Ogłoszenia o przetargach
Gmina Lisków: Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Strzałkowie wraz z pełnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2017/2018
Ogłoszenie nr 555009-N-2017 z dnia 2017-07-20 r.
Gmina Lisków: Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Strzałkowie wraz z pełnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2017/2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22
ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lisków, krajowy numer identyfikacyjny
25085545200000, ul.
ul. ks. Wacława Blizińskiego
56
,
62850
Lisków, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0-62 7634 114, , e-mail
gmina@liskow.pl; inwestycje@liskow.pl, , faks
0-62 7634 021.
Adres strony internetowej (URL): www.liskow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.liskow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Osobiście lub drogą pocztową
Adres:
Urząd Gminy w Liskowie, ul. Ks. Wacława Blizińskiego 43, 62-850 Lisków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Strzałkowie wraz z pełnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2017/2018
Numer referencyjny:
OR.ZP.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:
„Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Strzałkowie wraz z pełnieniem
opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2017/2018".
2. Zakres usługi obejmuje: przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w
Strzałkowie wraz z pełnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym
2017/2018. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ -
Trasy przewozu uczniów. Wykonawca zadania zobowiązany jest do
zapewnienia i sprawowania opieki nad uczniami w trakcie wsiadania do
pojazdu, przejazdu i wysiadania z pojazdu dzieci.
3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Prawo Zamówień Publicznych
wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o
pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (
Dz. U. z 2014r. poz.1502 z późn. zm.) Rodzaj czynności niezbędnych do
realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę
przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to kierowcy autobusów. Liczbę
kierowców niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia przy
uwzględnieniu warunków wykonania zamówienia oraz jego zakresu określa
Wykonawca.
Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust.
3a, na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od
dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych
przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem
czynności, jakie będą oni wykonywać.
Zamawiający uprawniony jest do kontroli czy czynności w zakresie
realizacji zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o
pracę. O każdym wykrytym przypadku, w którym czynności wykonuje osoba
niezatrudniona na podstawie umowy o pracę Zamawiający zawiadomi
odpowiednie służby.
II.5) Główny kod CPV:
60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz
warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub
okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
2017-09-04
lub zakończenia:
2018-06-22
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający
uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada
licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób -
autobusem. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana
zostanie według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje
zawarte w dokumentach dołączonych przez Wykonawców do oferty,
określonych w Rozdziale XI SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający
uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada
opłaconą polisę o wartości co najmniej 100.000,00 zł. (słownie: sto
tysięcy złotych), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek
zostanie oceniony na podstawie dokumentu opłaconej polisy
ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem
zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana
zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający
uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:
- wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną usługę, która
odpowiada swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego Zamówienia
tj. obejmująca dowóz i odwóz uczniów, o wartości nie mniejszej niż 20
000,00 zł brutto,
- posiada przynajmniej dwa autobusy do przewozu osób z aktualnymi
badaniami technicznymi pojazdów oraz ważnymi polisami ubezpieczeniowymi
OC i NNW, dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w
przewozach pasażerskich,
- dysponuje zespołem osób zapewniającym sprawną obsługę autobusów,
uprawnionych do prowadzenia pojazdów posiadających odpowiednia kategorię
prawa jazdy.
Sposób dokonania oceny spełnienia tego warunku przez Wykonawców oparty
będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte
w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców do oferty,
określonych w Rozdziale XI SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH
PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY
PZP:
Odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający w sytuacji gdy
Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
określonych w art. 22 ustawy Pzp żąda przedstawienia w odniesieniu do
tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór
stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w
tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem
dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były
wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskach tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert - wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ;
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający
spełnienie warunku opisanego przez Zamawiającego - wzór stanowi
załącznik nr 10 do SIWZ;
d) wykaz sprzętu (autobusów) dostępnych wykonawcy w celu wykonania
zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania
tymi zasobami i dołączonymi ważnymi polisami ubezpieczeniowymi OC i NNW
pojazdów - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, oraz w przypadku
niedysponowania wymaganym sprzętem - zobowiązanie do udostępnienia -
wzór stanowi załącznik nr 4a do SIWZ;
e) licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,
f) opłacona polisa o wartości co najmniej 100.000,00 zł. (słownie: sto
tysięcy złotych), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty
wzbudzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający zwróci się bezpośrednio
do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o
dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a)
wypełniony i podpisany formularz ofertowy według wzoru stanowiącego -
załącznik nr 1 do SIWZ,
b) zaakceptowane istotne postanowienia umowy - załącznik nr 5 do SIWZ,
c) zaakceptowane trasy dowozu uczniów - załącznik nr 6 do SIWZ,
e) formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest
przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi załącznik 8 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana
postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na
piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Niedopuszczalna jest
jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz
wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla
Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że
konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są
korzystne dla zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wójt Gminy Lisków
/-/ Maria Krawiec
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami
Lista wiadomości