Ogłoszenia o przetargach
Ogłoszenie o zamówieniu na: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Gminy Lisków
Lisków: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z
nieruchomości zamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Gminy
Lisków
Numer ogłoszenia: 94692 - 2015; data zamieszczenia:
24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lisków , ul. ks. Wacława Blizińskiego 56,
62-850 Lisków, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7634 114, faks 0-62 7634 021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.liskow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i
zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych w
granicach administracyjnych Gminy Lisków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na odbiorze, transporcie i
zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Gminy Lisków z nieruchomości
zamieszkałych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów
recyklingu, przygotowania do ponownego użycia lub odzysku oraz ograniczenie masy
odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania,
zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U. z 2013r., poz. 1399 ze
zmianami), a także z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa
Wielkopolskiego na lata 2012 - 2017. Odbiór i zagospodarowania odpadów
komunalnych powstałych i zebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy
Lisków odbywać się będzie z następujących sołectw: Annopol, Budy Liskowskie I,
Budy Liskowskie II, Chrusty, Ciepielew, Józefów, Koźlątków, Lisków,
Lisków-Rzgów, Madalin, Małgów, Nadzież, Pyczek, Strzałków, Swoboda, Trzebienie,
Wygoda, Zakrzyn, Zakrzyn- Kolonia i Żychów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.31.00-7,
90.51.00.00-5, 90.51.40.00-3, 90.51.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie:
01.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8.1.Wykonawca zobowiązany jest do
wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 6.000,00 PLN
(słownie: sześć tysięcy złotych). 8.2.Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca
spośród przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy. 8.3.Wadium wniesione w pieniądzu
(PLN) wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego, prowadzone przez Bank
Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej Oddział Lisków nr 97 8404 0006 2106 0010 3105 0023
z dopiskiem: Wadium, Nr sprawy ROI.271.2.2015 - Odbiór i zagospodarowanie
odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych w granicach
administracyjnych Gminy Lisków 8.4.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach
niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w
osobnej koszulce /nie wpinać trwale do oferty/. Kserokopię dowodu wniesienia
wadium w formie innej niż pieniężna należy natomiast trwale wpiąć do oferty.
8.5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia
z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta
gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności,
która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności
gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty
gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia
przesłanek, o których mowa w art.46 ust.4a i 5 ustawy. 8.6.Kserokopie dowodu
wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego, czy
kserokopie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty.
Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y
uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 8.7.Wykonawca traci wadium wraz z
odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art.46 ust.4a i 5
ustawy. 8.8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8.9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. Jeżeli Wykonawca
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, to Zamawiający zobowiązany
jest do zwrotu wadium, na wniosek Wykonawcy. 8.10.Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek
bankowy wskazany przez Wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b
ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
prowadzony przez Wójta Gminy Lisków, (j.t. Dz.U. z 2013r., poz. 1399 ze
zmianami) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz posiada aktualne
zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych, o którym mowa w art.51
ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz.21
ze zmianami), obejmujący co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych,
wymienione poniżej w tabeli nr 1: Tabela nr 1 Kategoria odpadu Kod odpadu
Zmieszane odpady komunalne 20 03 01 Szkło 15 01 07, 15 01 06, 20 01 02 Papier 15
01 01, 15 01 06, 20 01 01 Metale 15 01 04, 15 01 06, 20 01 40 Tworzywa sztuczne
15 01 02, 15 01 06, 20 01 39 Opakowania wielomateriałowe 15 01 05, 15 01 06
Odpady wielogabarytowe 20 03 07 Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż
niebezpieczne 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02
03, 17 03 02, 17 04 01, 17 04 02, 17 04 03, 17 04 04, 17 04 05, 17 04 06, 17 04
07, 17 04 11, 17 05 08, 17 06 04, 17 08 02, 17 09 04, ex 20 03 99- inne niż
niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe Pozostałe odpady komunalne
niebezpieczne 15 01 10*,, 15 01 11*, 20 01 21*(termometry rtęciowe), 20 01 27*,
20 01 29*, 20 01 37* Tekstylia, odzież, ubrania 20 01 11 Opony 16 01 03 Odpady
biodegradowalne (zielone) 20 02 01 Przeterminowane leki i chemikalia 20 01 31*,
20 01 32, 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 28, 20 01
30, 20 01 80 Przeterminowane oleje i tłuszcze 20 01 25, 20 01 26* Zużyte
przenośne baterie i przenośne akumulatory 20 01 33*, 20 01 34 Zużyty sprzęt
elektryczny i elektroniczny 20 01 21*, 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36 Inne
odpady komunalne 20 01 08, 20 01 10, 20 01 38, 20 02 02, 20 02 03, 20 01
99
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- wykaże w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należyte
wykonanie lub wykonywanie co najmniej dwóch usług trwających minimum 12
miesięcy, polegających na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z
nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy o wartości łącznie 1.500.000,00
PLN brutto. W sytuacji, gdy Wykonawca dla wykazania spełnienia powyższego
warunku udziału w postępowaniu będzie polegał na zasobach innego podmiotu na
zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający wymaga, aby podmiot ten
był wskazany jako podwykonawca (załącznik nr 14 do SIWZ), który będzie wykonywał
czynności odbierania i zagospodarowywania odpadów komunalnych, na podstawie
umowy o podwykonawstwo. W przypadku usług będących w trakcie wykonywania,
wymagania w zakresie wartości łącznie 1.500.000,00 PLN brutto i czasu
wykonywania danej usługi minimum 12 miesięcy dotyczą części umowy już
zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu
składania ofert). Informacje dotyczące wartości i czasu Wykonawca obowiązany
jest podać w formularzu DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, który stanowi załącznik Nr 5 do
SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie
spełnia.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- zapewni dla celów realizacji zamówienia pojazdy, spełniające normę emisji
spalin EURO 5, określone poniżej: - dwa pojazdy przystosowane do odbierania
odpadów komunalnych zmieszanych z funkcją kompaktującą minimum 3x (śmieciarka),
- dwa pojazdy przystosowane do odbioru selektywnie zebranych odpadów
komunalnych, - jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,
typu hakowiec lub bramowiec, - dwa pojazdy do odbioru popiołów: bębnowy,
bezpylny z grzebieniowym mechanizmem załadowczym z funkcją kompaktującą minimum
3x, - jeden pojazd umożliwiający odbieranie odpadów z nieruchomości
trudnodostępnych (śmieciarka) (drogi gruntowe, wąskie, przebiegające przez
tereny zadrzewione leśne). - wykaże, że posiada bazę magazynowo-transportową
usytuowaną na terenie Gminy Lisków lub w odległości nie większej niż 60 km od
granicy tej gminy i na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny.
Wszystkie w/w pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i
czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być
zarejestrowane, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia
do ruchu. Wszystkie pojazdy na dzień 1 lipca 2015r. muszą być wyposażone w
system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego
umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o
położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o
miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych przez
Zamawiającego. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą
spełnia - nie spełnia, po wypełnieniu formularza POTENCJAŁ TECHNICZNY, który
stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- wykaże średnie roczne zatrudnienie na poziomie minimum 50 osób w okresie
ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy
okres ten jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia warunku zostanie
dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, po przedstawieniu odpowiedniego
oświadczenia (załącznik nr 13).
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż
300.000,00 PLN. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą
spełnia- nie spełnia, po przedstawieniu odpowiednich dokumentów. - posiada
opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku, inny dokumentu
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co
najmniej 1.000.000,00 PLN. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu
zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych
dokumentów. Z przedłożonych dokumentów musi wynikać, iż polisa ubezpieczeniowa
jest opłacona. - wykaże roczny przychód netto ze sprzedaży produktów za ostatnie
dwa lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za
wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN w
każdym roku obrotowym. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z
formułą spełnia- nie spełnia, po przedstawieniu właściwego
dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub
licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń
technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania
zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie na temat wielkości średniego
rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności
personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w
przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli
podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o
rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego
części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania
finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i
należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które
będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,
składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o
zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty
wynikające z SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Kryterium terminu płatności - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków
zmian
18.2. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod
rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art.144 ustawy.
18.3. Zmiana postanowień umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i
sposobu realizacji, jest dopuszczalna w przypadku: 18.3.1. zmiany wysokości
obowiązującej w RIPOK opłaty za zagospodarowanie odpadów komunalnych.
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia
należnego Wykonawcy adekwatnie do wzrostu opłaty za zagospodarowanie odpadów
komunalnych zmieszanych, 18.3.2.zmiany obowiązującej wysokości podatku od
towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub
zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza
możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę
stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku
od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego
wysokości. 18.4.Zmiana postanowień umowy z przyczyn opisanych w ust.3 może
wpłynąć na zmianę wysokości wynagrodzenia, przy czym zwiększenie kwoty
wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie o kwotę nie większą
niż wartość wzrostu wysokości kosztów świadczenia usługi udokumentowanych przez
Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.liskow.pl
Specyfikację
istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lisków,
ul. Ks. Wacława Blizińskiego 56, 62-850 Lisków, pokój nr 5, tel. 62 7634800.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 05.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lisków, ul. Ks.
Wacława Blizińskiego 56, 62-850 Lisków, pokój nr 5, tel. 62 7634800.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Wójt Gminy Lisków
/-/ Maria Krawiec
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
1) Formularz oferty - do wypełnienia
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
4) Informacja o przynależności do grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
5) Doświadczenie zawodowe
6) Potencjał techniczny
7) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (konsorcjum)
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia >>>>>> Załącznik nr 1 do SOPZ
9) Instalacje przetwarzające odpady komunalne
10) Istotne postanowienia umowy
11) Mapa Gminy Lisków oraz plan ulic Liskowa
12) Wykaz nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lisków z podziałem na sołectwa
13) Oświadczenie dotyczące wielkości średniego rocznego zatrudnienia
14) Podwykonawcy
Lista wiadomości