Archiwum - przetargi

Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Nadzież - Karolina o długości 0,649 km.

Numer sprawy ROI/ZP/3410/IV/09                                    Lisków dnia, 24.04.2009r.

 

 

 

           OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

1.Przedmiot zamówienia:

Przebudowa drogi  gminnej w miejscowości Nadzież - Karolina  o długości 0,649 km.

 

2. Nazwa i adres zamawiającego:

    Urząd Gminy Lisków

    ul. ks. W. Blizińskiego 56

    62-850 Lisków

    tel. (062) 76 34 807 fax. (062) 76 34 021

    strona internetowa: www.liskow.pl

    E-mail:gmina@liskow.pl

    Godziny urzędowania: poniedziałek: 800-1600,     wtorek – piątek: 730-1530

 

3. Określenie trybu zamówienia:

    Przetarg nieograniczony

 

4. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

  - strona internetowa: www.liskow.pl

   - Urząd Gminy Lisków, pokój nr 6, w godz. 730-1530

  - drogą pocztową

 

5. Opis przedmiotu zamówienia:

 

5.1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi  gminnej w miejscowości Nadzież - Karolina  o długości 0,649 km.

Układ jezdni pokazano na planie sytuacyjnym.

PARAMETRY TECHNICZNE

- klasa techniczna L (lokalna),

- kategoria ruchu – KR1,

- szybkość projektowa Vp 40km/h,

- szerokość jezdni 4,5 m ,

- szerokość korony 6,5

- szerokość poboczy ziemnych 0,75 -1,0m. dwustronnie,

- pochylenie poprzeczne jezdni 2% dwustronne.

W zakresie zamówienia przewiduje się:

- profilowanie istniejącej nawierzchni żwirowej wraz z wykonaniem koryta i robót ziemnych na odcinku od 2,865 -3,514 km

- wykonanie podbudowy poprzez ułożenie warstwy grubości 23 cm z kamienia łamanego twardego stabilizowanego mechanicznie,

- wykonanie skropienia podbudowy emulsją asfaltową  w ilości 0,7 kg/m2

-  wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości  5cm 

- uzupełnienie poboczy gruntem obustronnie na szerokość 0,75-1,0 m na średnią grubość 15 cm

 

 

5.2.Kod opisujący przedmiot zamówienia (słownik CPV):

      Główny przedmiot: 45233140-2: Roboty drogowe         

 

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

 

9. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

10. Termin wykonania zamówienia: 30.07.2009r.

 

11. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy.

1)      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, co oznacza, że
- prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem; zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej i aktualnym członkostwem w izbie samorządu zawodowego.

2)      Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują 

     osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: Wykonawca wykonał w

     okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie

     co najmniej 1 zamówienie związane z wykonywaniem robót budowlanych

     odpowiadającym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z potwierdzeniem
     należytego wykonania wskazanego przez Wykonawcę zamówienia; zatrudnili w 

     okresie  ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy –

     w tym okresie co najmniej 2 pracowników produkcyjnych.

3)  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4)  Udzielą 36 miesięcznej rękojmi na wykonane zamówienia.

5)  Zaakceptują 30 dniowy termin płatności faktur.

6)  Zaakceptują termin realizacji do dnia 30.07.2009r.

7) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego- na  podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.

8) Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty muszą być dołączone  oświadczenia lub dokumenty wymienione w Rozdziale X SIWZ.

9) Ocena spełniania warunków, odbędzie się zgodnie z formułą „spełniania-nie spełniania”,    na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział X SIWZ.

 

12. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz
z ofertą.

 

1)      Ofertę według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ.

2)      Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo

       zamówień publicznych – według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.

3)      Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót, który

      stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ.

4)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji

      działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub

      zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż

      6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5)      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

a) osoby tworzące spółkę osobową powinny złożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że nie zalegają
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne jako osoba fizyczna – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6)      Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

– Zamawiający wymaga aby kierownik budowy wskazany przez Wykonawcę posiadał uprawnienia budowlane w specjalności – budowy i robót w zakresie dróg, a także do kierowania budową oraz oświadczenie o gotowości współpracy z Wykonawcą, w przypadku, gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem a także ważne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Samorządu Zawodowego.

7)      Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z wykonywaniem robót budowlanych odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ (Doświadczenie zawodowe).

8)      Informacje na temat liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie –  wykaz osób, które będą uczestniczyć w zamówieniu - wzór stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.

 

13. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

14. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

      Cena – 100 %

 

15. Miejsce i termin składania ofert:

      Urząd Gminy Lisków, ul. ks. W. Blizińskiego 56, 62-850 Lisków,

      pokój nr 6 do dnia 18.05.2009 r. do godz. 1000

 

16. Miejsce i termin otwarcia ofert:

      Urząd Gminy Lisków, ul. ks. W. Blizińskiego 56,62-850 Lisków,

      w sali posiedzeń, I piętro dnia  18.05.2009 o godz. 1010

 

17. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

18. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

     1) Tomasz Brodziak – Kierownik Referatu, tel. (062) 76 34 803

      

19. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania zamieszczono na stronach Biuletynu Zamówień

      Publicznych dnia 24.04.2009r. pod nr 121416-2009.

 

 

 

                                                                                                     Wójt Gminy

                                                                                                /-/ Maria Krawiec

 

                                                                                 

 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 

Załączniki do SIWZ:

 

 Załączniki:

Lista wiadomości