Ogłoszenia o przetargach
Ogłoszenie o zamówieniu na: Modernizację świetlicy wiejskiej w Małgowie
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lisków , ul. ks. Wacława Blizińskiego 56,
62-850 Lisków, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7634 114, faks 0-62 7634 021.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja
świetlicy wiejskiej w Małgowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie obejmuje: a) Docieplenie ścian i dachu; b) Posadzki z paneli i płytek;
c) Wymiana drzwi zewnętrznych; d) Roboty malarskie; e) Altana ogrodowa; f) Plac
zabaw; g) Utwardzenie terenu; h) Wyposażenie zaplecza socjalnego świetlicy
wiejskiej (zgodnie z załącznikiem do SIWZ) - Okap przyścienny skośny
1200x700x450 wykonany ze stali nierdzewnej - 2 szt. - Zlew nierdzewny 2-komorowy
szerokości 60 cm, wysokości 85 cm, długości 220 cm, rozmiary komory 40x40 cm,
głębokość komory 25 cm - 1 szt. - Stół nierdzewny z półką pełną - 3 szt.
szerokość 60 cm, wysokość 85 cm - Zmywarka gastronomiczna w kolorze srebrnym
600x610x850 mm, wymiary kosza 500x500 mm - 1 szt. - Chłodziarko zamrażarka z
zamrażarką na dole wysokość 170 cm, szerokość 60 cm, głębokość 60 cm - 1 szt. -
Szafa chłodnicza 350 l obudowa nierdzewna w komplecie 4 półki szerokość 600 mm,
głębokość 600 mm, 1850 mm - 2 szt. - Kuchnia gazowo - elektryczna - 2 szt.
Szerokość 60 cm, z rożnem i termoobiegiem, kolor srebrny. - Taboret gazowy
1-palnikowy - 2 szt. posiadający 2 pierścienie ognia( palniki dwukomorowe,
palnik o mocy 9,0kW, zawory z zabezpieczeniem przeciw wypływowym, nóżki z
regulowaną wysokością wykonany ze stali nierdzewnej. Wymiary 600 x 600 x 350 mm.
- Regał ze stali chromowanej z ażurowymi półkami - 6 szt. długość 90cm,
szerokość 45cm, wysokość 135cm. - Wózek kelnerski nierdzewny 3 - półkowy
wysokość 85cm, szerokość 50 cm, długość 100 cm - 1 szt. - Krzesło tapicerowane -
50 szt. - Stół świetlicowy - stelaż chrom o rozmiarach 180 cmx80 cmx75 cm - 6
szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9,
45.31.00.00-3, 39.70.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
21.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia
oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga , aby Wykonawca wykazał w ciągu ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzajów i wartości, daty i miejsca
wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących
czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone. Zrealizował co najmniej 1 zadanie polegające na wykonaniu robót
odpowiadającym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie
mniejszej niż 150 000 zł każde z zadań. Ocena spełniania warunku udziału w
postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał a) kierownika budowy, który posiada
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności
konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu
zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz
należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu
zawodowego, b) kierownika robót, który posiada uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie niezbędnym do
wykonywania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
w tym zakresie oraz należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej
izby samorządu zawodowego, Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu
zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia .
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które
będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz ofertowy - wypełnione kosztorysy ofertowe - wykaz części
zamówienia lub zakresu robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom -
wzór stanowi załącznik do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian
W przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego jeżeli ta
zmiana wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń
wynikających z umowy Wykonawca ma prawo żądać przedłużenia terminu wykonania
zamówienia wyłącznie z powodu działania siły wyższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.liskow.pl
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. ks. Wacława
Blizińskiego 56, 62-850 Lisków, pokój nr 6, 627634807.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 19.09.2014 godzina 10:00, miejsce: ul. ks. Wacława Blizińskiego
56, 62-850 Lisków, pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany
jest ze środków w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w
zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania
Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
1) Istotne postanowienia umowy
2) Formularz oferty - do wypełnienia
3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - do wypełnienia
4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - do wypełnienia
5) Doświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu - do wypełnienia
6) Wykaz osób spełniających warunki udziału w postępowaniu - do wypełnienia
7) Oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia i należy do właściwej izby - do wypełnienia
8) Wykaz części zamówienia lub zakresu robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
9) Informacja o przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
10) Kosztorysy ofertowe (ślepe) - do wypełnienia
11) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
>>> BUDOWLANA >>> ELEKTRYCZNA >>> SANITARNA
12) Przedmiar robót
Lista wiadomości