Ogłoszenia o przetargach
Ogłoszenie o zamówieniu na: Wyposażenie targowiska pod nazwą "Mój Rynek"
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lisków , ul. ks. Wacława Blizińskiego 56, 62-850 Lisków, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7634 114, faks 0-62 7634 021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.liskow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie targowiska pod nazwą Mój Rynek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie targowiska pod nazwą Mój Rynek w miejscowości Lisków. Dostawa i montaż wyposażenia targowiska obejmuje: - 1 NAMIOT o wym. 12 m (szerokość) x 30m (długość) wysokość boku 3 m. konstrukcja namiotu z pełnych profili stalowych, pokrycie dachu materiałem poliestrowym powlekanym PVC o wysokiej jakości i długiej żywotności o gramaturze ok. 650 g/m2 w kolorze białym. Na powłokę PVC wymagany jest atest przeciwpożarowy na trudnopalność. Namiot o budowie modułowej z konstrukcją co 3 metry. Dach spadowy o kącie nachylenia 22o. Konstrukcja stalowa, cynkowana ogniowo, przystosowana do użytku całorocznego, wykonana z profili stalowych. - 3 KIOSKI o wymiarach ok. 8m2 ( 3m x 2,7 m ) ściany oraz strop z płyty warstwowej z rdzeniem styropianowym. Okno kasowe-PCV , 2 okna stałe -PCV drzwi wejściowe pełne ocieplone, attykę z 3 stron obiektu, rynnę, ladę na zewnątrz kiosku z okienkiem kasowym, podłogą, podłączeniem niezbędnych instalacji, montaż we wskazanym miejscu. - 30 szt. stołów składanych o wymiarach 80 cm (szerokość) x 78 cm (wysokość) x 200 cm (długość). Blat stołu drewniany dwustronnie laminowany o najwyższej klasie ścieralności i grubości co najmniej 2,7 cm, oparty na ramie metalowej zabezpieczony przed samoczynnym złożeniem, wyposażony w stopki gumowe zabezpieczające przed przesuwaniem. Części metalowe malowane farbą podkładową i nawierzchniową w kolorze czarnym, antykorozyjną i wodoodporną. - 60 szt. ławek składanych o wymiarach 25 cm (szerokość) x 50 cm (wysokość)x 200cm (długość) o siedziskach z drewna dwukrotnie lakierowanego o grubości co najmniej 2,7 cm opartych na ramie metalowej, zabezpieczone przed samoczynnym złożeniem wyposażone w stopki gumowe zabezpieczające przed przesuwaniem. Części metalowe malowane farbą podkładową oraz nawierzchniową w kolorze czarnym, antykorozyjną i wodoodporną. - WC typu TOI TOI o wymiarach podstawa 1200 mm x 1200 mm , wysokość 2350 mm wyposażony w bezodpływowy zbiornik z wentylacją o pojemności co najmniej 250L, pisuar, podajnik na 2 rolki papieru toaletowego, antypoślizgową podłogę z zamkiem wewnętrznym, wieszakiem na ubranie, wskaźnikiem wolne zajęte, umywalką, podwójnym systemem wentylacji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.12.00-7, 39.52.25.30-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Oferent powinien wykazać, że zrealizował co najmniej: dwa zadania polegające na dostarczeniu towaru odpowiadającego zakresowi niniejszej specyfikacji o wartości brutto nie mniejszej niż 60 000 zł każde z zadań. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał, że: posiada aktualne i opłacone przynajmniej na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-wypełniony formularz ofertowy -wypełniony kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego jeżeli ta zmiana wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.liskow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lisków, ul. Ks. Wacława Blizińskiego 56, 62-850 Lisków, pokój nr 6, tel. 62 7634807.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lisków, ul. Ks. Wacława Blizińskiego 56, 62-850 Lisków, pokój nr 6, tel. 62 7634807.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków objętych PROW na lata 2007-2013 o tytule operacji Wyposażenie targowiska pod nazwą Mój Rynek w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Lisków
/-/ Maria Krawiec
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
1) Istotne postanowienia umowy
2) Formularz oferty - do wypełnienia
3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - do wypełnienia
4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - do wypełnienia
5) Doświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu - do wypełnienia
6) Informacja o przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
7) Kosztorys ofertowy - do wypełnienia
8) Przedmiar robót
Lista wiadomości