Ogłoszenia o przetargach
Gmina Lisków: Zakup, montaż i uruchomienie agregatu do Stacji Uzdatniania Wody w Liskowie i agregatu do Oczyszczalni Ścieków w Liskowie
Ogłoszenie nr
503715-N-2018 z dnia 2018-01-10 r.
Gmina Lisków:
Zakup, montaż i
uruchomienie agregatu do Stacji Uzdatniania Wody w Liskowie i agregatu do
Oczyszczalni Ścieków w Liskowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków
Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów
Wiejskich na lata 2014-2020, „Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania
„Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową
wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną
i w oszczędzanie energii".
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób
należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny
zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający
powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery
identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe
prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lisków, krajowy
numer identyfikacyjny 25085545200000, ul. ul. ks. Wacława
Blizińskiego 56 , 62850 Lisków, woj. wielkopolskie,
państwo Polska,
tel. 0-62 7634
114, e-mail gmina@liskow.pl;
inwestycje@liskow.pl, faks 0-62 7634 021.
Adres
strony internetowej (URL): www.liskow.pl
Adres
profilu nabywcy:
Adres strony
internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli
dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają
pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na
rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Nie
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Tak
bip.liskow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej
informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny
sposób:
Osobiście lub drogą
pocztową
Adres:
Urząd
Gminy w Liskowie ul. ks. Wacława Blizińskiego 56, 62-850 Lisków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń
lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Zakup, montaż i
uruchomienie agregatu do Stacji Uzdatniania Wody w Liskowie i agregatu do
Oczyszczalni Ścieków w Liskowie
Numer referencyjny: ROI 271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
Nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3)
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie
podzielone jest na części:
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu
do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań
) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.2. Przedmiotem Zamówienia
jest dostawa i montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego do Stacji
Uzdatniania Wody w Liskowie oraz agregatu prądotwórczego do Oczyszczalni Ścieków
w Liskowie w tym niezbędne prace adaptacyjne oraz przeszkolenie personelu Stacji
i Oczyszczalni W skład dostawy powinno wchodzić : Wyposażenie i parametry
techniczne: 1. Agregat do Stacji Uzdatniania Wody : agregat prądotwórczy z
silnikiem diesla o mocy znamionowej - 75 kVA/60 kW, moc maksymalna - 82 kVA/65
kW, częstotliwość 50 Hz, napięcie 400 V w obudowie zewnętrznej w wersji mobilnej
na przyczepie dwuosiowej lub przystosowany do holowania po drogach publicznych
oraz posiadający homologację do holowania po drogach publicznych agregat
prądotwórczy fabrycznie nowy z seryjnej produkcji z roku co najmniej 2017,
silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, paliwo stosowane - olej napędowy,
zabezpieczenie agregatu z tablicą kontrolną parametrów elektrycznych oraz
silnika, zbiornik paliwa w agregacie na 6 h pracy, krótki czas osiągania
mocy, układ podgrzewania cieczy chłodzącej umożliwiający rozruch w niskich
temperaturach, regulacja obrotów - mechaniczna, agregat prądotwórczy
powinien posiadać możliwość ręcznego uruchomienia bez obciążenia, ręcznego
obciążenia oraz wyłączenia, agregat prądotwórczy powinien charakteryzować się
dużą stabilnością napięcia i częstotliwości, nie powodującą zakłóceń pracy
zasilanych urządzeń, agregat prądotwórczy powinien charakteryzować się stałą
gotowością do pracy w każdych warunkach pogodowych, agregat prądotwórczy
wyposażony ma być w kompletną instalację paliwową, smarowania, chłodzenia i
elektryczno - rozruchową oraz tablicę rozdzielczą z osprzętem pomiarowym i
zabezpieczeniami pracy agregatu, agregat powinien pracować przez cały czas
trwania zaniku napięcia o ile w zbiorniku znajduje się paliwo, agregat
powinien posiadać wskaźnik poziomu naładowania akumulatorów, agregat powinien
być podłączony w taki sposób, aby gwarantował zasilanie awaryjne wszystkich
obwodów odbiorczych rozdzielni głównej, należy przewidzieć także możliwość
rozbudowania układu o rozdzielnie SZR o prądzie znamionowym min. 160 A wraz z
okablowaniem zasilająco -sterowniczym pomiędzy rozdzielnią technologiczną, a
agregatem prądotwórczym, dodatkowo należy wyposażyć układ w buforowy
prostownik ładowania akumulatorów agregatu prądotwórczego, wykonanie całości
okablowania i podłączenie agregatu wraz z rozruchem do istniejącego gniazda
tymczasowego zasilania, - przygotowanie utwardzonego, z kostki brukowej
betonowej grub 8cm, na podbudowie betonowej (lub z tłucznia) grub. 20cm,
ograniczonej obrzeżem betonowym o wym 8x30cm, zadaszonego (w formie wiaty
kolorystycznie nawiązującej do istniejącej zabudowy SUW) stanowiska pod
przyczepę z agregatem na terenie SUW. 2. Agregat do Oczyszczalni Ścieków -
agregat prądotwórczy stacjonarny z silnikiem diesla o mocy 120 kVA/96 kW praca
ciągła, 130 kVA/108 kW, częstotliwość praca rezerwowa w obudowie zewnętrznej
agregat prądotwórczy fabrycznie nowy z seryjnej produkcji z roku co najmniej
2017, silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, paliwo stosowane - olej
napędowy, agregat stacjonarny, wolnostojący do montażu na zewnątrz budynku z
obudową dźwiękochłonną odporną na warunki atmosferyczne, zapewniający stałą
gotowość do pracy - podgrzewany elektrycznie blok silnika z układem sterowania
termostatem z możliwością ustawienia zadanej temperatury grzania, rozruch
automatyczny przy zaniku napięcia w sieci elektrycznej z automatyczną regulacją
obrotów silnika, napięcia oraz częstotliwości napięcia zasilania, przełączenie
automatyczne zasilania agregat - sieć - agregat za pomocą dodatkowej rozdzielni
zasilającej typu SZR zainstalowanej w rozdzielni głównej budynku i podłączonej w
ten sposób, ażeby przy braku zasilania z sieci energetycznej oczyszczalnia
zasilana była z agregatu prądotwórczego, zabezpieczenie agregatu z tablicą
kontrolną parametrów elektrycznych oraz silnika, zbiornik paliwa w agregacie
na 6 h pracy, napięcie 400V, krótki czas osiągania mocy, układ
podgrzewania cieczy chłodzącej umożliwiający rozruch w niskich temperaturach,
regulacja obrotów - mechaniczna, agregat prądotwórczy powinien posiadać
możliwość ręcznego uruchomienia bez obciążenia, ręcznego obciążenia oraz
wyłączenia, agregat prądotwórczy powinien charakteryzować się dużą
stabilnością napięcia i częstotliwości, nie powodującą zakłóceń pracy zasilanych
urządzeń, agregat prądotwórczy powinien charakteryzować się stałą gotowością
do pracy w każdych warunkach pogodowych, agregat prądotwórczy wyposażony ma
być w kompletną instalację paliwową, smarowania, chłodzenia i elektryczno -
rozruchową oraz tablicę rozdzielczą z osprzętem pomiarowym i zabezpieczeniami
pracy agregatu, agregat powinien pracować przez cały czas trwania zaniku
napięcia o ile w zbiorniku znajduje się paliwo, agregat powinien posiadać
wskaźnik poziomu naładowania akumulatorów, agregat powinien być podłączony w
taki sposób, aby gwarantował zasilanie awaryjne wszystkich obwodów odbiorczych
oczyszczalni ścieków zasilanej z rozdzielni głównej, należy przewidzieć także
rozdzielnie SZR o prądzie znamionowym około 400 A wraz z okablowaniem
zasilająco-sterowniczym pomiędzy rozdzielnią technologiczną, a agregatem
prądotwórczym, dodatkowo należy wyposażyć układ w buforowy prostownik
ładowania akumulatorów agregatu prądotwórczego, wykonanie całości okablowania
i podłączenie agregatu wraz z rozruchem, wykonanie płyty fundamentowej pod
agregat prądotwórczy w miejscu wskazanym przez Inwestora - przygotowanie
utwardzonego stanowiska do ustawienia agregatu z kostki brukowej betonowej grub
8cm, na podbudowie betonowej (lub z tłucznia) grub. 20cm, ograniczonej obrzeżem
betonowym o wym 8x30cm, z wbudowanym fundamentem betonowym pod agregat -
wykonanie niezbędnego okablowania wraz z układem SZR, zgodnie z przepisami
dotyczącymi urządzeń elektrycznych Agregaty muszą spełniać normę STAGE 3A z
gwarancją określoną limitem min. 1000 godzin pracy. Oferent wykona adaptacje
pomieszczeń lub terenu niezbędne w trakcie realizacji Zamówienia . Oferent
dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt. Zamawiający wymaga w ramach
gwarancji bezpłatne zapewnienie niezbędnych przeglądów konserwacyjnych oraz
materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający wymaga przeszkolenia w ramach oferty
pracowników Obsługi Stacji Uzdatniania Wody oraz Oczyszczalni Ścieków.
II.5) Główny kod CPV: 31000000-6
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów
ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna
wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub
dniach:
lub
data
rozpoczęcia:
lub zakończenia: 2018-04-30
II.9)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE
O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków: 4.1.1 posiadają uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do
wy¬konania Zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z
Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące
szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego
w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w
zakresie dostarczania, montażu oraz uruchamiania agregatów prądotwórczych. Ocena
spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę
dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie
warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych
nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o
których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3 W zakresie warunków wskazanych w punkcie
4.1.1 i 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie
przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.3.
Informacje dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Polisę lub
inny dokument ubezpieczenia o wartości co najmniej 30.000 zł potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej
działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy
ubezpieczenia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od
Wykonawców oparty będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia, w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców
do oferty
Informacje dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykaz
wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwu dostaw wraz z montażem
i uruchomieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz
dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca
musi spełniać pozostałe wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców
oparty będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte
w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców do oferty (
Załącznik nr 4 )
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie
lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje
dodatkowe: III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w
art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie
wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia
określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik nr 1: Formularz
oferty Załącznik nr 2: Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust
1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z
postępowania. Załącznik nr 3: Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.
25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp dotyczące spełniania warunków
udziału w postępowaniu. Załącznik nr 4: Wykaz dostaw Załącznik nr 5: Informacja
o przynależności do grupy kapitałowej na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp lub
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r., poz. 1874, 1618, 1634).
Załącznik nr 6: Wzór Umowy Załącznik nr 7 : Oświadczenie o gotowości zawarcia
umowy na zasadach Uzupełnionego Wzoru Umowy
III.5.2) W ZAKRESIE
KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7)
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat
wadium
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana
minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje
dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w
formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem) Nie
Należy podać
adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje
dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
80,00 |
Gwarancja |
20,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3)
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać
informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań
zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o
wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli
zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje
dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu
zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie
oferty:
Podział negocjacji
na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
Informacje
dodatkowe:
IV.4) Licytacja
elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na
której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji
i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania
techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku
licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów
licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia
licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia
licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o
charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin
składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-18,
godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub
języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin
związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące
sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I -
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Wójt Gminy Lisków
/-/ Maria Krawiec
Załączniki do SIWZ
Lista wiadomości