Ogłoszenia o przetargach
Lisków: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Gminy Lisków
Ogłoszenie nr 69148 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Lisków: Odbiór i
zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych w
granicach administracyjnych Gminy Lisków
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków
Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub
programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy
wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których
mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny
zamawiający
nie Postępowanie przeprowadza podmiot,
któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie Informacje na temat podmiotu
któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez
zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić
zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich
siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi
z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie W przypadku przeprowadzania
postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lisków, krajowy
numer identyfikacyjny 25085545200000, ul. ul. ks. Wacława Blizińskiego 56,
62850 Lisków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-62 7634 114, e-mail
gmina@liskow.pl; inwestycje@liskow.pl, faks 0-62 7634 021.
Adres strony
internetowej (URL): www.liskow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli
dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają
pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na
rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej,
na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
bip.liskow.pl
Dostęp do
dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
nie
Oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Osobiście lub drogą
pocztową
Adres:
Urząd Gminy w Liskowie, ul. Ks. Wacława Blizińskiego 56,
62-850 Lisków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z
narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i
bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości
zamieszkałych położonych w granicach administracyjnych Gminy Lisków
Numer
referencyjny: ROI.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o
udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania
ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest
świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu
nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Lisków zapewniający
osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia
lub odzysku oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji
przekazywanych do składowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia
13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U. z
2016r., poz. 250 ze zmianami), a także z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami
dla Województwa Wielkopolskiego na lata 2012-2017.
II.5) Główny kod
CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:90513100-7, 90510000-5,
90514000-3, 90512000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli
zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub
dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym
okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/07/2017 data zakończenia:
31/12/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE
O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział
Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji
lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów, tj. Wykonawcy, którzy posiadają: 1. wpis do rejestru
działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późn.
zm.); 2. aktualne zezwolenie na transport, odzysk bądź unieszkodliwienie odpadów
komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.
U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W postępowaniu
mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu
dotyczące: sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Wykonawcy posiadający
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 800 000,00 zł
(lub równowartość tej kwoty, według średniego kursu NBP z dnia publikacji
ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Dz. Urz. UE.).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W
postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawcy,
którzy w okresie ostatnich trzech lat w przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należyte
wykonanie lub wykonywanie co najmniej dwóch usług trwających minimum 12
miesięcy, polegających na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z
nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy o wartości łącznie 800.000,00
PLN brutto. Informacje dotyczące wartości i czasu Wykonawca obowiązany jest
podać w formularzu „Wykaz wykonywa usług", który stanowi załącznik nr 6 do
SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w
art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie
wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający
przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE
NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o
spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY
PZP:
1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie
skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez
zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2. Odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 3. Oświadczenie
Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu
ubiegania się o zamówienia publiczne - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4
do SIWZ 4. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu
skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie
określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy
-wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 5. Oświadczenie Wykonawcy o
braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu
obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub
przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy wzór oświadczenia stanowi - załącznik
nr 4 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1
pkt 23 ustawy- wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 3. Wpis do
rejestru działalności regulowanej, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn.
zm.) 4. Aktualne zezwolenie na transport, odzysk bądź unieszkodliwienie odpadów
komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.
U. z 2016 r., poz. 1987z późn. zm.) 5. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
(sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem
dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych
dowody potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Wykazu posiadanego
sprzętu, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w
celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami (sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr
7do SIWZ) 7. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego 8.
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 9.
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z
właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu 10. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z
opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12
stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) -
wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE
KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W
pkt III.3) -
III.6)
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący
załącznik nr 2 do SIWZ 2. Instalacje przetwarzające odpady stanowiące załącznik
nr 9 do SIWZ 3. Wykaz części zamówienia lub zakresu usług, które Wykonawca
zamierza powierzyć podwykonawcom - wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda
wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu
składania ofert, wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł.
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci
katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia
oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z
jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna
liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji
wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego
systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych
katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja
elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych
wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu
aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku
aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych
w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji
wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Termin płatności |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o
której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na
podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu
konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o
sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla
wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w
celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat
etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje
na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia
definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert
podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na
której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest
dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i
identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne
urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji
elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin
otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji
elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które
zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego,
albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
6. Zmiana postanowień umowy
w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i sposobu realizacji, jest
dopuszczalna w przypadku: • zmiany wysokości obowiązującej w RIPOK opłaty za
zagospodarowanie odpadów komunalnych. Zamawiający dopuszcza możliwość
zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy adekwatnie do
wzrostu lub obniżenia opłaty za zagospodarowanie odpadów komunalnych
zmieszanych, • zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług w
przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów
wykonania Umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość
zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę
stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku
od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego
wysokości.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób
udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu:
Data: 27/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich
mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące
sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje
dodatkowe:
Wójt Gminy Lisków
/-/ Maria Krawiec
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załączniki do SIWZ:
1. Szczegółowy opis przemiotu zamówienia
a. Raport miesięczny sporządzony przez p[odmiot odbierający/zbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości/z mobilnego punktu zbierania odpadów niebezpiecznych - Załącznik nr 1 do SOPZ
2. Wzór formularza oferty
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- do wypełnienia
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania - do wypełnienia
5. Oświadczenie o prznależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - do wypełnienia
6. Wykaz wykonywanych usług - do wypełnienia
7. Wykaz posiadanego sprzętu - do wypełnienia
8. Wzór umowy - do wypełniania
9. Instalacje przetwarzające odpady komunalne
10. Mapa ulic Liskowa i pozostałych miejscowości z terenu Gminy Lisków
11. Zestawienie miejscowości z terenu Gminy Lisków z wykazem ilości nieruchomości zamieszkałych oraz wykazem pojemników
12. Podwykonawcy
Lista wiadomości