Ogłoszenia o przetargach
Lisków: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Koźlątkowie
Ogłoszenie nr
542985-N-2017 z dnia 2017-06-30 r.
Gmina Lisków:
Termomodernizacja
świetlicy wiejskiej w Koźlątkowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków
Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Roboty realizowane są w
ramach projektu partnerskiego pod nazwą „Modernizacja energetyczna obiektów
użyteczności publicznej na terenie Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej" Zadanie
realizowane jest z udziałem Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego
na lata 2014-2020 w ramach działania 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w
sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałanie 3.2.4 Poprawa efektywności
energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIT dla rozwoju AKO.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny
zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery
identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe
prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lisków, krajowy
numer identyfikacyjny 25085545200000, ul. ul. ks. Wacława
Blizińskiego 56 , 62850 Lisków, woj. wielkopolskie,
państwo Polska,
tel. 0-62 7634 114,
, e-mail gmina@liskow.pl;
inwestycje@liskow.pl, , faks 0-62 7634 021.
Adres
strony internetowej (URL): www.liskow.pl
Adres
profilu nabywcy:
Adres strony
internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli
dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają
pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na
rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Nie
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Nie
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny
sposób:
Osobiście lub drogą
pocztową
Adres:
Urząd
Gminy w Liskowie, ul. Ks. Wacława Blizińskiego 56, 62-850 Lisków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń
lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Termomodernizacja świetlicy
wiejskiej w Koźlątkowie
Numer referencyjny: ROI 271.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
Nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu
do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań
) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Roboty budowlane, które swym
zakresem obejmować będą roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, a także pokrycie
dachu blachodachówką na powierzchni 320 m2 oraz roboty towarzyszące. Zostanie
wykonane pokrycie dachu styropapą na powierzchni 683 m2 o grubości 20cm, a także
montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej oraz montaż rynien z blachy
ocynkowanej i cynkowej - rynna dachowa tytanowo - cynkowa fi 150 mm i parapetów
zewnętrznych. W ramach prac należy wykonać niezbędne roboty tynkarskie i roboty
murowe, a także zamontować stolarkę okienną 5,220 m2, wykuć w murze i zamontować
drzwi zewnętrzne aluminiowe - 3,48 m2, należy także zamontować bramy uchylne
garażowe. Docieplenie elewacji należy wykonać po uprzednim przygotowaniu starego
podłoża na powierzchni 635,730 m2 płytami styropianowymi o grubości 14 cm.
Wykonanie cokołu płytek na powierzchni 33,737 m2 poprzedzić powinien wykop przy
odkryciu fundamentów o głębokości 1.5 m z odpowiednią konserwacją i
dociepleniem. Do zakresu robót należą także roboty malarskie oraz montaż sufitu
podwieszanego zgodnie ze sztuką budowlaną na powierzchni 256.960 m2 W ramach
inwestycji zostaną przeprowadzone prace związane z instalacją c. o. wymienione
rury i kształtki wykonane z miedzi wraz z izolacja oraz montażem 18 grzejników
wraz z głowicami termostatycznymi i napełnienie instalacji c. o. mieszanką wody
z glikolem etylenowym. Należy wykonać prace związane z kotłownią węglową wraz z
montażem pieca z palnikiem retortowym na Eko-groszek o mocy 38kW z wyposażeniem
w dmuchawę elektryczną i sterownikami. Należy także wykonać wentylację kotłowni
i składu opału z użyciem blachy stalowej ora kartek wentylacyjnych. W ramach
inwestycji zostanie także wymienione oświetlenie. Poprzez demontaż istniejących
opraw oraz montaż 36 opraw oświetleniowych wraz ze źródłem światła LED oraz
modernizacją tablicy głównej wraz z wymianą przewodów kablowych.
II.5) Główny kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod
CPV |
45262100-2 |
45261210-9 |
45261000-4 |
45261320-3 |
45262520-2 |
45410000-4 |
45421160-3 |
45421100-4 |
45321000-3 |
45111000-8 |
45431000-7 |
45324000-4 |
45442100-8 |
45421146-9 |
45331100-7 |
45331110-0 |
45332000-3 |
45331210-1 |
45310000-3 |
45317300-5 |
45442100-3 |
45312310-3 |
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów
ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna
wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach:
lub
dniach:
lub
data
rozpoczęcia:
lub zakończenia: 2017-10-31
II.9)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE
O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza
szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten
zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 220 000,00
zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten
zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: - wykaże, że posiada wiedzę i
doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia tj.: wykonał w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę
polegającą na robotach budowlanych w obiekcie kubaturowym o wartości nie
mniejszej niż 175 000,00 zł brutto, - wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: • co najmniej 1 osobą na
stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia
budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, • co najmniej
1 osobą na stanowisku kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez
ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów, Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba
pełniła kilka z wyżej wymienionych funkcji.
Zamawiający wymaga od
wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji
zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych
osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w
art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie
wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, którego
oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do dostarczenia
oświadczeń i dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia tj. do dostarczenia na wezwanie
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24
ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta
zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do dostarczenia
oświadczeń i dokumentów wymaganych na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia tj. do dostarczenia na
wezwanie: 1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2. wykaz osób, skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7)
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty
(sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 Specyfikacji istotnych
warunków zamówienia). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie
poświadczonej kopii. 3. Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do
reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia,
jeżeli nie wynika ono z dokumentów o których mowa w ust. XI pkt 3 ppkt 1.
Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
4. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub
ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go
z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował
zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w
tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu
zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat
wadium
Wykonawca zobowiązany jest
do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł.) przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana
minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje
dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w
formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem) Nie
Należy podać
adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje
dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Rękojmia |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3)
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać
informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań
zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o
wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli
zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje
dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu
zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie
oferty:
Podział negocjacji
na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
Informacje
dodatkowe:
IV.4) Licytacja
elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na
której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji
i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania
techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku
licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów
licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia
licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia
licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę
postanowień zwartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której
dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) przedłużenia terminu
zakończenia robót, w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych w ramach
art. 144 ust. 1 pkt 2 i zmiany umowy, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6
ustawy Pzp o czas potrzebny na opracowanie lub zmianę dokumentacji projektowej,
jej uzgodnienie oraz o czas potrzebny na wykonanie robót, 2) przedłużenia
terminu zakończenia robót, w przypadku konieczności wstrzymania robót przez
organy do tego uprawnione, z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, o okres
tego wstrzymania, 3) przedłużenia terminu zakończenia robót, w przypadku
konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
4) w przypadku wystąpienia niezależnie od Wykonawcy warunków uniemożliwiających
prowadzenie robót zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej - w
takim przypadku termin wykonania zostanie przedłużony o czas powstałej przerwy w
pracach, 5) przedłużenia terminu zakończenia robót, w przypadku ogłoszenia stanu
klęski żywiołowej przez właściwy organ, na terenie objętym realizacją robót,
powodującą wstrzymanie robót, o czas tego wstrzymania, 6) przedłużenia terminu
zakończenia robót, w przypadku okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
które uniemożliwiły Wykonawcy wykonywania robót - w takim przypadku termin
wykonania umowy zostanie przedłużony o czas powstałej przerwy w pracach, 7)
powierzenia realizacji części zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w
ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom, 8) powierzenia realizacji
części zakresu innym Podwykonawcom niż przedstawieni w ofercie, 9) rezygnacji z
Podwykonawstwa, 10) zmiany osoby pełniącej funkcję kierownika budowy lub
kierownika robót, 11) zmiany stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o
charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin
składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-17,
godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub
języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin
związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące
sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I -
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Wójt Gminy Lisków
/-/ Maria Krawiec
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 10.07.2017 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - 10.07.2017 r.
1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -->> część 1 -->> część 2 -->> część 3
2. Dokumentacja projektowa -->> część 1 -->> część 2 -->> część 3 -->> część 4
3. Przedmiary
Lista wiadomości