 r. do godz. 1000

 

16. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      Urząd Gminy Lisków, ul. ks. W. Blizińskiego 56,62-850 Lisków,

      w sali posiedzeń, I piętro dnia  10.04.2009 o godz. 1010

 

17. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

18. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

     1) Tomasz Brodziak – Kierownik Referatu, tel. (062) 76 34 803

      

19. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono na stronach Biuletynu Zamówień

      Publicznych dnia 19.03.2009r. pod numerem 69662-2009.

 

 

                                                                                                       Wójt Gminy Lisków

                                                            /-/ Maria Krawiec

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

 

          Załączniki do SIWZ:

 

Nr 1 - Wzór formularza oferty

Nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Nr 3 - Kosztorys ofertowy (ślepy kosztorys)

Nr 4 - Projekt umowy

Nr 5 - Szczegółowa specyfikacja techniczna

Nr 6 - Doświadczenie zawodowe

Nr 7 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

Nr 8 - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń

 

 

Lista wiadomości